دانلود کتاب Handbook of Consumer Finance Research (به فارسی: راهنمای تحقیقات مالی مصرف کننده) نوشته شده توسط «Jing Jian Xiao (eds.)»
اطلاعات کتاب راهنمای تحقیقات مالی مصرف کننده
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer International Publishing
نویسنده: Jing Jian Xiao (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 379
حجم فایل: 8.86 مگابایت
کد کتاب: 3319288873 , 9783319288871
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب راهنمای تحقیقات مالی مصرف کننده
این ویرایش دوم منبع معتبر، وضعیت تحقیقات مالی مصرفکننده در رشتههای مختلف را برای یافتههای متخصص در مورد و استراتژیهایی برای افزایش سلامت اقتصادی مصرفکنندگان خلاصه میکند. فصلهای جدید و اصلاحشده بینشهای تحقیقاتی فعلی را در مورد مفاهیم آشنا (پسانداز بازنشستگی، ورشکستگی، ازدواج و امور مالی) و همچنین آخرین یافتهها در حوزههای نوظهور، از جمله هزینههای مراقبتهای بهداشتی، خرید آنلاین، درمان مالی، و علوم اعصاب پشت رفتار خریدار ارائه میدهند. این پوشش گسترده همچنین چالشهای اقتصادی جمعیتهای مختلف مانند گروههای قومی، جوانان، سالمندان و کارآفرینان را بررسی میکند که منعکسکننده همهجانبه مسائل و نگرانیهای پولی است. زیربنای همه فصلها اهمیت فزاینده آموزش سواد مالی و سایر مداخلات در مقیاس بزرگ در عصر گذار اقتصادی است.
از جمله موضوعات تحت پوشش:
- توانایی مالی مصرفکننده و رفاه.
- پیشبرد آموزش سواد مالی با استفاده از چارچوبی برای ارزیابی.
- کوچینگ مالی: تعریف یک حوزه در حال ظهور.
- تامین مالی مصرف کننده خانواده های کم درآمد.
- فرزندپروری مالی: ارتقای خوداتکایی مالی مصرف کنندگان جوان.
- پایداری مالی و آموزش مالی شخصی. li>
این ویرایش دوم راهنمایمصرف کنندهکه برای محققان و پزشکان در دسترس است نوشته شده است. i>مالیتحقیقبه متخصصان درگیر در بهبود شایستگی مالی مصرف کنندگان علاقه مند خواهد شد. همچنین متن ارزشمندی برای دوره های کارشناسی ارشد و پیشرفته در اقتصاد، مطالعات خانواده و مصرف کننده و زمینه های مرتبط است.
This second edition of the authoritative resource summarizes the state of consumer finance research across disciplines for expert findings on—and strategies for enhancing—consumers’ economic health. New and revised chapters offer current research insights into familiar concepts (retirement saving, bankruptcy, marriage and finance) as well as the latest findings in emerging areas, including healthcare costs, online shopping, financial therapy, and the neuroscience behind buyer behavior. The expanded coverage also reviews economic challenges of diverse populations such as ethnic groups, youth, older adults, and entrepreneurs, reflecting the ubiquity of monetary issues and concerns. Underlying all chapters is the increasing importance of financial literacy training and other large-scale interventions in an era of economic transition.
Among the topics covered:
- Consumer financial capability and well-being.
- Advancing financial literacy education using a framework for evaluation.
- Financial coaching: defining an emerging field.
- Consumer finance of low-income families.
- Financial parenting: promoting financial self-reliance of young consumers.
- Financial sustainability and personal finance education.
Accessibly written for researchers and practitioners, this Second Edition of the HandbookofConsumerFinanceResearch will interest professionals involved in improving consumers’ fiscal competence. It also makes a worthwhile text for graduate and advanced undergraduate courses in economics, family and consumer studies, and related fields.
دانلود کتاب «راهنمای تحقیقات مالی مصرف کننده»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.