تجارت

نوآوری در صنایع فرهنگی و خلاق

Innovation in the Cultural and Creative Industries

دانلود کتاب Innovation in the Cultural and Creative Industries (به فارسی: نوآوری در صنایع فرهنگی و خلاق) نوشته شده توسط «Pellegrin-Boucher – Estelle – Roy – Pierre»


اطلاعات کتاب نوآوری در صنایع فرهنگی و خلاق

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: John Wiley & Sons Incorporated

نویسنده: Pellegrin-Boucher – Estelle – Roy – Pierre

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 219

حجم فایل: 4.37 مگابایت

کد کتاب: 1119681251 , 9781119681250

توضیحات کتاب نوآوری در صنایع فرهنگی و خلاق

پوشش دادن؛ صفحه نیمه عنوان؛ صفحه عنوان؛ صفحه حق چاپ فهرست؛ مقدمه؛ I.1. تعریف، ویژگی ها و دامنه CCIs. I.2. استراتژی های نوآورانه در قلب CCIs؛ I.3. خلاصه فصول و ساختار کتاب؛ I.4. منابع؛ 1. نینتندو در تعقیب اقیانوس آبی. 1.1. مقدمه؛ 1.2. استراتژی اقیانوس آبی؛ 1.3. صنعت بازی های ویدئویی: روش مشاهده و ویژگی ها. 1.3.1. سیستم روش شناختی؛ 1.3.2. صنعت بازی های ویدیویی: ارائه. 1.4. استراتژی نینتندو: نتایج مختلط2; 1.4.1. بهبودی تماشایی؛ نینتندو در تعقیب اقیانوس آبی / پاسکال اورگان، آلبریک تلیه — نوآوری های همه کانال در کسب و کار کتابفروشی: مورد گروه گروه Libraires / کارول پویرل — مدل کسب و کار نوآورانه دافت پانک / الکساندر پرین – – نوآوری از طریق تجربه بازدیدکنندگان در موزه‌ها: مورد غارهای لاسکو / ژولیت پاسبوآ دوکروس – مرا قصه کن، نوآوری سبز برای صنعت نساجی / آرتور کاره – هویت برای نوآوری: استراتژی‌های سایت‌های سینمایی / Ève Lamendour – Coopetition بین معماران: طراحی پروژه های نوآورانه با رقبا / استل پلگرین-بوچر، پیر روی.


Cover; Half-Title Page; Title Page; Copyright Page; Contents; Introduction; I.1. Definition, characteristics and scope of CCIs; I.2. Innovative strategies at the heart of CCIs; I.3. Summaries of the chapters and the structure of the book; I.4. References; 1. Nintendo in the Pursuit of the Blue Ocean; 1.1. Introduction; 1.2. Blue Ocean strategy; 1.3. The video game industry: observation method and characteristics; 1.3.1. The methodological system; 1.3.2. The video game industry: a presentation; 1.4. Nintendo’s strategy: mixed results2; 1.4.1. A spectacular recovery;Nintendo in the Pursuit of the Blue Ocean / Pascal Aurègan, Albéric Tellier — Omnichannel Innovations in the Bookstore Business: The Case of the Libraires Ensemble Group / Carole Poirel — The Innovative Business Model of Daft Punk / Alexandre Perrin — Innovation through Visitor Experience in Museums: The Case of the Lascaux Caves / Juliette Passebois-Ducros — Tale Me, Green Innovation for the Textile Industry / Arthur Caré — Identity for Innovation: The Strategies of Cinema Sites / Ève Lamendour — Coopetition Between Architects: Designing Innovative Projects with Competitors / Estelle Pellegrin-Boucher, Pierre Roy.

دانلود کتاب «نوآوری در صنایع فرهنگی و خلاق»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید