بازاریابی: تبلیغات

چگونه می توان یک غرفه نمایشگاهی "وای!" طراحی کرد بدون اینکه هزینه زیادی صرف شود

How to Design a ''Wow!'' Trade Show Booth Without Spending a Fortune

دانلود کتاب How to Design a ”Wow!” Trade Show Booth Without Spending a Fortune (به فارسی: چگونه می توان یک غرفه نمایشگاهی “وای!” طراحی کرد بدون اینکه هزینه زیادی صرف شود) نوشته شده توسط «Steve Miller – Robert Sjoquist»


اطلاعات کتاب چگونه می توان یک غرفه نمایشگاهی "وای!" طراحی کرد بدون اینکه هزینه زیادی صرف شود

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Hikelly Productions

نویسنده: Steve Miller – Robert Sjoquist

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 66

حجم فایل: 557 کیلوبایت

کد کتاب: 0965541231 , 9780965541237

توضیحات کتاب چگونه می توان یک غرفه نمایشگاهی "وای!" طراحی کرد بدون اینکه هزینه زیادی صرف شود

وقتی در یک نمایشگاه تجاری نمایشگاه می‌کنید، در رقابت با دیگران هستید. شرکت کنندگان متوسطی که در نمایش قدم می زنند، در معرض مجموعه ای از مناظر و صداها قرار می گیرند. برای از بین بردن شلوغی ها به غرفه خود نیاز دارید. با استفاده از نکات این کتاب قدرتمند، با طراحی یک غرفه ”Wow!” شروع کنید.

این کتاب با توضیح “چرا” طراحی غرفه و نحوه جلوگیری از تله هایی که بسیاری از غرفه داران در آن گرفتار می شوند، شروع می شود. نویسندگان توضیح می دهند که چرا شما فقط یک فرصت برای دریافت مشتری در غرفه خود دارید. آنها همچنین به شما می گویند که چگونه از غرفه خود برای ارسال پیام مناسب استفاده کنید، پیامی که باعث می شود شرکت کننده بخواهد متوقف شود. این کتاب شما را به «چگونگی» طراحی غرفه می‌برد – از برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی، انتخاب طراح، تا ایجاد حداکثر تأثیر با ایجاد «سرعت‌بام بصری». می توانید از اطلاعات این کتاب برای طراحی غرفه ای استفاده کنید که از بقیه متمایز باشد.


When you exhibit at a trade show, you’re in competition with everybody else. The average attendee who walks the show is exposed to a mind-boggling array of sights and sounds. You need YOUR booth to cut through the clutter. Get a head start by designing a ”Wow!’ booth, using the tips in this powerful book.

This book starts by explaining the ”why” of booth design, and how to avoid the traps that many exhibitors fall into. The authors explain why you have just one chance to get the prospect in your booth. They also tell you how use your booth to send the right message, one that will make the attendee want to stop. The book takes you through the ”how” of booth design – from planning and budgeting, to choosing a designer, to making the maximum impact by creating a ”visual speedbump.” Whether or not you have a big budget, you can use the information in this book to design a booth that will stand out from the crowd.

دانلود کتاب «چگونه می توان یک غرفه نمایشگاهی "وای!" طراحی کرد بدون اینکه هزینه زیادی صرف شود»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید