تجارت

در چهره شما: چگونه بازاریابی بیش از حد آمریکایی به ضد آمریکایی بودن دامن می زند

In Your Face: How American Marketing Excess Fuels Anti-Americanism

دانلود کتاب In Your Face: How American Marketing Excess Fuels Anti-Americanism (به فارسی: در چهره شما: چگونه بازاریابی بیش از حد آمریکایی به ضد آمریکایی بودن دامن می زند) نوشته شده توسط «Johny Johansson»


اطلاعات کتاب در چهره شما: چگونه بازاریابی بیش از حد آمریکایی به ضد آمریکایی بودن دامن می زند

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Financial Times Management

نویسنده: Johny Johansson

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 224 / 225

حجم فایل: 2.21 مگابایت

کد کتاب: 013204501X , 9780132045018

توضیحات کتاب در چهره شما: چگونه بازاریابی بیش از حد آمریکایی به ضد آمریکایی بودن دامن می زند

از ما متنفرند آنها واقعا از ما متنفرند. میلیون ها نفر در سراسر جهان آمریکا را تحقیر کرده اند. یکی از بزرگترین دلایل؟ بازاریابی “در چهره” آمریکایی، که با مردم در همه جا به عنوان مصرف کنندگان 24×7 رفتار می کند، ماتریالیسم بازار آزاد ایالات متحده را به قیمت از دست دادن سنت ها و ارزش های محلی هدایت می کند، و به دنبال “مک دونالد” کردن کل جهان است. در این کتاب، یکی از کارشناسان برجسته جهان در زمینه بازاریابی جهانی برای دیدن تاثیر واقعی آن به عقب برمی‌گردد. J.K. یوهانسون به بازاریابی آمریکایی از منظر مصرف‌کننده غیرآمریکایی نگاه می‌کند: به‌عنوان گوه روبه‌روی یک حمله فرهنگی توسط یک جامعه متکبر، اتلاف‌کننده متشکل از قلدران بیش‌ازحد تغذیه، گاز سوز و راندن هامر. در این مسیر، جوهانسون «تغییر موقعیت» آمریکا توسط دولت بوش و فروپاشی محبوبیت آمریکا پس از 11 سپتامبر را از دیدگاه یک بازاریاب حرفه ای جهانی در نظر می گیرد. یوهانسون سپس راهنمایی های عملی را برای بازاریاب هایی ارائه می دهد که می خواهند در بازارهای جهانی بدون تبدیل شدن به “آمریکایی های زشت” موفق شوند.


They hate us. They really hate us. Millions of people around the world have come to despise the United States. One of the biggest reasons? American “in-your-face” marketing, which treats people everywhere as 24×7 consumers, drives U.S. free market materialism at the expense of local traditions and values, and seeks to “McDonald-ize” the entire globe. In this book, one of the world’s leading experts on global marketing steps back to see its true impact. J.K. Johansson looks at American marketing from the perspective of the non-U.S. consumer: as the forward wedge of a cultural attack by an arrogant, wasteful society of overfed, gas-guzzling, Hummer-driving bullies. Along the way, Johansson considers the Bush administration’s “repositioning” of America and the post-9/11 collapse of American popularity from the perspective of a professional global marketer. Johansson then offers practical guidance for marketers who wish to succeed in global markets without becoming “ugly Americans.”

دانلود کتاب «در چهره شما: چگونه بازاریابی بیش از حد آمریکایی به ضد آمریکایی بودن دامن می زند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید