دانلود کتاب How to Persuade People Who Don’t Want to be Persuaded: Get What You Want-Every Time! (به فارسی: چگونه افرادی را که نمی خواهند متقاعد شوند متقاعد کنیم: هر زمان آنچه را که می خواهید بدست آورید!) نوشته شده توسط «Joel Bauer»
اطلاعات کتاب چگونه افرادی را که نمی خواهند متقاعد شوند متقاعد کنیم: هر زمان آنچه را که می خواهید بدست آورید!
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Joel Bauer
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 256 / 257
حجم فایل: 1.17 مگابایت
کد کتاب: 0471677795 , 9780471677796
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب چگونه افرادی را که نمی خواهند متقاعد شوند متقاعد کنیم: هر زمان آنچه را که می خواهید بدست آورید!
هنر متقاعدسازی که توسط یکی از پرطرفدارترین سخنرانان و سخنرانان جهان آموزش داده شده است در این کتاب جسورانه، جوئل بائر به شما می آموزد که چگونه پیام های خود را سرگرم کننده ترغیب کنید. رازهای پشت «چالش ترس»، «مکانیسم تحول» و دیگر تاکتیکهای متقاعدسازی که توسط بازیبازان، کارنیها، و تخطئهگران برای متقاعد کردن مردم به طرز فکرشان استفاده میشود را بیاموزید. باوئر، همراه با نویسنده همکار مارک لوی، از این تکنیکهای اخلاقی و مبتنی بر سرگرمی استفاده کرده است، و آنها را برای استفاده روزمره کاربردی ساخته است که میتواند بر یک یا هزار نفر در تجارت و زندگی تأثیر بگذارد. جوئل بائر (لسآنجلس، کالیفرنیا) یک متخصص در بازاریابی زنده مبتنی بر عملکرد که وال استریت ژورنال آنلاین از او به عنوان “بی شک رئیس هیئت مدیره” نمایشگاه های تجاری بارانی شرکتی یاد می کند. مارک لوی (چستر، نیوجرسی) برای نیویورک تایمز نوشته است، سه کتاب تألیف کرده یا مؤلف مشترک است و بنیانگذار Levy Innovation است، یک شرکت مشاوره ای که افراد و شرکت ها را به یاد ماندنی می کند.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.