دانلود کتاب HBR Guide to Buying a Small Business: Think Big, Buy Small, Own Your Own Company (به فارسی: راهنمای HBR برای خرید یک کسب و کار کوچک: بزرگ فکر کنید، کوچک بخرید، صاحب شرکت خود شوید) نوشته شده توسط «Richard S. Ruback – Royce Yudkoff»
اطلاعات کتاب راهنمای HBR برای خرید یک کسب و کار کوچک: بزرگ فکر کنید، کوچک بخرید، صاحب شرکت خود شوید
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – امور مالی شخصی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Harvard Business Review Press
نویسنده: Richard S. Ruback – Royce Yudkoff
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2017
تعداد صفحه: 320 / 321
حجم فایل: 1.36 مگابایت
کد کتاب: 1633692507 , 9781633692503
توضیحات کتاب راهنمای HBR برای خرید یک کسب و کار کوچک: بزرگ فکر کنید، کوچک بخرید، صاحب شرکت خود شوید
آیا به دنبال جایگزینی برای مسیر شغلی در یک شرکت بزرگ هستید؟ آیا تأسیس استارت آپ خودتان خیلی خطرناک به نظر می رسد؟ راه سومی رادیکال برای شما باز است: می توانید یک کسب و کار کوچک بخرید و آن را به عنوان مدیر عامل اداره کنید. خرید یک شرکت کوچک پاداش های مالی قابل توجهی را ارائه می دهد – و همچنین تحقق شخصی و حرفه ای. رهبری یک شرکت به این معنی است که میتوانید رئیس خود باشید، مهارتهای اجرایی خود را به کار بگیرید، محیط شرکتی را بسازید که نیازهای شما را برآورده کند و مستقیماً از موفقیت خود سود ببرید.
اما پیدا کردن کسبوکار مناسب برای خرید و بستن معامله همیشه آسان نیست. در راهنمای HBR برای خرید یک کسب و کار کوچک، استادان دانشکده بازرگانی هاروارد، ریچارد روبک و رویس یودکف به شما کمک میکنند:
- تعیین کنید که آیا این مسیر برای شما مناسب است
- برای خرید خود سرمایه جذب کنید
- چشم انداز مناسب را بیابید و ارزیابی کنید
- از مشکلاتی که می تواند جستجوی شما را از مسیر خارج کند اجتناب کنید
- درک کنید که چرا یک کسب و کار “کسل کننده” ممکن است بهترین سرمایه گذاری باشد
- مذاکره یک معامله احتمالی با فروشنده
- از معاملاتی که در آخرین لحظه به نتیجه می رسند اجتناب کنید
Are you looking for an alternative to a career path at a big firm? Does founding your own start-up seem too risky? There is a radical third path open to you: You can buy a small business and run it as CEO. Purchasing a small company offers significant financial rewards―as well as personal and professional fulfillment. Leading a firm means you can be your own boss, put your executive skills to work, fashion a company environment that meets your own needs, and profit directly from your success.
But finding the right business to buy and closing the deal isn’t always easy. In the HBR Guide to Buying a Small Business, Harvard Business School professors Richard Ruback and Royce Yudkoff help you:
- Determine if this path is right for you
- Raise capital for your acquisition
- Find and evaluate the right prospects
- Avoid the pitfalls that could derail your search
- Understand why a “dull” business might be the best investment
- Negotiate a potential deal with the seller
- Avoid deals that fall through at the last minute
دانلود کتاب «راهنمای HBR برای خرید یک کسب و کار کوچک: بزرگ فکر کنید، کوچک بخرید، صاحب شرکت خود شوید»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.