دارو

کتاب راهنمای اقتصاد کشاورزی، جلد 1B: بازاریابی، توزیع و مصرف کنندگان

Handbook of Agricultural Economics, Volume 1B: Marketing, Distribution, and Consumers

دانلود کتاب Handbook of Agricultural Economics, Volume 1B: Marketing, Distribution, and Consumers (به فارسی: کتاب راهنمای اقتصاد کشاورزی، جلد 1B: بازاریابی، توزیع و مصرف کنندگان) نوشته شده توسط «Bruce L. Gardner – Gordon C. Rausser»


اطلاعات کتاب کتاب راهنمای اقتصاد کشاورزی، جلد 1B: بازاریابی، توزیع و مصرف کنندگان

موضوع اصلی: دارو

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: North Holland

نویسنده: Bruce L. Gardner – Gordon C. Rausser

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 520

حجم فایل: 8.43 مگابایت

کد کتاب: 0444507299 , 9780444507297

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب کتاب راهنمای اقتصاد کشاورزی، جلد 1B: بازاریابی، توزیع و مصرف کنندگان

این جلد اول «راهنمای اقتصاد کشاورزی» کارهایی را درباره موضوعات اصلی اقتصاد کشاورزی ارائه می‌کند: نمایش کمی فناوری. انتظارات بازار؛ رفتار تولید خانوار؛ رفتار مصرف کننده با کیفیت و ایمنی نامشخص کالا؛ و مسائل مربوط به رقابت ناقص در بازاریابی مواد غذایی. جلد IB به اقتصاد محصولات کشاورزی پس از خروج آنها از مزرعه می پردازد. هفت فصل تحولات اخیر در کاربرد رویکردهای دوگانه در اقتصاد خانوارها، سازمان صنعتی بازاریابی مواد غذایی، حاشیه های بازاریابی بین قیمت مزرعه و خرده فروشی، تجزیه و تحلیل قیمت فضایی، ذخیره سازی کالا و تثبیت قیمت، بازارهای آتی و گزینه های کالا، و اقتصاد مواد غذایی را توضیح می دهد. ایمنی جلدهای IA و IB هر کدام فصل‌های تخصصی خود را با یک فصل ترکیبی دنبال می‌کنند که موضوعات و موضوعات اصلی این رشته را گرد هم می‌آورد و ارزیابی می‌کند، و جلد IB با ترکیبی کلی از وضعیت و چشم‌انداز اقتصاد کشاورزی به عنوان علم اقتصادی کاربردی به پایان می‌رسد.


This first volume of the “Handbook of Agricultural Economics” presents work on topics central to the economics of agriculture: the quantitative representation of technology; market expectations; household production behaviour; consumer behaviour with uncertain quality and safety of goods; and issues of imperfect competition in food marketing. Volume IB deals with the economics of agricultural products after they leave the farm. Seven chapters explain recent developments in application of dual approaches in household economies, the industrial organization of food marketing, marketing margins between farm and retail prices, spatial price analysis, commodity storage and price stabilization, commodity futures and options markets, and the economics of food safety. Volumes IA and IB each follow their specialized chapters with a synthesis chapter that brings together and assesses the main themes and issues of the field, and volume IB concludes with an overall synthesis of the state of and prospects for agricultural economics as applied economic science.

دانلود کتاب «کتاب راهنمای اقتصاد کشاورزی، جلد 1B: بازاریابی، توزیع و مصرف کنندگان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید