دانلود کتاب Handbook of Agricultural Economics, Volume 1B: Marketing, Distribution, and Consumers (به فارسی: کتاب راهنمای اقتصاد کشاورزی، جلد 1B: بازاریابی، توزیع و مصرف کنندگان) نوشته شده توسط «Bruce L. Gardner – Gordon C. Rausser»
اطلاعات کتاب کتاب راهنمای اقتصاد کشاورزی، جلد 1B: بازاریابی، توزیع و مصرف کنندگان
موضوع اصلی: دارو
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: North Holland
نویسنده: Bruce L. Gardner – Gordon C. Rausser
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 520
حجم فایل: 8.43 مگابایت
کد کتاب: 0444507299 , 9780444507297
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب کتاب راهنمای اقتصاد کشاورزی، جلد 1B: بازاریابی، توزیع و مصرف کنندگان
این جلد اول «راهنمای اقتصاد کشاورزی» کارهایی را درباره موضوعات اصلی اقتصاد کشاورزی ارائه میکند: نمایش کمی فناوری. انتظارات بازار؛ رفتار تولید خانوار؛ رفتار مصرف کننده با کیفیت و ایمنی نامشخص کالا؛ و مسائل مربوط به رقابت ناقص در بازاریابی مواد غذایی. جلد IB به اقتصاد محصولات کشاورزی پس از خروج آنها از مزرعه می پردازد. هفت فصل تحولات اخیر در کاربرد رویکردهای دوگانه در اقتصاد خانوارها، سازمان صنعتی بازاریابی مواد غذایی، حاشیه های بازاریابی بین قیمت مزرعه و خرده فروشی، تجزیه و تحلیل قیمت فضایی، ذخیره سازی کالا و تثبیت قیمت، بازارهای آتی و گزینه های کالا، و اقتصاد مواد غذایی را توضیح می دهد. ایمنی جلدهای IA و IB هر کدام فصلهای تخصصی خود را با یک فصل ترکیبی دنبال میکنند که موضوعات و موضوعات اصلی این رشته را گرد هم میآورد و ارزیابی میکند، و جلد IB با ترکیبی کلی از وضعیت و چشمانداز اقتصاد کشاورزی به عنوان علم اقتصادی کاربردی به پایان میرسد.
دانلود کتاب «کتاب راهنمای اقتصاد کشاورزی، جلد 1B: بازاریابی، توزیع و مصرف کنندگان»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)