مهندسی

Hooked: چگونه محصولاتی برای ایجاد عادت بسازیم

Hooked: How to Build Habit-Forming Products

دانلود کتاب Hooked: How to Build Habit-Forming Products (به فارسی: Hooked: چگونه محصولاتی برای ایجاد عادت بسازیم) نوشته شده توسط «Nir Eyal – Ryan Hoover»


اطلاعات کتاب Hooked: چگونه محصولاتی برای ایجاد عادت بسازیم

موضوع اصلی: مهندسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Portfolio

نویسنده: Nir Eyal – Ryan Hoover

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 256

حجم فایل: 5.30 مگابایت

کد کتاب: 1591847788 , 9781591847786

توضیحات کتاب Hooked: چگونه محصولاتی برای ایجاد عادت بسازیم

شرکت‌های موفق چگونه محصولاتی را ایجاد می‌کنند که مردم نمی‌توانند آن‌ها را کنار بگذارند؟

چرا برخی از محصولات توجه گسترده‌ای را به خود جلب می‌کنند در حالی که برخی دیگر با شکست مواجه می‌شوند؟ چه چیزی باعث می شود از روی عادت صرفاً با محصولات خاصی درگیر شویم؟ آیا الگوی زیربنای چگونگی جذب فناوری‌ها وجود دارد؟

نیر عیال با توضیح مدل هوک به این سؤالات (و بسیاری دیگر) پاسخ می‌دهد – یک فرآیند چهار مرحله‌ای که در محصولات بسیاری از شرکت‌های موفق تعبیه شده است تا رفتار مشتری را تشویق کند. . از طریق “چرخه های قلاب” متوالی، این محصولات به هدف نهایی خود می رسند که کاربران را بارها و بارها بدون وابستگی به تبلیغات پرهزینه یا پیام های تهاجمی بازگردانند.

Hooked بر اساس آن است. سالها تحقیق، مشاوره و تجربه عملی Eyal. او کتابی را نوشت که آرزو داشت به‌عنوان یک بنیانگذار استارت‌آپ در دسترس او قرار می‌گرفت – نه تئوری انتزاعی، بلکه راهنمای چگونگی ساخت محصولات بهتر. Hooked برای مدیران محصول، طراحان، بازاریابان، بنیان‌گذاران استارت‌آپ و هر کسی که به دنبال درک اینکه چگونه محصولات بر رفتار ما تأثیر می‌گذارند نوشته شده است.

Eyal این موارد را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد:

• بینش های عملی برای ایجاد عادات کاربر.
• مراحل عملی برای ساختن محصولاتی که مردم دوست دارند.

• نمونه های جذاب از iPhone تا Twitter، Pinterest تا برنامه کتاب مقدس، و بسیاری دیگر از محصولات ایجاد عادت.


How do successful companies create products people can’t put down?

Why do some products capture widespread attention while others flop? What makes us engage with certain products out of sheer habit? Is there a pattern underlying how technologies hook us?

Nir Eyal answers these questions (and many more) by explaining the Hook Model—a four-step process embedded into the products of many successful companies to subtly encourage customer behavior. Through consecutive “hook cycles,” these products reach their ultimate goal of bringing users back again and again without depending on costly advertising or aggressive messaging.

Hooked is based on Eyal’s years of research, consulting, and practical experience. He wrote the book he wished had been available to him as a start-up founder—not abstract theory, but a how-to guide for building better products. Hooked is written for product managers, designers, marketers, start-up founders, and anyone who seeks to understand how products influence our behavior.

Eyal provides readers with:

• Practical insights to create user habits that stick.
• Actionable steps for building products people love.

• Fascinating examples from the iPhone to Twitter, Pinterest to the Bible App, and many other habit-forming products.

دانلود کتاب «Hooked: چگونه محصولاتی برای ایجاد عادت بسازیم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید