بازاریابی: تبلیغات

نحوه قیمت گذاری: راهنمای تکنیک های قیمت گذاری و مدیریت بازده

How to Price: A Guide to Pricing Techniques and Yield Management

دانلود کتاب How to Price: A Guide to Pricing Techniques and Yield Management (به فارسی: نحوه قیمت گذاری: راهنمای تکنیک های قیمت گذاری و مدیریت بازده) نوشته شده توسط «Oz Shy»


اطلاعات کتاب نحوه قیمت گذاری: راهنمای تکنیک های قیمت گذاری و مدیریت بازده

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: Oz Shy

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 448 / 449

حجم فایل: 1.73 مگابایت

کد کتاب: 0521887593 , 9780521887595

توضیحات کتاب نحوه قیمت گذاری: راهنمای تکنیک های قیمت گذاری و مدیریت بازده

در طول چهار دهه گذشته، اقتصاددانان تجاری و دانشگاهی، محققان عملیات، دانشمندان بازاریابی و شرکت‌های مشاوره علاقه و تحقیقات خود را در مورد قیمت‌گذاری و مدیریت درآمد افزایش داده‌اند. این کتاب تلاش می کند تا خواننده را با طیف گسترده ای از نتایج تحقیقات خود در مورد تکنیک های قیمت گذاری به روشی یکپارچه، سیستماتیک و در سطوح مختلف دشواری آشنا کند. این کتاب شامل تعداد زیادی تمرین و راه حل است و بنابراین می تواند به عنوان یک درس اصلی یا تکمیلی و همچنین یک کتاب راهنمای مرجع برای مشاوران قیمت گذاری، مدیران، مهندسان صنایع و نویسندگان نرم افزارهای کاربردی قیمت گذاری باشد. علیرغم جهت گیری فنی متوسط، این کتاب برای خوانندگانی که دانش محدودی در این زمینه ها دارند و همچنین برای خوانندگانی که آموزش های بیشتری در زمینه اقتصاد دیده اند در دسترس است. اغلب مدل‌های قیمت‌گذاری ابتدا با مثال‌های عددی و بدون حساب نشان داده می‌شوند و سپس برای خوانندگان فنی‌تر توسعه داده می‌شوند.


Over the past four decades, business and academic economists, operations researchers, marketing scientists, and consulting firms have increased their interest and research on pricing and revenue management. This book attempts to introduce the reader to a wide variety of their research results on pricing techniques in a unified, systematic way and at varying levels of difficulty. The book contains a large number of exercises and solutions and therefore can serve as a main or supplementary course textbook, as well as a reference guidebook for pricing consultants, managers, industrial engineers, and writers of pricing software applications. Despite a moderate technical orientation, the book is accessible to readers with a limited knowledge in these fields as well as to readers who have had more training in economics. Most pricing models are first demonstrated by numerical and calculus-free examples and then extended for more technically-oriented readers.

دانلود کتاب «نحوه قیمت گذاری: راهنمای تکنیک های قیمت گذاری و مدیریت بازده»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید