طراحی وب سایت

بازی‌های HTML5، نسخه دوم: ایجاد سرگرمی با HTML5، CSS3 و WebGL

HTML5 Games, 2nd Edition: Creating Fun with HTML5, CSS3 and WebGL

دانلود کتاب HTML5 Games, 2nd Edition: Creating Fun with HTML5, CSS3 and WebGL (به فارسی: بازی‌های HTML5، نسخه دوم: ایجاد سرگرمی با HTML5، CSS3 و WebGL) نوشته شده توسط «Jacob Seidelin»


اطلاعات کتاب بازی‌های HTML5، نسخه دوم: ایجاد سرگرمی با HTML5، CSS3 و WebGL

موضوع اصلی: کامپیوتر – توسعه وب

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Jacob Seidelin

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 456 / 458

حجم فایل: 116.91 مگابایت

کد کتاب: 1118855388 , 9781118855386

توضیحات کتاب بازی‌های HTML5، نسخه دوم: ایجاد سرگرمی با HTML5، CSS3 و WebGL

HTML5 Games به شما نشان می دهد که چگونه HTML5، CSS3 و جاوا اسکریپت را برای ساخت بازی برای وب و تلفن همراه ترکیب کنید – بازی هایی که قبلا فقط با فناوری های افزونه مانند Flash امکان پذیر بود. با استفاده از جدیدترین فناوری‌های وب باز، شما از طریق فرآیند ایجاد یک بازی از ابتدا با استفاده از Canvas، HTML5 Audio، WebGL و WebSockets Inside هدایت می‌شوید، Jacob Seidelin به شما نشان می‌دهد که چگونه از ویژگی‌های موجود در HTML5 می‌توان برای ایجاد بازی استفاده کرد. ابتدا یک چارچوب می سازید که بر اساس آن بازی HTML5 خود را ایجاد می کنید. سپس هر فصل جنبه جدیدی از بازی شامل ورودی کاربر، صدا، عملکرد چند نفره، گرافیک دو بعدی و سه بعدی و موارد دیگر را پوشش می دهد. در پایان کتاب، شما یک بازی کاملاً کاربردی ایجاد خواهید کرد که می تواند در هر مرورگر سازگار یا هر دستگاه تلفن همراهی که از HTML5 پشتیبانی می کند، بازی کند.


HTML5 Gamesshows you how to combine HTML5, CSS3 and JavaScript to make games for the web and mobiles – games that were previously only possible with plugin technologies like Flash. Using the latest open web technologies, you are guided through the process of creating a game from scratch using Canvas, HTML5 Audio, WebGL and WebSockets Inside, Jacob Seidelin shows you how features available in HTML5 can be used to create games. First, you will build a framework on which you will create your HTML5 game. Then each chapter covers a new aspect of the game including user input, sound, multiplayer functionality, 2D and 3D graphics and more. By the end of the book, you will have created a fully functional game that can be played in any compatible browser, or on any mobile device that supports HTML5.

دانلود کتاب «بازی‌های HTML5، نسخه دوم: ایجاد سرگرمی با HTML5، CSS3 و WebGL»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید