هنر

انیمیشن هیبریدی: ادغام دارایی های دو بعدی و سه بعدی

Hybrid animation: integrating 2D and 3D assets

دانلود کتاب Hybrid animation: integrating 2D and 3D assets (به فارسی: انیمیشن هیبریدی: ادغام دارایی های دو بعدی و سه بعدی) نوشته شده توسط «O'Hailey – Tina»


اطلاعات کتاب انیمیشن هیبریدی: ادغام دارایی های دو بعدی و سه بعدی

موضوع اصلی: هنرها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Focal Press

نویسنده: O’Hailey – Tina

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 249 / 298

حجم فایل: 14.85 مگابایت

کد کتاب: 1315867885 , 9781315867885

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب انیمیشن هیبریدی: ادغام دارایی های دو بعدی و سه بعدی

تخیل خود را با کنار گذاشتن محدودیت‌های رسانه‌های انیمیشن سنتی، بسته‌های نرم‌افزاری، یا جریان‌های کاری و ادغام دارایی‌های دوبعدی و سه بعدی گسترش دهید. با ویرایش دوم به روز شده و توسعه یافته انیمیشن هیبریدی شما یاد خواهید گرفت که چگونه تکنیک هایی را انتخاب کنید که جهت هنری و روایی پروژه شما را به بهترین نحو بیان می کند و از پشتیبانی فنی لازم برای تحقق ایده های خود بهره مند شوید. .

بیاموزید که چگونه خطوط لوله مختلف انیمیشن هیبریدی را می توان در بسته های مختلف شکسته و مجدداً فکر کرد. آیا کاراکتر سه بعدی یک کاراکتر دو بعدی را هدایت می کند؟ یا اینکه آیا کاراکتر دو بعدی دارای قسمت های سه بعدی است؟ شاید یک تکیه گاه سه بعدی با یک شخصیت دو بعدی تعامل داشته باشد؟ همه این الگوهای ترکیبی از نرم افزارهای سطح بالا تا منبع باز بررسی می شوند. در پایان کتاب می‌توانید ببینید که چگونه می‌توانید این تکنیک‌ها را در نرم‌افزاری که در حال حاضر دارید اعمال کنید.

بصیرت و الهام با تمرین‌ها، آموزش‌های گام به گام و مصاحبه‌های برجسته با تاد رندر از Floyd County Productions و مارتی آلتمن، مدیر فنی سابق CGI در انیمیشن بلند والت دیزنی در دسترس شماست.

ویژگی ها:

  • اکنون با متدولوژی های نرم افزاری به روز شده، ترفندهای جدید و بخش های گسترده در Toon Boom Animate Pro، Toon Boom هارمونی و موارد دیگر.
  • تولید روایت‌های دوبعدی و سه بعدی با کیفیت بالا در انواع گردش کار نرم‌افزار، از جمله Photoshop، Corel، Flash، After Effects و گردش‌های کاری Maya، Nuke، Houdini، Smoke و Toon Boom.
  • درباره سبک‌های بصری، اثرات پوشش دو بعدی/سه بعدی و کل آن فکر کنید. خط لوله از ابتدا تا انتها.
  • فصل های اضافی و بیش از 6 گیگ فایل نمونه موجود در داده های همراه موجود در www.hybridanimation.com را کاوش کنید

تینا اوهایلی رئیس بخش رسانه های دیجیتال در کالج هنر و طراحی ساوانا با مکان‌هایی در آتلانتا، ساوانا و هنگ کنگ. او که برای Electronic Arts، Walt Disney Feature Animation کار کرده است، تجربه زیادی در زمینه ساخت انیمیشن و بازی دارد. اوهیلی به عنوان مربی توسعه هنرمند برای Brother Bear(2003)، Lilo and Stitch(2003)، Mulan(1998) و شاهزاده مصر(1998).


Expand your imagination by letting go of the limitations of traditional animation mediums, software packages, or workflows and integrating 2D and 3D assets. With the updated and expanded second edition of Hybrid Animation you’ll learn how to choose the techniques that best express the artistic and narrative direction of your project and get the technical support you need to bring your ideas to life.

Learn how different pipelines of hybrid animation can be broken down and rethought in different packages. Does the 3D character lead a 2D character? Or, does the 2D character have 3D parts? Perhaps a 3D prop is interacting with a 2D character? All of these hybrid patterns are explored from high end to open source software. By the end of the book you’ll be able to see how to apply these techniques to the software you have now.

Insight and inspiration are at your fingertips with exercises, step-by-step tutorials and featured interviews with Todd Render of Floyd County Productions and Marty Altman, former CGI Technical Director at Walt Disney Feature Animation.

Features:

  • Now with updated software methodologies, new tricks, and expanded sections on Toon Boom Animate Pro, Toon Boom Harmony and more.
  • Produce high-quality 2D and 3D narratives in a variety of software workflows, including Photoshop, Corel, Flash, After Effects and Maya, Nuke, Houdini, Smoke, and Toon Boom workflows.
  • Think critically about visual styles, the effects of 2D/3D overlaying and the entire pipeline from start to finish.
  • Explore additional chapters and over 6 gigs of sample files available in the companion data found at www.hybridanimation.com

Tina O’Hailey is Dean of Digital Media at the Savannah College of Art and Design with locations in: Atlanta, Savannah and Hong Kong. Having worked for Electronic Arts, Walt Disney Feature Animation, she has extensive experience in feature animation and game development. O’Hailey has served as an Artist Development Trainer for Brother Bear (2003), Lilo and Stitch (2003), Mulan (1998) and Prince of Egypt (1998).

دانلود کتاب «انیمیشن هیبریدی: ادغام دارایی های دو بعدی و سه بعدی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید