کسب و کار

کتابچه راهنمای بهبود عملکرد در محل کار: جلد 1-3

Handbook of Improving Performance in the Workplace: Volumes 1-3

دانلود کتاب Handbook of Improving Performance in the Workplace: Volumes 1-3 (به فارسی: کتابچه راهنمای بهبود عملکرد در محل کار: جلد 1-3) نوشته شده توسط «Wellesley R. Foshay – Kenneth H. Silber – Ryan Watkins – Doug Leigh – James L. Moseley – Joan C. Dessinger»


اطلاعات کتاب کتابچه راهنمای بهبود عملکرد در محل کار: جلد 1-3

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – منابع انسانی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Pfeiffer

نویسنده: Wellesley R. Foshay – Kenneth H. Silber – Ryan Watkins – Doug Leigh – James L. Moseley – Joan C. Dessinger

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 2127

حجم فایل: 46.43 مگابایت

کد کتاب: 0470592664 , 9780470592663

توضیحات کتاب کتابچه راهنمای بهبود عملکرد در محل کار: جلد 1-3

راهنما به عنوان یک مجموعه دانش دقیق و مبتنی بر شواهد تحت عنوان “چشم انداز عملکرد” ​​انجمن بین المللی برای بهبود عملکرد به تنهایی می ایستد و برای اولین بار خلاصه ای یکپارچه و معتبر از اصول استاندارد ارائه می دهد. و بهترین شیوه ها برای بهبود بهره وری و عملکرد در محل کار. هر جلد شامل بهترین محققین، متفکران و شاغلین در زمینه در چندین رشته و مرزهای جغرافیایی است. انتخاب و اجرای مداخله؛ و اندازه گیری و ارزشیابی. محتوا:
فصل 1 برخی از اصول زیربنای رویکرد شناختی به طراحی آموزشی (صفحات 3-22): Wellesley R. Foshay
فصل 2 یک اصل؟ مدل مبتنی بر طراحی آموزشی (صفحه های 23-52) ): Kenneth H. Silber
فصل 3 خاستگاه ها و تکامل طراحی سیستم های آموزشی (صفحه های 53-92): Michael Molenda
فصل 4 جمع آوری داده های تجزیه و تحلیل (صفحات 95-143): Jeanne Hites Anderson
فصل 5 از تجزیه و تحلیل عملکرد تا ارزیابی نیازهای آموزشی (صفحات 144-183): دکتر کری جی. برنر
فصل 6 تجزیه و تحلیل وظایف رفتاری (صفحات 184-226): دکتر هربرت اچ. بل، دکتر دی اچ. اندروز و والاس H. Wulfeck
فصل 7 تجزیه و تحلیل وظایف شناختی (صفحات 227-258): استیون دبلیو ویلاچیکا و دبورا ال استون
فصل 8 تجزیه و تحلیل شکست رسانه های الکترونیکی و یادگیری مبتنی بر کشف (صفحه های 263-297) : Richard E. Clark، Kenneth Yates، Dr. Sean Early و Kathrine Moulton
فصل 9 راهبردهای آموزشی برای محیط های یادگیری پذیرنده (ص سنین 298-328): ریچارد ای. مایر و دکتر روث کالوین کلارک
فصل 10 استراتژی های آموزشی برای محیط های یادگیری دستورالعمل (صفحات 329-360): دکتر روث کالوین کلارک و ریچارد ای. مایر
فصل 11 مونتاژ and Analysing the Building Blocks of Problem? Based Learning Environments (صفحات 361-394): دکتر دیوید اچ. جوناسن
فصل 12 استراتژی های تعامل بالا در شبیه سازی و بازی (صفحات 395-434): دکتر کنراد جی بیلز
فصل 13 یادگیری مبتنی بر بازی ویدیویی (صفحات 435-467): Kurt D. Squire
فصل 14 آموزش مهارت های عملکرد روانی حرکتی مجتمع (صفحات 468-507): دکتر پیتر جی. فاد
فصل 15 یک مرور کلی از فرآیندهای صدور گواهینامه سطح دو (صفحات 511-553): شارون ا. موریسون
فصل 17 مدیریت توسعه شناسه/آموزش و تحویل (صفحات 579-615): دبورا سینگر دابسون، مایکل سینگر دابسون، تد لیمان و دکتر کوین فورسبر g
فصل 18 مدیریت روابط در فرآیند بهبود عملکرد (صفحات 616-657): جین رانشو
فصل 19 مدیریت شناسه در زمینه یک سازمان آموزشی (صفحات 658-719): هدر سی میتر و سوزان آ اسمیت
فصل 1 مدلهای HPT: مروری بر مدلهای اصلی در این زمینه (صفحات 5-26): فرانک اس. ویلموت، کریستین پریگمور و دکتر مارتی بری
فصل 2 پیوند دادن عمل و نظریه (صفحات 27) -50): سئونگ یون چیونگ و شلی آ. برگ
فصل 3 هرم عملکرد (صفحات 51-79): جان ودمن
فصل 4 جستجوی آینده (صفحات 91-114): ماروین وایزبورد و ساندرا جانوف
فصل 5 تجزیه و تحلیل SWOT (صفحات 115-140): دکتر داگ لی
فصل 6 تحقیق قدردانی (صفحات 141-165): ماروین فور، جنیفر روزنزوایگ و دارلین ون تیم
فصل 7 تجدید ساختار سازمانی (صفحه های 77-1) 195): سالی لولی و هیلاری لی
فصل 8 پیش نمایش های شغلی واقع بینانه (صفحه های 203-220): جیم بروو
فصل 9 360؟ بازخورد درجه (صفحات 221-250): دکتر یوجین کوچر، دکتر جی ohn Donovan و دکتر Steven J. Lorenzet
فصل 10 اندازه‌گیری عملکرد و سیستم‌های مدیریت (صفحه‌های 251–274): Ingrid Guerra? Lopez
فصل 11 دستیابی به عملکرد بهبودیافته از طریق مربیگری مدیریتی (صفحه‌های 275-29) Ellinger, Alexander E. Ellinger, Robert G. Hamlin and Rona S. Beattie
فصل 12 سیستم های مدیریت عملکرد (صفحات 299-318): دکتر دیوید جی. گلیدون
فصل 13 سیستم های پشتیبانی عملکرد الکترونیکی (صفحه های 325) –343): فرانک نگوین
فصل 14 کمک های عملکرد (صفحات 344-365): دکتر میکی لین
فصل 15 مدیریت دانش (صفحات 366-391): دکتر دبرا هانی و جیمز تی دریگر
فصل 16 روبریک آمادگی تغییر (صفحات 392-417): بی گریفیث؟ کوپر و کاریل کینگ
فصل 17 بهبود فرآیند (صفحات 418-437): مارسی اودی؟ رایلی و اینگرید گوئرا؟ لوپز
فصل 18 سیستم های Incentive (صفحات 445-464): دکتر استیون جی. کاندلی
فصل 19 پاداش ها، تقویت مثبت، و سیستم های تشویقی (صفحات 465-481): جسیکا جین فرومکین
فصل 20 غرامت کارمند و اجرایی (صفحات 482–506): Tahir M. Nisar
فصل 21 ارتباطات انگیزشی (صفحات 515–535): Lya Visser
Chapter 22 Career Mintoring (صفحات 536–554): Dr. Hegstad
فصل 23 Job Crafting (صفحات 555-568): Dr. Michelle French
فصل 24 e?Learning (صفحات 577-597): Ryan Watkins
فصل 25 Cross?Disciplinary Team Learning (صفحات 59) -612): اسکات پی. شافر
فصل 26 مربیگری (صفحه های 613-645): استلا لوئیز کوان
فصل 27 مربیگری رهبری اجرایی (صفحات 646-671): دانیل وایت
فصل 28 برون سپاری (صفحه های 681) -696): دکتر Judith A. Hale
فصل 29 برنامه ریزی جانشین پروری و مدیریت (صفحات 697-716): هیلاری لی
فرهنگ سازمانی فصل 30 (صفحات 725-744): دکتر آنتونی مارکر
فصل 31 تنوع و صلاحیت فرهنگی (صفحات 745-761): دکتر تایرون آ. هولمز
فصل 32 نیازسنجی (صفحات 771-791): جیمز دبلیو آلتسچولد و تراسی ال. لپیکی
فصل 33 مجموعه داده ها (صفحات) 792–816): دکتر آن اف مار relli
فصل 34 بازگشت سرمایه (صفحات 823-846): پتی پی فیلیپس و جک جی فیلیپس
فصل 1 اندازه گیری، ارزیابی و تحقیق (صفحات 3-24): کارل بایندر
فصل 2 اندازه‌گیری و ارزیابی در محل کار (صفحه‌های 25-42): لوری جی. بوستدر و دارلین راس؟ ایفت
فصل 3 آزادسازی قدرت مثبت اندازه‌گیری در محل کار (صفحات 43-58): دکتر دین آر. اسپیتزر
فصل 4 مربوط به آموزش با عملکرد تجاری (صفحات 59-75): ویلیام جی تارنکی دوم و آیلین آر. بنچوف
فصل 5 روش شناسی مورد موفقیت در اندازه گیری و ارزیابی (صفحات 76-93): آن ام. آپکینگ و تیم Mooney
فصل 6 نیازسنجی (صفحات 97-112): کاترین ام. اسلیزر و دارلین راس؟ ایفت
فصل 7 فرآیند ارزیابی تأثیر (صفحات 113-127): Ingrid J. Guerra? Lopez
فصل 8 ارزیابی کامل دامنه (صفحات 128-141): جوآن سی. دسینگر و جیمز ال. موزلی
فصل 9 چگونه از طبقه بندی کرک پاتریک به طور موثر در محل کار استفاده کنیم (صفحات 142-160): ریچارد بی. پرلشتاین فصل 10 ملاحظات اخلاقی در سنجش عملکرد (صفحات 161-175): دیوید ال. سولومون
فصل 11 عملکرد؟ ارزیابی مبتنی بر (صفحه های 179-199): جودیت ای. هیل
فصل 12 استراتژی های تست (صفحه ها) -218): پیتر آر. هایبرت
فصل 13 تجارت ارزیابی برنامه: بازگشت سرمایه (صفحات 219-239): پتی پی فیلیپس و جک جی. فیلیپس
فصل 14 ارزیابی یکپارچه (صفحات 240-255): نانسی بی. هاستینگز
فصل 15 استفاده از نتایج ارزیابی برای بهبود پروژه های فناوری عملکرد انسانی (صفحه های 256-272): کارول کی. دیروف
فصل 16 درک زمینه (صفحات 275-295): دیل سی. براندنبورگ
فصل 17 استفاده از فناوری جدید برای ایجاد کاربر؟ فرآیند ارزیابی دوستانه (صفحه های 296-313): ویلیام جی راثول و آنیتا پن وایتفورد
فصل 18 بچه های جدید در بلوک (صفحات 314-338): دبرا ام. اسمیت
فصل 19 گسترش دامنه ارزشیابی در سازمان های امروزی (صفحه های 339-353): دارلین راس؟ ایفت
فصل 20 نقش متغیر ارزیابی کنندگان و ارزشیابی (صفحات 354-37) 4): دکتر راجر شوالیه


The Handbook stands alone as a rigorous, evidence-based Body of Knowledge under the banner of the International Society for Performance Improvement’s “performance landscape,” and for the first time provides a unified and authoritative compendium of standard principles and best practices for improving productivity and performance in the workplace. Featuring best-in-field researchers, thinkers, and practitioners across several disciplines and geographic boundaries, each volume provides a current review of all information presently available for the three core areas of improving performance in the workplace: Instructional Design and Training Delivery; Intervention Selection and Implementation; and Measurement and Evaluation.Content:
Chapter 1 Some Principles Underlying the Cognitive Approach to Instructional Design (pages 3–22): Wellesley R. Foshay
Chapter 2 A Principle?Based Model of Instructional Design (pages 23–52): Kenneth H. Silber
Chapter 3 Origins and Evolution of Instructional Systems Design (pages 53–92): Michael Molenda
Chapter 4 Collecting Analysis Data (pages 95–143): Jeanne Hites Anderson
Chapter 5 From Performance Analysis to Training Needs Assessment (pages 144–183): Dr. Kerry J. Burner
Chapter 6 Behavioral Task Analysis (pages 184–226): Dr. Herbert H. Bell, Dr. Dee H. Andrews and Wallace H. Wulfeck
Chapter 7 Cognitive Task Analysis (pages 227–258): Steven W. Villachica and Deborah L. Stone
Chapter 8 An Analysis of the Failure of Electronic Media and Discovery?Based Learning (pages 263–297): Richard E. Clark, Kenneth Yates, Dr. Sean Early and Kathrine Moulton
Chapter 9 Instructional Strategies for Receptive Learning Environments (pages 298–328): Richard E. Mayer and Dr. Ruth Colvin Clark
Chapter 10 Instructional Strategies for Directive Learning Environments (pages 329–360): Dr. Ruth Colvin Clark and Richard E. Mayer
Chapter 11 Assembling and Analyzing the Building Blocks of Problem?Based Learning Environments (pages 361–394): Dr. David H. Jonassen
Chapter 12 High Engagement Strategies in Simulation and Gaming (pages 395–434): Dr. Conrad G. Bills
Chapter 13 Video Game–Based Learning (pages 435–467): Kurt D. Squire
Chapter 14 Training Complex Psychomotor Performance Skills (pages 468–507): Dr. Peter J. Fadde
Chapter 15 An Overview of Level Two Certification Processes (pages 511–553): Sharon A. Shrock and William C. Coscarelli
Chapter 16 The Role of Evaluation in Instructional Design (pages 554–576): Dr. Steven M. Ross and Gary R. Morrison
Chapter 17 Managing ID/Training Development and Delivery (pages 579–615): Deborah Singer Dobson, Michael Singer Dobson, Ted Leemann and Dr. Kevin Forsberg
Chapter 18 Managing Relationships in the Performance Improvement Process (pages 616–657): Jane Ranshaw
Chapter 19 Managing ID in the Context of a Training Organization (pages 658–719): Heather C. Maitre and Susan A. Smith
Chapter 1 HPT Models: An Overview of the Major Models in the Field (pages 5–26): Frank S. Wilmoth, Christine Prigmore and Dr. Marty Bray
Chapter 2 Linking Practice and Theory (pages 27–50): Seung Youn Chyung and Shelley A. Berg
Chapter 3 The Performance Pyramid (pages 51–79): John Wedman
Chapter 4 Future Search (pages 91–114): Marvin Weisbord and Sandra Janoff
Chapter 5 SWOT Analysis (pages 115–140): Dr. Doug Leigh
Chapter 6 Appreciative Inquiry (pages 141–165): Marvin Faure, Jennifer Rosenzweig and Darlene Van Tiem
Chapter 7 Organizational Restructuring (pages 177–195): Sally Lollie and Hillary Leigh
Chapter 8 Realistic Job Previews (pages 203–220): Jim Breaugh
Chapter 9 360?Degree Feedback (pages 221–250): Dr. Eugene Kutcher, Dr. John Donovan and Dr. Steven J. Lorenzet
Chapter 10 Performance Measurement and Management Systems (pages 251–274): Ingrid Guerra?Lopez
Chapter 11 Achieving Improved Performance Through Managerial Coaching (pages 275–298): Andrea D. Ellinger, Alexander E. Ellinger, Robert G. Hamlin and Rona S. Beattie
Chapter 12 Performance Management Systems (pages 299–318): Dr. David G. Gliddon
Chapter 13 Electronic Performance Support Systems (pages 325–343): Frank Nguyen
Chapter 14 Performance Aids (pages 344–365): Dr. Miki Lane
Chapter 15 Knowledge Management (pages 366–391): Dr. Debra Haney and James T. Driggers
Chapter 16 The Change Readiness Rubric (pages 392–417): Bea Griffith?Cooper and Karyl King
Chapter 17 Process Improvement (pages 418–437): Marcey Uday?Riley and Ingrid Guerra?Lopez
Chapter 18 Incentive Systems (pages 445–464): Dr. Steven J. Condly
Chapter 19 Rewards, Positive Reinforcement, and Incentive Systems (pages 465–481): Jessica Jean Frumkin
Chapter 20 Employee and Executive Compensation (pages 482–506): Tahir M. Nisar
Chapter 21 Motivational Communication (pages 515–535): Lya Visser
Chapter 22 Career Mentoring (pages 536–554): Dr. Christine D. Hegstad
Chapter 23 Job Crafting (pages 555–568): Dr. Michelle French
Chapter 24 e?Learning (pages 577–597): Ryan Watkins
Chapter 25 Cross?Disciplinary Team Learning (pages 598–612): Scott P. Schaffer
Chapter 26 Mentoring (pages 613–645): Stella Louise Cowan
Chapter 27 Executive Leadership Coaching (pages 646–671): Daniel White
Chapter 28 Outsourcing (pages 681–696): Dr. Judith A. Hale
Chapter 29 Succession Planning and Management (pages 697–716): Hillary Leigh
Chapter 30 Organizational Culture (pages 725–744): Dr. Anthony Marker
Chapter 31 Diversity and Cultural Competence (pages 745–761): Dr. Tyrone A. Holmes
Chapter 32 Needs Assessment (pages 771–791): James W. Altschuld and Traci L. Lepicki
Chapter 33 Data Collection (pages 792–816): Dr. Anne F. Marrelli
Chapter 34 Return on Investment (pages 823–846): Patti P. Phillips and Jack J. Phillips
Chapter 1 Measurement, Evaluation, and Research (pages 3–24): Carl Binder
Chapter 2 Measurement and Evaluation in the Workplace (pages 25–42): Lori G. Bosteder and Darlene Russ?Eft
Chapter 3 Unleashing the Positive Power of Measurement in the Workplace (pages 43–58): Dr. Dean R. Spitzer
Chapter 4 Relating Training to Business Performance (pages 59–75): William J Tarnacki Ii and Eileen R. Banchoff
Chapter 5 Success Case Methodology in Measurement and Evaluation (pages 76–93): Anne M. Apking and Tim Mooney
Chapter 6 Needs Assessment (pages 97–112): Catherine M. Sleezer and Darlene Russ?Eft
Chapter 7 The Impact Evaluation Process (pages 113–127): Ingrid J. Guerra?Lopez
Chapter 8 Full?Scope Evaluation (pages 128–141): Joan C. Dessinger and James L. Moseley
Chapter 9 How to Use Kirkpatrick’s Taxonomy Effectively in the Workplace (pages 142–160): Richard B. Pearlstein
Chapter 10 Ethical Considerations in Performance Measurement (pages 161–175): David L. Solomon
Chapter 11 Performance?Based Evaluation (pages 179–199): Judith A. Hale
Chapter 12 Testing Strategies (pages 200–218): Peter R. Hybert
Chapter 13 The Business of Program Evaluation: ROI (pages 219–239): Patti P. Phillips and Jack J. Phillips
Chapter 14 Integrated Evaluation (pages 240–255): Nancy B. Hastings
Chapter 15 Using Evaluation Results to Improve Human Performance Technology Projects (pages 256–272): Carol K. Diroff
Chapter 16 Understanding Context (pages 275–295): Dale C. Brandenburg
Chapter 17 Using New Technology to Create a User?Friendly Evaluation Process (pages 296–313): William J. Rothwell and Anita Pane Whiteford
Chapter 18 New Kids on the Block (pages 314–338): Debra M. Smith
Chapter 19 Expanding Scope of Evaluation in Today’s Organizations (pages 339–353): Darlene Russ?Eft
Chapter 20 The Changing Role of Evaluators and Evaluation (pages 354–374): Dr. Roger Chevalier

دانلود کتاب «کتابچه راهنمای بهبود عملکرد در محل کار: جلد 1-3»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید