بازاریابی: تبلیغات

نحوه نمایش در نمایشگاه‌های تجاری: راهنمای کامل برای اینکه نمایشگاه بعدی شرکت شما بسیار ارزشمند باشد

How to Exhibit at Trade Fairs: The Complete Guide to Making Your Company's Next Exhibition Enormously Rewarding

دانلود کتاب How to Exhibit at Trade Fairs: The Complete Guide to Making Your Company’s Next Exhibition Enormously Rewarding (به فارسی: نحوه نمایش در نمایشگاه‌های تجاری: راهنمای کامل برای اینکه نمایشگاه بعدی شرکت شما بسیار ارزشمند باشد) نوشته شده توسط «John Appleyard»


اطلاعات کتاب نحوه نمایش در نمایشگاه‌های تجاری: راهنمای کامل برای اینکه نمایشگاه بعدی شرکت شما بسیار ارزشمند باشد

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: How to Books

نویسنده: John Appleyard

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 240 / 253

حجم فایل: 10.40 مگابایت

کد کتاب: 1845281144 , 9781845281144

توضیحات کتاب نحوه نمایش در نمایشگاه‌های تجاری: راهنمای کامل برای اینکه نمایشگاه بعدی شرکت شما بسیار ارزشمند باشد

نمایشگاه می تواند بسیار ارزشمند باشد. به همین دلیل است که بیش از یک دهم کل هزینه های رسانه ای در بریتانیا را تشکیل می دهد. اما این برای افراد ضعیف نیست. شما به تعهد و برنامه ریزی صحیح نیاز دارید. چه در نظر دارید در یک نمایشگاه خاص شرکت کنید یا در حال تدوین خط مشی نمایشگاهی هستید، این کتاب مهمترین ابزار شما خواهد بود. تمام جنبه‌های موضوع از مراحل برنامه‌ریزی گرفته تا بهترین بهره را از غرفه خود در نمایشگاه، درست تا اندازه‌گیری اثربخشی کمپین نمایشگاهی را پوشش می‌دهد. این ویژگی ها: ابداع استراتژی نمایشگاه. رزرو نمایشگاه؛ برنامه ریزی موضع خود؛ طراحی، گرافیک، دمو و سرگرمی های زنده؛ بازاریابی غرفه خود؛ ایمنی و امنیت؛ پرسنل و آموزش؛ جلب پوشش مطبوعاتی؛ و پیگیری بعد از نمایش


Exhibiting can be enormously rewarding. That’s why it accounts for over a tenth of total media spend in Britain. But it’s not for the faint hearted. You need commitment and sound planning. Whether you are considering exhibiting at a particular exhibition or are formulating an exhibiting policy, this book will be your single most important tool. It covers all aspects of the subject from the planning stages, to getting the best out of your stand at the show, right through to measuring the effectiveness of an exhibition campaign. It features: devising an exhibition strategy; booking the exhibition; planning your stand; design, graphics, demos and live entertainments; marketing your stand; safety and security; staffing and training; attracting press coverage; and following up after the show.

دانلود کتاب «نحوه نمایش در نمایشگاه‌های تجاری: راهنمای کامل برای اینکه نمایشگاه بعدی شرکت شما بسیار ارزشمند باشد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید