تجارت

تعهدات اطلاعاتی و اطلاعات نادرست از مصرف کنندگان

Information Obligations And Disinformation Of Consumers

دانلود کتاب Information Obligations And Disinformation Of Consumers (به فارسی: تعهدات اطلاعاتی و اطلاعات نادرست از مصرف کنندگان) نوشته شده توسط «Gert Straetmans»


اطلاعات کتاب تعهدات اطلاعاتی و اطلاعات نادرست از مصرف کنندگان

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Gert Straetmans

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 565

حجم فایل: 6.66 مگابایت

کد کتاب: 3030180549 , 9783030180546

توضیحات کتاب تعهدات اطلاعاتی و اطلاعات نادرست از مصرف کنندگان

این کتاب بر تحولات اخیر در قانون مصرف کننده، به ویژه پرداختن به افشای اجباری و مشکل موضعی اضافه بار اطلاعات تمرکز دارد. تحلیل تطبیقی ​​بر اساس گزارش‌های ملی از کشورهای دارای سنت‌های حقوق عمومی و قانون مدنی در آسیا، آمریکا و اروپا ارائه می‌کند و گزارش‌ها را در قالب فصل‌هایی ارائه می‌کند که بر اساس یک پرسشنامه تهیه شده است و از همان استفاده می‌کند. ساختار به عنوان پرسشنامه به آنها اجازه می دهد تا به راحتی مقایسه شوند. این کتاب با تجزیه و تحلیل مفروضات اساسی زیربنای مدل‌های فعلی حمایت از مصرف‌کننده شروع می‌شود و بررسی می‌کند که آیا و چگونه مدل‌های مصرف‌کننده با شرایط جدید بازار سازگار می‌شوند یا خیر. بخش دوم به خود تعهدات اطلاعاتی می پردازد، ابتدا تفاوت های موجود در کشورهای گزارش شده را برجسته می کند قبل از اینکه تجزیه و تحلیل را به کشورهایی که وظیفه عمومی اطلاعات پیش قراردادی دارند، به ویژه الزامات شفافیت که اغلب با چنین وظیفه ای همراه است، محدود شود. بخش بعدی به بررسی تحولات اخیر در قانون برچسب‌گذاری مواد غذایی، شیوه‌های تجاری و شرایط ناعادلانه قرارداد می‌پردازد تا مشخص شود آیا می‌توان صفات مشابهی را در حوزه‌های قضایی اروپایی و غیر اروپایی یافت یا خیر. بخش چهارم کتاب بر تعهدات اطلاعاتی خاص در بخش‌های خدمات مالی و تجارت الکترونیک تمرکز می‌کند و این واقعیت را مورد بحث قرار می‌دهد که قانونگذاران در حال آزمایش اشکال مختلف افشای خلاصه در این بخش‌ها هستند. بخش پایانی یک ارزیابی انتقادی از پیشرفت‌های اخیر در تعهدات اطلاعات مصرف‌کننده ارائه می‌کند و به این سؤال می‌پردازد که آیا انتقادات متعدد از سوی علوم رفتاری مستلزم کنار گذاشتن یا اصلاح مدل‌های اطلاعات مصرف‌کننده فعلی به نفع اشکال جدید و مناسب‌تر حمایت از مصرف‌کننده است یا خیر. پیشنهادات.


This book focuses on recent developments in consumer law, specifically addressing mandatory disclosures and the topical problem of information overload. It provides a comparative analysis based on national reports from countries with common law and civil law traditions in Asia, America and Europe, and presents the reports in the form of chapters that have been drafted on the basis of a questionnaire, and which use the same structure as the questionnaire to allow them to be easily compared. The book starts with an analysis of the basic assumptions underlying the current consumer protection models and examines whether and how consumer models adapt to the new market conditions. The second part addresses the information obligations themselves, first highlighting the differences in the reported countries before narrowing the analysis down to countries with a general pre-contractual information duty, particularly the transparency requirements that often come with such a duty. The next part examines recent developments in the law on food labelling, commercial practices and unfair contract terms in order to identify whether similar traits can be found in European and non-European jurisdictions. The fourth part of the book focuses on specific information obligations in the financial services and e-commerce sectors, discussing the fact that legislators are experimenting with different forms of summary disclosures in these sectors. The final part provides a critical appraisal of the recent developments in consumer information obligations, addressing the question of whether the multiple criticisms from behavioural sciences necessitate abandonment or refinement of current consumer information models in favour of new, more adequate forms of consumer protection, and providing suggestions.

دانلود کتاب «تعهدات اطلاعاتی و اطلاعات نادرست از مصرف کنندگان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید