تجارت

همه را نادیده بگیرید: و 39 کلید دیگر برای خلاقیت

Ignore Everybody: and 39 Other Keys to Creativity

دانلود کتاب Ignore Everybody: and 39 Other Keys to Creativity (به فارسی: همه را نادیده بگیرید: و 39 کلید دیگر برای خلاقیت) نوشته شده توسط «Hugh MacLeod»


اطلاعات کتاب همه را نادیده بگیرید: و 39 کلید دیگر برای خلاقیت

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Portfolio a member of Penguin Group (USA) Inc.

نویسنده: Hugh MacLeod

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 176

حجم فایل: 2.31 مگابایت

کد کتاب: 1101057726 , 9781101057728

توضیحات کتاب همه را نادیده بگیرید: و 39 کلید دیگر برای خلاقیت

زمانی که هیو مک‌لئود یک کپی‌رایتر جوان بود و در YMCA زندگی می‌کرد، در حالی که در یک بار نشسته بود، شروع به دودل‌کردن پشت کارت‌های ویزیت کرد. مک لئود در مورد همه چیز از بازاریابی گرفته تا معنای زندگی نظر دارد، اما یکی از موضوعات اصلی او خلاقیت است. چگونه ایده های جدید در دنیای بدبینانه و ریسک گریز ظهور می کنند؟ الهام از کجا می آید؟ برای گذران زندگی به عنوان یک فرد خلاق چه چیزی لازم است؟ اکنون اولین کتاب او، «همه را نادیده بگیرید»، در مورد دقیق‌ترین بینش‌ها، شوخ‌ترین کارتون‌ها و مفیدترین توصیه‌های او توضیح می‌دهد. یک نمونه: * فروش از آنچه به نظر می رسد سخت تر است. رقیق کردن محصول خود برای تجاری کردن آن باعث می شود مردم کمتر آن را دوست داشته باشند. * اگر برنامه شما به این بستگی دارد که ناگهان توسط یک عکس بزرگ “کشف” شوید، احتمالاً برنامه شما شکست خواهد خورد. هیچ کس ناگهان چیزی را کشف نمی کند. چیزها به آرامی و با درد ساخته می شوند. * سعی نکنید از بین مردم متمایز شوید. به طور کلی از ازدحام دوری کنید تلاش برای انجام همان کاری که 250000 جوان امیدوار دیگر منتظر معجزه هستند، بی فایده است. همه مدل های کسب و کار موجود اشتباه هستند. یک مورد جدید پیدا کنید. * لازم نیست ایده بزرگ باشد. فقط باید مال تو باشه حاکمیتی که بر کار خود دارید، افراد بیشتری را نسبت به محتوای واقعی الهام می بخشد. پس از یادگیری 40 کلید مک‌لئود برای خلاقیت، آماده خواهید بود که درخشش خود را باز کنید و آن را در جهان آزاد کنید.


When Hugh MacLeod was a struggling young copywriter, living in a YMCA, he started to doodle on the backs of business cards while sitting at a bar. MacLeod has opinions on everything from marketing to the meaning of life, but one of his main subjects is creativity. How do new ideas emerge in a cynical, risk-averse world? Where does inspiration come from? What does it take to make a living as a creative person? Now his first book, Ignore Everyone, expands on his sharpest insights, wittiest cartoons, and most useful advice. A sample: * Selling out is harder than it looks. Diluting your product to make it more commercial will just make people like it less. * If your plan depends on you suddenly being “discovered” by some big shot, your plan will probably fail. Nobody suddenly discovers anything. Things are made slowly and in pain. * Don’t try to stand out from the crowd; avoid crowds altogether. There’s no point trying to do the same thing as 250,000 other young hopefuls, waiting for a miracle. All existing business models are wrong. Find a new one. * The idea doesn’t have to be big. It just has to be yours. The sovereignty you have over your work will inspire far more people than the actual content ever will. After learning MacLeod’s 40 keys to creativity, you will be ready to unlock your own brilliance and unleash it on the world.

دانلود کتاب «همه را نادیده بگیرید: و 39 کلید دیگر برای خلاقیت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید