بازاریابی: تبلیغات

پول شاد: علم خرج کردن هوشمندانه تر

Happy money : the science of smarter spending

دانلود کتاب Happy money : the science of smarter spending (به فارسی: پول شاد: علم خرج کردن هوشمندانه تر) نوشته شده توسط «Norton – Michael I. – Dunn – Elizabeth»


اطلاعات کتاب پول شاد: علم خرج کردن هوشمندانه تر

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Simon & Schuster

نویسنده: Norton – Michael I. – Dunn – Elizabeth

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 197

حجم فایل: 1.01 مگابایت

کد کتاب: 1451665083 , 9781451665086

نوبت چاپ: 1st Simon & Schuster hardcover ed

توضیحات کتاب پول شاد: علم خرج کردن هوشمندانه تر

Happy Money توری از تحقیقات جدید در مورد علم خرج کردن ارائه می دهد. اکثر مردم می دانند که به مشاوره حرفه ای در مورد نحوه کسب، پس انداز و سرمایه گذاری پول خود نیاز دارند، اکثر مردم فقط از شهود خود پیروی می کنند. اما تحقیقات علمی نشان می دهد که آن موسسات اغلب اشتباه می کنند. Happy Money توضیح می‌دهد که چرا می‌توانید با پیروی از پنج اصل، از انتخاب تجربیات به جای چیزها گرفته تا خرج کردن پول برای دیگران، شادی بیشتری به دست آورید. و پنج اصل، از انتخاب تجربیات به جای چیزها تا خرج کردن پول برای دیگران. و این پنج اصل را می توان نه تنها توسط افراد، بلکه توسط شرکت هایی که به دنبال ایجاد کارکنان شادتر و ارائه “محصولات شادتر” به مشتریان خود هستند، استفاده کرد. الیزابت دان و مایکل نورتون نشان می‌دهند که چگونه شرکت‌هایی از Google و Pepsi به Crate و amp; Barrel این ایده ها را عملی کرده است. در طول مسیر، نویسندگان تحقیق جدیدی را توصیف می‌کنند که نشان می‌دهد ماشین‌های لوکس اغلب لذت بیشتری نسبت به مدل‌های اقتصادی ندارند، تبلیغات می‌توانند لذت تماشای تلویزیون را افزایش دهند و ساکنان بسیاری از شهرها اغلب لذت‌های ارزان‌قیمت را در شهر خود از دست می‌دهند. در پایان این کتاب، خوانندگان هر زمان که دست به کیف پول خود می زنند، یک سوال ساده از خود می پرسند: آیا من بیشترین خوشبختی را برای پولم دریافت می کنم؟ ادامه مطلب…</span
چکیده: Happy Money توری از تحقیقات جدید در مورد علم خرج کردن ارائه می دهد. اکثر مردم می دانند که به مشاوره حرفه ای در مورد نحوه کسب، پس انداز و سرمایه گذاری پول خود نیاز دارند، اکثر مردم فقط از شهود خود پیروی می کنند. اما تحقیقات علمی نشان می دهد که آن موسسات اغلب اشتباه می کنند. Happy Money توضیح می دهد که چرا می توانید با پیروی از پنج اصل، از انتخاب تجربیات به جای چیزها گرفته تا خرج کردن پول برای دیگران، شادی بیشتری در قبال پول خود داشته باشید. و پنج اصل، از انتخاب تجربیات به جای چیزها تا خرج کردن پول برای دیگران. و این پنج اصل را می توان نه تنها توسط افراد، بلکه توسط شرکت هایی که به دنبال ایجاد کارکنان شادتر و ارائه “محصولات شادتر” به مشتریان خود هستند، استفاده کرد. الیزابت دان و مایکل نورتون نشان می‌دهند که چگونه شرکت‌هایی از Google و Pepsi به Crate و amp; Barrel این ایده ها را عملی کرده است. در طول مسیر، نویسندگان تحقیق جدیدی را توصیف می‌کنند که نشان می‌دهد ماشین‌های لوکس اغلب لذت بیشتری نسبت به مدل‌های اقتصادی ندارند، تبلیغات می‌توانند لذت تماشای تلویزیون را افزایش دهند و ساکنان بسیاری از شهرها اغلب لذت‌های ارزان‌قیمت را در شهر خود از دست می‌دهند. در پایان این کتاب، خوانندگان هر زمان که دست به کیف پول خود می‌زنند، یک سوال ساده از خود می‌پرسند: آیا من بیشترین خوشبختی را برای پولم دریافت می‌کنم؟


Happy Money offers a tour of new research on the science of spending. Most people recognize that they need professional advice on how to earn, save, and invest their money, most people just follow their intuitions. But scientific research shows that those institutions are often wrong. Happy Money explains why you can get more happiness for your money by following five principles, from choosing experiences over stuff to spending money on others. And the five principles, from choosing experiences over stuff to spending money on others. And the five principles can be used not only by individuals but by companies seeking to create happier employees and provide “happier products” to their customers. Elizabeth Dunn and Michael Norton show how companies form Google to Pepsi to Crate & Barrel have put these ideas into action. Along the way, the authors describe new research that reveals that luxury cars often provide no more pleasure than economy models, that commercials can actually enhance the enjoyment of watching television, and that residents of many cities frequently miss out on inexpensive pleasures in their hometowns. By the end of this book, readers will ask themselves one simple question whenever they reach for their wallets: Am I getting the biggest happiness bang for my buck? Read more…
Abstract: Happy Money offers a tour of new research on the science of spending. Most people recognize that they need professional advice on how to earn, save, and invest their money, most people just follow their intuitions. But scientific research shows that those institutions are often wrong. Happy Money explains why you can get more happiness for your money by following five principles, from choosing experiences over stuff to spending money on others. And the five principles, from choosing experiences over stuff to spending money on others. And the five principles can be used not only by individuals but by companies seeking to create happier employees and provide “happier products” to their customers. Elizabeth Dunn and Michael Norton show how companies form Google to Pepsi to Crate & Barrel have put these ideas into action. Along the way, the authors describe new research that reveals that luxury cars often provide no more pleasure than economy models, that commercials can actually enhance the enjoyment of watching television, and that residents of many cities frequently miss out on inexpensive pleasures in their hometowns. By the end of this book, readers will ask themselves one simple question whenever they reach for their wallets: Am I getting the biggest happiness bang for my buck?

دانلود کتاب «پول شاد: علم خرج کردن هوشمندانه تر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید