بازاریابی: تبلیغات

کتاب راهنمای روانشناسی مصرف کننده (مجموعه روانشناسی بازاریابی و مصرف کننده)

Handbook of Consumer Psychology (Marketing and Consumer Psychology Series)

دانلود کتاب Handbook of Consumer Psychology (Marketing and Consumer Psychology Series) (به فارسی: کتاب راهنمای روانشناسی مصرف کننده (مجموعه روانشناسی بازاریابی و مصرف کننده)) نوشته شده توسط «Haugtvedt – Herr – Kardes»


اطلاعات کتاب کتاب راهنمای روانشناسی مصرف کننده (مجموعه روانشناسی بازاریابی و مصرف کننده)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Haugtvedt – Herr – Kardes

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 1280 / 1292

حجم فایل: 11.27 مگابایت

کد کتاب: 1410618994 , 9781410618993

توضیحات کتاب کتاب راهنمای روانشناسی مصرف کننده (مجموعه روانشناسی بازاریابی و مصرف کننده)

این هندبوک شامل مجموعه ای منحصر به فرد از فصول است که توسط محققان برجسته جهان در زمینه پویا روانشناسی مصرف کننده نوشته شده است. اگرچه این محققان در بخش‌های مختلف دانشگاهی (یعنی بازاریابی، روان‌شناسی، تبلیغات، ارتباطات) مستقر هستند، همگی هدف مشترک دستیابی به درک علمی بهتر از پاسخ‌های شناختی، عاطفی و رفتاری به محصولات و خدمات دارند، بازاریابی این محصولات و خدمات. خدمات، و نگرانی های اجتماعی و اخلاقی مرتبط با فرآیندهای بازاریابی. روانشناسی مصرف کننده رشته ای است که در رابط بازاریابی، تبلیغات و روانشناسی قرار دارد. پژوهش در این زمینه بر فرآیندهای روانشناختی اساسی و همچنین بر موضوعات مرتبط با استفاده از اصول نظری در زمینه های کاربردی متمرکز است. هندبوک تحقیقات پیشرفته‌ای را ارائه می‌کند و همچنین مکانی را برای نویسندگان فراهم می‌کند تا پیشنهاداتی را برای تحقیقات و تمرین‌های آینده ارائه کنند. کتاب راهنما برای دوره های تحصیلات تکمیلی در بازاریابی، روانشناسی، ارتباطات، رفتار مصرف کننده و تبلیغات مناسب است.


This Handbook contains a unique collection of chapters written by the world’s leading researchers in the dynamic field of consumer psychology. Although these researchers are housed in different academic departments (ie. marketing, psychology, advertising, communications) all have the common goal of attaining a better scientific understanding of cognitive, affective, and behavioral responses to products and services, the marketing of these products and services, and societal and ethical concerns associated with marketing processes. Consumer psychology is a discipline at the interface of marketing, advertising and psychology. The research in this area focuses on fundamental psychological processes as well as on issues associated with the use of theoretical principles in applied contexts. The Handbook presents state-of-the-art research as well as providing a place for authors to put forward suggestions for future research and practice. The Handbook is most appropriate for graduate level courses in marketing, psychology, communications, consumer behavior and advertising.

دانلود کتاب «کتاب راهنمای روانشناسی مصرف کننده (مجموعه روانشناسی بازاریابی و مصرف کننده)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید