بازاریابی: تبلیغات

مدیریت نوآوری – استراتژی ها، اجرا و سود

Innovation Management - Strategies, Implementation, and Profits

دانلود کتاب Innovation Management – Strategies, Implementation, and Profits (به فارسی: مدیریت نوآوری – استراتژی ها، اجرا و سود) نوشته شده توسط «Afuah – Allan»


اطلاعات کتاب مدیریت نوآوری – استراتژی ها، اجرا و سود

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Oxford University Press

نویسنده: Afuah – Allan

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 452

حجم فایل: 5.76 مگابایت

کد کتاب: 162198494X , 9781621984948

نوبت چاپ: 2nd Edition

توضیحات کتاب مدیریت نوآوری – استراتژی ها، اجرا و سود

این کتاب یک رویکرد سیستماتیک به استراتژی‌ها و فرآیندهایی ارائه می‌کند که زیربنای نتایج مالی نوآوری هستند. این متن که برای پاسخگویی به تعداد روزافزون دوره‌های مدیریت نوآوری طراحی شده است، پوشش کاملی از این حوزه بسیار مهم کسب‌وکار ارائه می‌کند. نویسنده با استفاده از تجربیات حرفه ای و آکادمیک گسترده خود، رابطه بین نوآوری، یک عملکرد مدیریتی، و سودآوری، یک کارکرد مالی را نشان می دهد. او چارچوبی را ایجاد می کند که سؤالات اساسی «چه کسی، چه، چه زمانی و کجا» نوآوری را در بر می گیرد و آخرین بحث های نظری را با مثال های فراوان ترکیب می کند. در این ویرایش دوم، نویسنده به صراحت پوشش اینترنت را به‌عنوان یک تغییر فن‌آوری گنجانده و فصل کاملاً جدیدی را با عنوان «استراتژی‌هایی برای حفظ سود» ارائه می‌کند. این متن یک رویکرد چند منظوره منحصر به فرد دارد که مشارکت های مهم اقتصاد، تئوری سازمانی، بازاریابی و امور مالی را در مدیریت نوآوری ادغام می کند. این رویکرد ارائه کامل تئوری مدیریت مناسب و پوشش دقیق نگرانی های عملی مانند نقش مقررات دولتی، انتخاب سایت سود و انتقال نوآوری را به دانشجویان ارائه می دهد. تأثیر بخش های عمومی و بین المللی با فصل هایی در مورد جهانی شدن، نوآوری در اقتصادهای نوظهور و نقش دولت در ترویج نوآوری برجسته شده است. این کتاب علاوه بر یک پایه تحلیلی و نظری قوی، مثال‌های آموزشی زیادی را ارائه می‌کند.
محتوا:
موضوع اصلی
• پیشگفتار
• فهرست مطالب
1. مقدمه و بررسی اجمالی
•بخش اول. مبانی 2. مدل های نوآوری
3. زیربناها سود: شایستگی ها، دارایی ها و دانش
4. منابع و انتقال نوآوری
•بخش دوم. استراتژی 5. شناخت پتانسیل یک نوآوری
6. کاهش عدم قطعیت: نقش روندهای تکنولوژیکی، نظم بازار و استراتژی نوآوری
7. انتخاب سایت سود: تجزیه و تحلیل رقابتی پویا
8. انتخاب استراتژیک یا جبر زیست محیطی
9. رقبای همکار
10. راهبردهایی برای سود پایدار
•بخش سوم. اجرا 11. تامین مالی فعالیت کارآفرینی
12. اجرای تصمیم برای اتخاذ
•بخش چهارم. جهانی شدن 13. جهانی شدن برای نوآوری ها
14. نوآوری برای اقتصادهای نوظهور
15. نقش دولت های ملی در نوآوری
16. اینترنت: موردی در تغییرات تکنولوژیک
17. فرآیند نوآوری استراتژیک
ضمائم
• واژه نامه
فهرست


This book provides a systematic approach to the strategies and processes that underlie the financial results of innovation. Designed to meet the increasing number of courses in innovation management, the text provides full coverage of this vitally important area of business. Drawing from his extensive professional and academic experience, the author shows the relationship between innovation, a management function, and profitability, a financial function. He creates a framework that encompasses the basic questions of the “who, what, when, and where” of innovation, combining the latest theoretical discussion with abundant examples. In this Second Edition, the author explicitly incorporates coverage of the Internet as a technological change and offers an entirely new chapter, “Strategies for Sustaining Profits.” The text takes a unique multi-functional approach that integrates the important contributions of economics, organizational theory, marketing, and finance to innovation management. This approach provides students with a full presentation of appropriate management theory and detailed coverage of practical concerns such as the role of government regulation, choosing a profit site, and the transfer of innovation. The impact of the public and international sectors is highlighted with chapters on globalization, innovation in emerging economies, and the role of government in promoting innovation. In addition to a strong analytical and theoretical foundation, the book offers many pedagogical examples.
Content:
Front Matter
• Preface
• Table of Contents
1. Introduction and Overview
•Part I. Fundamentals 2. Models of Innovation
3. The Underpinnings of Profits: Competences, Assets, and Knowledge
4. Sources and Transfer of Innovation
•Part II. Strategizing 5. Recognizing the Potential of an Innovation
6. Reducing Uncertainty: The Role of Technological Trends, Market Regularities, and Innovation Strategy
7. Choosing a Profit Site: Dynamic Competitive Analysis
8. Strategic Choice or Environmental Determinism
9. Co-Opetitors
10. Strategies for Sustaining Profits
•Part III. Implementation 11. Financing Entrepreneurial Activity
12. Implementation of the Decision to Adopt
•Part IV. Globalization 13. Globalization for Innovations
14. Innovating for Emerging Economies
15. Role of National Governments in Innovation
16. The Internet: A Case in Technological Change
17. Strategic Innovation Process
Appendices
• Glossary
Index

دانلود کتاب «مدیریت نوآوری – استراتژی ها، اجرا و سود»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید