دانلود کتاب Hands-On Reinforcement Learning for Games: Implementing self-learning agents in games using artificial intelligence techniques. Code (به فارسی: آموزش تقویتی دستی برای بازی ها: پیاده سازی عوامل خودآموز در بازی ها با استفاده از تکنیک های هوش مصنوعی. کد) نوشته شده توسط «Micheal Lanham»
اطلاعات کتاب آموزش تقویتی دستی برای بازی ها: پیاده سازی عوامل خودآموز در بازی ها با استفاده از تکنیک های هوش مصنوعی. کد
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing Ltd
نویسنده: Micheal Lanham
زبان: english
فرمت کتاب: ZIP (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2020
حجم فایل: 14.99 مگابایت
کد کتاب: 1839216778 , 9781839216770
توضیحات کتاب آموزش تقویتی دستی برای بازی ها: پیاده سازی عوامل خودآموز در بازی ها با استفاده از تکنیک های هوش مصنوعی. کد
کد .کاوش تکنیکهای یادگیری تقویتی (RL) برای ساخت بازیهای پیشرفته با استفاده از کتابخانههای پایتون مانند PyTorch، OpenAI Gym و TensorFlow ویژگیهای کلیدی با الگوریتمهای مختلف تقویتکننده و DRL برای توسعه بازی آشنا شوید نحوه پیادهسازی مؤلفههایی مانند مصنوعی را یاد بگیرید. عوامل، تولید نقشه و سطح، و تولید صدا در مورد تحقیقات پیشرفته RL بینش به دست آورید و درک کنید که چگونه شبیه به تحقیقات عمومی مصنوعی است. بازی ها با ادغام هوش مصنوعی در پروژه های خود. این کتاب راهنمای شما برای یادگیری این است که چگونه تکنیک ها و الگوریتم های مختلف یادگیری تقویتی نقش مهمی در توسعه بازی با پایتون دارند. با شروع با اصول، این کتاب به شما کمک می کند تا پایه ای قوی در یادگیری تقویتی برای توسعه بازی بسازید. هر فصل به شما در اجرای تکنیکهای یادگیری تقویتی مختلف، مانند فرآیندهای تصمیمگیری مارکوف (MDPs)، یادگیری Q، روشهای منتقد بازیگر، SARSA و الگوریتمهای گرادیان خطمشی قطعی، برای ساخت عوامل خودآموز منطقی کمک میکند. یادگیری این تکنیک ها مهارت های توسعه بازی شما را افزایش می دهد و ویژگی های مختلفی را برای بهبود بهره وری عامل بازی شما اضافه می کند. با پیشروی، متوجه خواهید شد که چگونه میتوان از تکنیکهای یادگیری تقویتی عمیق (DRL) برای ابداع استراتژیهایی برای کمک به عوامل یادگیری از اقدامات خود و ساخت بازیهای جذاب استفاده کرد. در پایان این کتاب، شما آماده خواهید بود که از تکنیک های یادگیری تقویتی برای ساخت انواع پروژه ها و کمک به برنامه های کاربردی منبع باز استفاده کنید. آنچه یاد خواهید گرفت درک نحوه ادغام یادگیری عمیق در یک عامل RL الگوریتم های پایه تا پیشرفته که معمولاً در توسعه بازی استفاده می شود را کاوش کنید عواملی بسازید که می توانند مشکلات را در همه انواع محیط ها یاد بگیرند و حل کنند آموزش یک عامل Deep Q-Network (DQN) برای حل کردن مشکل تعادل CartPole با درک مکانیزم هوش مصنوعی پیچیده عوامل هوش مصنوعی بازی را توسعه دهید همه مفاهیم آموخته شده را در پروژه های جدید یا عوامل بازی ادغام کنید اگر یک توسعه دهنده بازی هستید که به دنبال پیاده سازی تکنیک های هوش مصنوعی برای ساخت بازی های نسل بعدی هستید. scratch، این کتاب برای شماست. تمرینکنندگان یادگیری ماشین و یادگیری عمیق، و محققان RL که میخواهند نحوه استفاده از عوامل خودآموز در حوزه بازی را بدانند نیز این کتاب را مفید خواهند یافت. دانش توسعه بازی و تجربه برنامه نویسی پایتون الزامی است.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.