تجارت

کتاب اقتصاد هنر و فرهنگ

Handbook of the Economics of Art and Culture

دانلود کتاب Handbook of the Economics of Art and Culture (به فارسی: کتاب اقتصاد هنر و فرهنگ) نوشته شده توسط «Victor A. Ginsburgh – David Throsby»


اطلاعات کتاب کتاب اقتصاد هنر و فرهنگ

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: North Holland

نویسنده: Victor A. Ginsburgh – David Throsby

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 1367 / 1326

حجم فایل: 8.61 مگابایت

کد کتاب: 0080464750 , 9780444508706

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب کتاب اقتصاد هنر و فرهنگ

در طول 30 یا 40 سال گذشته، ادبیات قابل توجهی رشد کرده است که در آن ابزارهای تئوری و تحلیل اقتصادی برای مشکلات موجود در هنر و فرهنگ به کار رفته است. اقتصاددانانی که این زمینه را بررسی کرده اند، عموماً منشأ اقتصاد فرهنگی معاصر را در سال 1966، سال انتشار اولین اثر عمده در دوران مدرن که به طور خاص به اقتصاد هنر اختصاص داده شده، می دانند. این کتابی از بامول و بوون بود که نشان داد تحلیل اقتصادی می تواند عرضه و تقاضای خدمات هنری، سهم بخش هنر در اقتصاد و نقش سیاست عمومی را روشن کند. پس از ظهور آثار باومول و بوون، علاقه به اقتصاد هنر به طور پیوسته افزایش یافت و زمینه هایی مانند تقاضا برای هنر، کارکردهای اقتصادی هنرمندان، نقش بخش غیرانتفاعی و سایر زمینه ها را در بر گرفت. اقتصاد فرهنگی همچنین گسترش یافت و صنایع فرهنگی یا سرگرمی (رسانه ها، فیلم ها، صنعت انتشارات، موسیقی عامه پسند)، و همچنین مدیریت میراث و موزه، سوالات مربوط به حقوق مالکیت (به ویژه حق چاپ) و نقش فناوری های ارتباطی جدید مانند اینترنت.


Over the last 30 or 40 years a substantial literature has grown up in which the tools of economic theory and analysis have been applied to problems in the arts and culture. Economists who have surveyed the field generally locate the origins of contemporary cultural economics as being in 1966, the year of publication of the first major work in modern times dedicated specifically to the economics of the arts. It was a book by Baumol and Bowen which showed that economic analysis could illuminate the supply of and demand for artistic services, the contribution of the arts sector to the economy, and the role of public policy. Following the appearance of the Baumol and Bowen work, interest in the economics of the arts grew steadily, embracing areas such as demand for the arts, the economic functions of artists, the role of the nonprofit sector, and other areas. Cultural economics also expanded to include the cultural or entertainment industries (the media, movies, the publishing industry, popular music), as well as heritage and museum management, property right questions (in particular copyright) and the role of new communication technologies such as the internet.

دانلود کتاب «کتاب اقتصاد هنر و فرهنگ»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید