انسان شناسی: تکامل

در زمان جنگ: درک افکار عمومی آمریکا از جنگ جهانی دوم تا عراق

In time of war: understanding American public opinion from World War II to Iraq

دانلود کتاب In time of war: understanding American public opinion from World War II to Iraq (به فارسی: در زمان جنگ: درک افکار عمومی آمریکا از جنگ جهانی دوم تا عراق) نوشته شده توسط «Adam J. Berinsky»


اطلاعات کتاب در زمان جنگ: درک افکار عمومی آمریکا از جنگ جهانی دوم تا عراق

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – انسان شناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: University of Chicago Press

نویسنده: Adam J. Berinsky

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 355

حجم فایل: 2.68 مگابایت

کد کتاب: 0226043584 , 9780226043586

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب در زمان جنگ: درک افکار عمومی آمریکا از جنگ جهانی دوم تا عراق

از جنگ جهانی دوم تا جنگ در عراق، دوره‌های درگیری بین‌المللی مانند لحظات منحصربه‌فردی در تاریخ سیاسی ایالات متحده به نظر می‌رسد – اما وقتی صحبت از افکار عمومی می‌شود، اینطور نیست. برای ایجاد این افشاگری پیشگامانه، در زمان جنگ، خرد متعارف در مورد واکنش های آمریکا به جنگ جهانی دوم، و همچنین درگیری های اخیر در کره، ویتنام، خلیج فارس، افغانستان و عراق را منفجر می کند. آدام برینسکی استدلال می‌کند که واکنش عمومی به این بحران‌ها کمتر بر اساس ویژگی‌های تعیین‌کننده آنها شکل گرفته است – مانند هزینه‌های زندگی و منابع – تا همان منافع سیاسی و وابستگی‌های گروهی که بر ایده‌های ما در مورد مسائل داخلی تأثیر می‌گذارند. برینسکی با کمک داده‌های نظرسنجی دوران جنگ جهانی دوم که تقریباً در شصت سال گذشته دست نخورده مانده بود، افسانه «جنگ خوب» را که آمریکایی‌ها پس از بمباران پرل هاربر توسط ژاپنی‌ها در صف حمایت قرار گرفتند، رد کرد. او فاش می کند که این حمله به طور قابل توجهی افکار عمومی را تغییر نداد، بلکه صرفاً احساسات مداخله جویانه ای را که قبلاً در پاسخ به شیوه هایی که رهبران سیاسی در داخل جنگ را در خارج از کشور ترسیم کرده بودند، برجسته کرد. برینسکی با در هم تنیدن یافته‌های خود در اولین نظریه کلی عواملی که عقاید زمان جنگ آمریکا را شکل می‌دهند، عکس‌العمل‌های ما نسبت به سایر بحران‌ها را نیز روشن می‌کند. به عنوان مثال، او نشان می دهد که نگرش ما نسبت به آزادی های مدنی محدود در دوران ویتنام و پس از 11 سپتامبر ناشی از همان نوع قضاوت هایی است که در زمان صلح انجام می دهیم. در شرایطی که عراق و افغانستان اکنون در حال رقابت برای توجه به موضوعات فوری در ایالات متحده هستند، در زمان جنگ یادآوری به موقع از میزان تأثیر عمیق سیاست خارجی و داخلی – و در نهایت روشنگری – بر یکدیگر است.


From World War II to the war in Iraq, periods of international conflict seem like unique moments in U.S. political history—but when it comes to public opinion, they are not. To make this groundbreaking revelation, In Time of War explodes conventional wisdom about American reactions to World War II, as well as the more recent conflicts in Korea, Vietnam, the Gulf, Afghanistan, and Iraq. Adam Berinsky argues that public response to these crises has been shaped less by their defining characteristics—such as what they cost in lives and resources—than by the same political interests and group affiliations that influence our ideas about domestic issues. With the help of World War II–era survey data that had gone virtually untouched for the past sixty years, Berinsky begins by disproving the myth of “the good war” that Americans all fell in line to support after the Japanese bombed Pearl Harbor. The attack, he reveals, did not significantly alter public opinion but merely punctuated interventionist sentiment that had already risen in response to the ways that political leaders at home had framed the fighting abroad. Weaving his findings into the first general theory of the factors that shape American wartime opinion, Berinsky also sheds new light on our reactions to other crises. He shows, for example, that our attitudes toward restricted civil liberties during Vietnam and after 9/11 stemmed from the same kinds of judgments we make during times of peace. With Iraq and Afghanistan now competing for attention with urgent issues within the United States, In Time of War offers a timely reminder of the full extent to which foreign and domestic politics profoundly influence—and ultimately illuminate—each other.

دانلود کتاب «در زمان جنگ: درک افکار عمومی آمریکا از جنگ جهانی دوم تا عراق»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید