دانلود کتاب Innovation Management – Strategies, Implementation, and Profits (به فارسی: مدیریت نوآوری – استراتژی ها، اجرا و سود) نوشته شده توسط «Afuah – Allan»
اطلاعات کتاب مدیریت نوآوری – استراتژی ها، اجرا و سود
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Oxford University Press
نویسنده: Afuah – Allan
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 452
حجم فایل: 5.76 مگابایت
کد کتاب: 162198494X , 9781621984948
نوبت چاپ: 2nd Edition
توضیحات کتاب مدیریت نوآوری – استراتژی ها، اجرا و سود
این کتاب یک رویکرد سیستماتیک به استراتژیها و فرآیندهایی ارائه میکند که زیربنای نتایج مالی نوآوری هستند. این متن که برای پاسخگویی به تعداد روزافزون دورههای مدیریت نوآوری طراحی شده است، پوشش کاملی از این حوزه بسیار مهم کسبوکار ارائه میکند. نویسنده با استفاده از تجربیات حرفه ای و آکادمیک گسترده خود، رابطه بین نوآوری، یک عملکرد مدیریتی، و سودآوری، یک کارکرد مالی را نشان می دهد. او چارچوبی را ایجاد می کند که سؤالات اساسی «چه کسی، چه، چه زمانی و کجا» نوآوری را در بر می گیرد و آخرین بحث های نظری را با مثال های فراوان ترکیب می کند. در این ویرایش دوم، نویسنده به صراحت پوشش اینترنت را بهعنوان یک تغییر فنآوری گنجانده و فصل کاملاً جدیدی را با عنوان «استراتژیهایی برای حفظ سود» ارائه میکند. این متن یک رویکرد چند منظوره منحصر به فرد دارد که مشارکت های مهم اقتصاد، تئوری سازمانی، بازاریابی و امور مالی را در مدیریت نوآوری ادغام می کند. این رویکرد ارائه کامل تئوری مدیریت مناسب و پوشش دقیق نگرانی های عملی مانند نقش مقررات دولتی، انتخاب سایت سود و انتقال نوآوری را به دانشجویان ارائه می دهد. تأثیر بخش های عمومی و بین المللی با فصل هایی در مورد جهانی شدن، نوآوری در اقتصادهای نوظهور و نقش دولت در ترویج نوآوری برجسته شده است. این کتاب علاوه بر یک پایه تحلیلی و نظری قوی، مثالهای آموزشی زیادی را ارائه میکند.
محتوا:
موضوع اصلی
• پیشگفتار
• فهرست مطالب
1. مقدمه و بررسی اجمالی
•بخش اول. مبانی 2. مدل های نوآوری
3. زیربناها سود: شایستگی ها، دارایی ها و دانش
4. منابع و انتقال نوآوری
•بخش دوم. استراتژی 5. شناخت پتانسیل یک نوآوری
6. کاهش عدم قطعیت: نقش روندهای تکنولوژیکی، نظم بازار و استراتژی نوآوری
7. انتخاب سایت سود: تجزیه و تحلیل رقابتی پویا
8. انتخاب استراتژیک یا جبر زیست محیطی
9. رقبای همکار
10. راهبردهایی برای سود پایدار
•بخش سوم. اجرا 11. تامین مالی فعالیت کارآفرینی
12. اجرای تصمیم برای اتخاذ
•بخش چهارم. جهانی شدن 13. جهانی شدن برای نوآوری ها
14. نوآوری برای اقتصادهای نوظهور
15. نقش دولت های ملی در نوآوری
16. اینترنت: موردی در تغییرات تکنولوژیک
17. فرآیند نوآوری استراتژیک
ضمائم
• واژه نامه
فهرست
Content:
Front Matter
Preface
Table of Contents
1. Introduction and Overview
Part I. Fundamentals 2. Models of Innovation
3. The Underpinnings of Profits: Competences, Assets, and Knowledge
4. Sources and Transfer of Innovation
Part II. Strategizing 5. Recognizing the Potential of an Innovation
6. Reducing Uncertainty: The Role of Technological Trends, Market Regularities, and Innovation Strategy
7. Choosing a Profit Site: Dynamic Competitive Analysis
8. Strategic Choice or Environmental Determinism
9. Co-Opetitors
10. Strategies for Sustaining Profits
Part III. Implementation 11. Financing Entrepreneurial Activity
12. Implementation of the Decision to Adopt
Part IV. Globalization 13. Globalization for Innovations
14. Innovating for Emerging Economies
15. Role of National Governments in Innovation
16. The Internet: A Case in Technological Change
17. Strategic Innovation Process
Appendices
Glossary
Index
دانلود کتاب «مدیریت نوآوری – استراتژی ها، اجرا و سود»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.