تجارت

چگونه افرادی را که نمی خواهند متقاعد شوند متقاعد کنیم: هر زمان آنچه را که می خواهید بدست آورید!

How to Persuade People Who Don't Want to be Persuaded: Get What You Want-Every Time!

دانلود کتاب How to Persuade People Who Don’t Want to be Persuaded: Get What You Want-Every Time! (به فارسی: چگونه افرادی را که نمی خواهند متقاعد شوند متقاعد کنیم: هر زمان آنچه را که می خواهید بدست آورید!) نوشته شده توسط «Joel Bauer»


اطلاعات کتاب چگونه افرادی را که نمی خواهند متقاعد شوند متقاعد کنیم: هر زمان آنچه را که می خواهید بدست آورید!

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Joel Bauer

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 256 / 257

حجم فایل: 1.17 مگابایت

کد کتاب: 0471677795 , 9780471677796

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب چگونه افرادی را که نمی خواهند متقاعد شوند متقاعد کنیم: هر زمان آنچه را که می خواهید بدست آورید!

هنر متقاعدسازی که توسط یکی از پرطرفدارترین سخنرانان و سخنرانان جهان آموزش داده شده است در این کتاب جسورانه، جوئل بائر به شما می آموزد که چگونه پیام های خود را سرگرم کننده ترغیب کنید. رازهای پشت «چالش ترس»، «مکانیسم تحول» و دیگر تاکتیک‌های متقاعدسازی که توسط بازی‌بازان، کارنی‌ها، و تخطئه‌گران برای متقاعد کردن مردم به طرز فکرشان استفاده می‌شود را بیاموزید. باوئر، همراه با نویسنده همکار مارک لوی، از این تکنیک‌های اخلاقی و مبتنی بر سرگرمی استفاده کرده است، و آنها را برای استفاده روزمره کاربردی ساخته است که می‌تواند بر یک یا هزار نفر در تجارت و زندگی تأثیر بگذارد. جوئل بائر (لس‌آنجلس، کالیفرنیا) یک متخصص در بازاریابی زنده مبتنی بر عملکرد که وال استریت ژورنال آنلاین از او به عنوان “بی شک رئیس هیئت مدیره” نمایشگاه های تجاری بارانی شرکتی یاد می کند. مارک لوی (چستر، نیوجرسی) برای نیویورک تایمز نوشته است، سه کتاب تألیف کرده یا مؤلف مشترک است و بنیانگذار Levy Innovation است، یک شرکت مشاوره ای که افراد و شرکت ها را به یاد ماندنی می کند.


The art of persuasion as taught by one of the world’s most sought-after speakers and pitchmenIn this daring book, Joel Bauer teaches you how to persuade by making your messages entertaining. Learn the secrets behind “The Fright Challenge,” “The Transformation Mechanism,” and other persuasion tactics used by pitchmen, carneys, and conjurors to convince people to their way of thinking. Along with coauthor Mark Levy, Bauer has taken these ethical, entertainment-based techniques, and has made them practical for everyday use-capable of influencing one person or a thousand, in business and in life.Joel Bauer (Los Angeles, CA) is an expert in performance-based live marketing who The Wall Street Journal online referred to as “undoubtedly the chairman of the board” of corporate tradeshow rain-making. Mark Levy (Chester, NJ) has written for the New York Times, has authored or coauthored three books, and is the founder of Levy Innovation, a consulting firm that makes individuals and companies memorable.

دانلود کتاب «چگونه افرادی را که نمی خواهند متقاعد شوند متقاعد کنیم: هر زمان آنچه را که می خواهید بدست آورید!»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید