آشپزی

Imbibe!: از کوکتل Absinthe تا Whisky Smash، سلام در داستان ها و نوشیدنی ها به "پروفسور" جری توماس، پیشگام نوار آمریکایی با … و مجموعه ای از نوشیدنی های جدید که در

Imbibe!: From Absinthe Cocktail to Whiskey Smash, a Salute in Stories and Drinks to "Professor" Jerry Thomas, Pioneer of the American Bar Featuringthe ... and a Selection of New Drinks Contributed in

دانلود کتاب Imbibe!: From Absinthe Cocktail to Whiskey Smash, a Salute in Stories and Drinks to “Professor” Jerry Thomas, Pioneer of the American Bar Featuringthe … and a Selection of New Drinks Contributed in (به فارسی: Imbibe!: از کوکتل Absinthe تا Whisky Smash، سلام در داستان ها و نوشیدنی ها به “پروفسور” جری توماس، پیشگام نوار آمریکایی با … و مجموعه ای از نوشیدنی های جدید که در) نوشته شده توسط «David Wondrich – Dale DeGroff»


اطلاعات کتاب Imbibe!: از کوکتل Absinthe تا Whisky Smash، سلام در داستان ها و نوشیدنی ها به "پروفسور" جری توماس، پیشگام نوار آمریکایی با … و مجموعه ای از نوشیدنی های جدید که در

موضوع اصلی: خانه داری و اوقات فراغت – آشپزی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Perigee Trade

نویسنده: David Wondrich – Dale DeGroff

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 336

حجم فایل: 1006 کیلوبایت

کد کتاب: 0399532870 , 9780399532870

توضیحات کتاب Imbibe!: از کوکتل Absinthe تا Whisky Smash، سلام در داستان ها و نوشیدنی ها به "پروفسور" جری توماس، پیشگام نوار آمریکایی با … و مجموعه ای از نوشیدنی های جدید که در

راهنمای پر جنب و جوش، اطلاعات تاریخی و قطعی برای کوکتل های کلاسیک آمریکایی.

کوکتل نویس و مورخ دیوید واندریچ تاریخچه رنگارنگ و کمتر شناخته شده نوشیدنی های کلاسیک آمریکایی و راهنمای ترکیب شناس نهایی را در این ادای احترام به جری توماس، پدر بار آمریکایی.

واندریچ جزئیات و داستان‌هایی را که قبلاً هرگز منتشر نشده بود در مورد این شخصیت بزرگ قرن نوزدهمی، همراه با دستور العمل‌های قطعی برای ۱۰۰ پانچ، کوکتل، ترش، و گازدار فاش می‌کند. ، نوشابه ها، زنجیر و سایر نوشیدنی های ضروری، به علاوه بیست دستور العمل جدید از میکسولوژیست های برتر امروزی، که منحصراً برای این کتاب ایجاد شده است.

این جلد رنگارنگ و خوش طنز برای هرکسی که از جذابیت بی انتها یک کتاب قدردانی می کند، باید بخوانید. نوشیدنی خوب ساخته شده و تاریخ منحصر به فرد آمریکا پشت آن است.


A lively, historically informed, and definitive guide to classic American cocktails.

Cocktail writer and historian David Wondrich presents the colorful, little-known history of classic American drinks-and the ultimate mixologist’s guide-in this engaging homage to Jerry Thomas, father of the American bar.

Wondrich reveals never-before-published details and stories about this larger- than-life nineteenth-century figure, along with definitive recipes for 100 punches, cocktails, sours, fizzes, toddies, slings, and other essential drinks, plus twenty new recipes from today’s top mixologists, created exclusively for this book.

This colorful and good-humored volume is a mustread for anyone who appreciates the timeless appeal of a well-made drink-and the uniquely American history behind it.

دانلود کتاب «Imbibe!: از کوکتل Absinthe تا Whisky Smash، سلام در داستان ها و نوشیدنی ها به "پروفسور" جری توماس، پیشگام نوار آمریکایی با … و مجموعه ای از نوشیدنی های جدید که در»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید