تجارت

تحلیل تأثیر و رفتار در شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی

Influence and Behavior Analysis in Social Networks and Social Media

دانلود کتاب Influence and Behavior Analysis in Social Networks and Social Media (به فارسی: تحلیل تأثیر و رفتار در شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی) نوشته شده توسط «Mehmet Kaya – Reda Alhajj»


اطلاعات کتاب تحلیل تأثیر و رفتار در شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing

نویسنده: Mehmet Kaya – Reda Alhajj

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 238

حجم فایل: 6.54 مگابایت

کد کتاب: 3030025926 , 9783030025922

نوبت چاپ: 1st ed.

توضیحات کتاب تحلیل تأثیر و رفتار در شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی

این کتاب به موقع بر تحلیل نفوذ و رفتار در زمینه گسترده تر برنامه های کاربردی شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی تمرکز دارد. حساب‌های توییتر شرکت‌های مخابراتی تحلیل می‌شوند. منابع شایعه در نمودارهای محدود با اثرات مرزی توسط الگوریتم‌های ارسال پیام شناسایی می‌شوند.
مجموعه منسجم و پیشرفته فصل‌ها در ابتدا بر اساس بررسی‌های محکم از کنفرانس بین‌المللی IEEE/ACM در زمینه پیشرفت‌های اجتماعی انتخاب شد. شبکه‌ها، تحلیل و استخراج (ASONAM ’17). سپس فصل ها به طور قابل توجهی بهبود و توسعه یافتند و نسخه های نهایی به شدت مورد بازبینی و تجدید نظر قرار گرفتند تا با استانداردهای سری مطابقت داشته باشند. فصل‌های اصلی که از خارج از جلسه می‌آیند، پوشش را کامل می‌کنند. نتیجه برای محققان و دانشجویانی که در تحلیل شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی کار می کنند جذاب خواهد بود.


This timely book focuses on influence and behavior analysis in the broader context of social network applications and social media. Twitter accounts of telecommunications companies are analyzed. Rumor sources in finite graphs with boundary effects by message-passing algorithms are identified.
The coherent, state-of-the-art collection of chapters was initially selected based on solid reviews from the IEEE/ACM International Conference on Advances in Social Networks, Analysis, and Mining (ASONAM ’17). Chapters were then improved and extended substantially, and the final versions were rigorously reviewed and revised to meet the series standards. Original chapters coming from outside of the meeting round out the coverage. The result will appeal to researchers and students working in social network and social media analysis.

دانلود کتاب «تحلیل تأثیر و رفتار در شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید