تجارت

راهنمای مدیریت رسانه های اجتماعی: زنجیره ارزش و مدل های کسب و کار در بازارهای رسانه ای در حال تغییر

Handbook of Social Media Management: Value Chain and Business Models in Changing Media Markets

دانلود کتاب Handbook of Social Media Management: Value Chain and Business Models in Changing Media Markets (به فارسی: راهنمای مدیریت رسانه های اجتماعی: زنجیره ارزش و مدل های کسب و کار در بازارهای رسانه ای در حال تغییر) نوشته شده توسط «Mike Friedrichsen – Wolfgang Mühl-Benninghaus (auth.) – Mike Friedrichsen – Wolfgang Mühl-Benninghaus (eds.)»


اطلاعات کتاب راهنمای مدیریت رسانه های اجتماعی: زنجیره ارزش و مدل های کسب و کار در بازارهای رسانه ای در حال تغییر

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg

نویسنده: Mike Friedrichsen – Wolfgang Mühl-Benninghaus (auth.) – Mike Friedrichsen – Wolfgang Mühl-Benninghaus (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 880 / 858

حجم فایل: 8.72 مگابایت

کد کتاب: 3642288979 , 9783642288975

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب راهنمای مدیریت رسانه های اجتماعی: زنجیره ارزش و مدل های کسب و کار در بازارهای رسانه ای در حال تغییر

دیجیتال سازی و وب 2.0 تغییر مستمری را از مدیریت رسانه های سنتی به گزینه های مدیریت استراتژیک، عملیاتی و هنجاری جدید ایجاد کرده اند. مدیریت رسانه های اجتماعی در دستور کار هر شرکت رسانه ای است و نیازمند مجموعه ای از تخصص های تخصصی جدید در زمینه محصولات دیجیتال و ارتباطات است. در عین حال، رسانه های اجتماعی به یک زمینه تحقیقاتی پر جنب و جوش برای اقتصاددانان رسانه و محققان مدیریت رسانه تبدیل شده است. در این کتابچه راهنما، کارشناسان بین‌المللی گزارشی جامع از آخرین پیشرفت‌ها در تحقیق و مدیریت رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کنند و پیوسته مدیریت رسانه‌های کلاسیک را با رسانه‌های اجتماعی مرتبط می‌کنند. این مقالات رویکردهای نظری جدید و همچنین یافته‌ها و کاربردهای تجربی را مورد بحث قرار می‌دهند و یک نمای کلی جالب از رویکردهای بین‌رشته‌ای و بین‌المللی ارائه می‌دهند. بخش‌های اصلی کتاب به اشکال و محتوای رسانه‌های اجتماعی می‌پردازد. تاثیر و کاربران؛ مدیریت با رسانه های اجتماعی؛ و یک زنجیره ارزش جدید با رسانه های اجتماعی. این کتاب به عنوان یک اثر مرجع ارزشمند برای محققان، دانشجویان و متخصصان فعال در رسانه ها و روابط عمومی خواهد بود.


Digitization and Web 2.0 have brought about continuous change from traditional media management to new strategic, operative and normative management options. Social media management is on the agenda of every media company, and requires a new set of specialized expertise on digital products and communication. At the same time, social media has become a vibrant field of research for media economists and media management researchers. In this handbook, international experts present a comprehensive account of the latest developments in social media research and management, consistently linking classical media management with social media. The articles discuss new theoretical approaches as well as empirical findings and applications, yielding an interesting overview of interdisciplinary and international approaches. The book’s main sections address forms and content of social media; impact and users; management with social media; and a new value chain with social media. The book will serve as a valuable reference work for researchers, students and professionals working in media and public relations.

دانلود کتاب «راهنمای مدیریت رسانه های اجتماعی: زنجیره ارزش و مدل های کسب و کار در بازارهای رسانه ای در حال تغییر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید