دانلود کتاب Handbook of Consumer Psychology (Marketing and Consumer Psychology Series) (به فارسی: کتاب راهنمای روانشناسی مصرف کننده (مجموعه روانشناسی بازاریابی و مصرف کننده)) نوشته شده توسط «Haugtvedt – Herr – Kardes»
اطلاعات کتاب کتاب راهنمای روانشناسی مصرف کننده (مجموعه روانشناسی بازاریابی و مصرف کننده)
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Haugtvedt – Herr – Kardes
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 1280 / 1292
حجم فایل: 11.27 مگابایت
کد کتاب: 1410618994 , 9781410618993
توضیحات کتاب کتاب راهنمای روانشناسی مصرف کننده (مجموعه روانشناسی بازاریابی و مصرف کننده)
این هندبوک شامل مجموعه ای منحصر به فرد از فصول است که توسط محققان برجسته جهان در زمینه پویا روانشناسی مصرف کننده نوشته شده است. اگرچه این محققان در بخشهای مختلف دانشگاهی (یعنی بازاریابی، روانشناسی، تبلیغات، ارتباطات) مستقر هستند، همگی هدف مشترک دستیابی به درک علمی بهتر از پاسخهای شناختی، عاطفی و رفتاری به محصولات و خدمات دارند، بازاریابی این محصولات و خدمات. خدمات، و نگرانی های اجتماعی و اخلاقی مرتبط با فرآیندهای بازاریابی. روانشناسی مصرف کننده رشته ای است که در رابط بازاریابی، تبلیغات و روانشناسی قرار دارد. پژوهش در این زمینه بر فرآیندهای روانشناختی اساسی و همچنین بر موضوعات مرتبط با استفاده از اصول نظری در زمینه های کاربردی متمرکز است. هندبوک تحقیقات پیشرفتهای را ارائه میکند و همچنین مکانی را برای نویسندگان فراهم میکند تا پیشنهاداتی را برای تحقیقات و تمرینهای آینده ارائه کنند. کتاب راهنما برای دوره های تحصیلات تکمیلی در بازاریابی، روانشناسی، ارتباطات، رفتار مصرف کننده و تبلیغات مناسب است.
دانلود کتاب «کتاب راهنمای روانشناسی مصرف کننده (مجموعه روانشناسی بازاریابی و مصرف کننده)»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.