انسان شناسی: تکامل

چگونه در هر بحثی پیروز شویم: استفاده و سوء استفاده از منطق

How to Win Every Argument: The Use and Abuse of Logic

دانلود کتاب How to Win Every Argument: The Use and Abuse of Logic (به فارسی: چگونه در هر بحثی پیروز شویم: استفاده و سوء استفاده از منطق) نوشته شده توسط «Madsen Pirie»


اطلاعات کتاب چگونه در هر بحثی پیروز شویم: استفاده و سوء استفاده از منطق

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – انسان شناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Continuum

نویسنده: Madsen Pirie

زبان: english

فرمت کتاب: MOBI (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 182

حجم فایل: 623 کیلوبایت

کد کتاب: 0826490069 , 9780826490063

نوبت چاپ: Revised

توضیحات کتاب چگونه در هر بحثی پیروز شویم: استفاده و سوء استفاده از منطق

این کتابی است که دوستانتان آرزو می‌کنند که ای کاش نمی‌خوانده باشید، راهنمای شوخ‌آمیز و عفونی برای بحث کردن موفق. هر ورودی به یک مغالطه می پردازد، توضیح می دهد که مغالطه چیست، مثال می آورد و تجزیه و تحلیل می کند، مشخص می کند که چه زمانی/ کجا/ چرا مغالطه خاص رخ می دهد و در نهایت نشان می دهد که چگونه می توانید مغالطه را بر روی افراد دیگر انجام دهید تا در یک بحث پیروز شوید. این کتاب که در ابتدا با تحسین زیادی در سال 1985 با عنوان “کتاب مغالطه” منتشر شد، یک کتاب کلاسیک است که برای یک نسل کاملاً جدید به روز شده است.


This is the book your friends will wish you hadn’t read, a witty and infectious guide to arguing successfully. Each entry deals with one fallacy, explaining what the fallacy is, giving and analysing an example, outlining when/where/why the particular fallacy tends to occur and finally showing how you can perpetrate the fallacy on other people in order to win an argument. Originally published to great acclaim in 1985 as “The Book of Fallacy”, this is a classic brought up-to-date for a whole new generation.

دانلود کتاب «چگونه در هر بحثی پیروز شویم: استفاده و سوء استفاده از منطق»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید