دانلود کتاب How to Succeed at Retail: Winning Case Studies and Strategies for Retailers and Brands (به فارسی: چگونه در خرده فروشی موفق شویم: مطالعات موردی و استراتژی های برنده برای خرده فروشان و برندها) نوشته شده توسط «Keith Lincoln – Lars Thomassen»
اطلاعات کتاب چگونه در خرده فروشی موفق شویم: مطالعات موردی و استراتژی های برنده برای خرده فروشان و برندها
موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Keith Lincoln – Lars Thomassen
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 224
حجم فایل: 1.99 مگابایت
کد کتاب: 0749450169 , 9780749450168
توضیحات کتاب چگونه در خرده فروشی موفق شویم: مطالعات موردی و استراتژی های برنده برای خرده فروشان و برندها
چگونه در خرده فروشی موفق شویم یک الگوی برنده برای اقدام ارائه می دهد که می تواند برای مارک های سنتی و خرده فروشان به طور یکسان اعمال شود. بیست و پنج مطالعه موردی بینالمللی موفقیت را در عمل نشان میدهند، و توضیح میدهند که چگونه موفقترین برندهای جهان خود را به خریدارانی که بهطور فزایندهای نیاز دارند، میفروشند. پیامها و درسها برای هر کسبوکاری اعمال میشود، و این مطالعه ضروری برای مدیران عامل، مدیران برند، مدیران فروش، مدیران بازاریابی، مدیران خردهفروشی، و دانشجویان مطالعات خردهفروشی، بازاریابی و کسبوکار است.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.