موسیقی

راهنمای بازاریابی موسیقی چریکی: 201 ایده برای خود تبلیغی برای آهنگسازان، نوازندگان و گروه‌های موسیقی با بودجه

Guerrilla Music Marketing Handbook: 201 Self-Promotion Ideas for Songwriters, Musicians and Bands on a Budget

دانلود کتاب Guerrilla Music Marketing Handbook: 201 Self-Promotion Ideas for Songwriters, Musicians and Bands on a Budget (به فارسی: راهنمای بازاریابی موسیقی چریکی: 201 ایده برای خود تبلیغی برای آهنگسازان، نوازندگان و گروه‌های موسیقی با بودجه) نوشته شده توسط «Bob Baker»


اطلاعات کتاب راهنمای بازاریابی موسیقی چریکی: 201 ایده برای خود تبلیغی برای آهنگسازان، نوازندگان و گروه‌های موسیقی با بودجه

موضوع اصلی: هنر – موسیقی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Spotlight Publications

نویسنده: Bob Baker

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 180

حجم فایل: 715 کیلوبایت

کد کتاب: 097148385X , 9780971483859

نوبت چاپ: Rev Upd

توضیحات کتاب راهنمای بازاریابی موسیقی چریکی: 201 ایده برای خود تبلیغی برای آهنگسازان، نوازندگان و گروه‌های موسیقی با بودجه

راهنمای کلاسیک برای ترویج موسیقی مستقل – اکنون بازبینی و به روز شده است. با این راهنما، متوجه خواهید شد که بازاریابی موسیقی برای مؤثر بودن، لازم نیست گران یا پر زرق و برق باشد. چه در حال تبلیغ یک گروه مستقل با رشد سریع، یک برچسب ضبط یا تک‌نوازی از زیرزمین خود باشید، کتاب راهنمای بازاریابی موسیقی چریکی ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای استفاده حداکثری از حرفه موسیقی خود به آن نیاز دارید. در این صفحات می‌بینید: ده‌ها روش ساده و تاثیرگذار برای تبلیغ خود، گروه یا نسخه جدیدتان نکاتی در مورد چگونگی دوبرابر کردن فروش موسیقی خود (در 90 روز یا کمتر) 25 راه برای تأمین مالی پروژه ضبط بعدی‌تان، موزیک ویدیو یا خرید تجهیزات اصلی 29 عنصر مهم در ایجاد مطالب تبلیغاتی موسیقی جذاب “مستقیماً کاربردی ترین کتابی که از فردا شروع می شود و خلاقانه ترین کتابی است که تا به حال در مورد تبلیغ موسیقی شما دیده ام!” -درک سیورز، موسس CD Baby “بعد از به کارگیری بسیاری از ایده های باب، و بدون هیچ گونه عمده فروشی یا توزیع، بیش از 20000 سی دی و کاست موسیقی خود را در پنج سال گذشته فروختم. با استفاده از پیشنهادات او، تعداد طرفداران خود را افزایش دادم. 35٪ فقط در یک سال. برای یک هنرمند غیر مجری که تمام کارهای استودیویی را انجام می دهد بسیار خوب است. باب استاد بازاریابی موسیقی است! -Kris Lee-Scott, Hanai Music در تاریکی موسیقی عالی خلق نکنید. همین امروز کتاب راهنمای بازاریابی موسیقی چریکی را دریافت کنید. این در حال حاضر به هزاران هنرمند کمک کرده است تا در معرض دید بیشتری قرار گیرند و کنسرت ها و فروش موسیقی بیشتری ایجاد کنند. اکنون نوبت شماست که این ایده ها را جذب کنید و آنها را برای خود به کار ببندید.


The classic guide to independent music promotion – now revised and updated. With this manual, you’ll discover that music marketing doesn’t have to be expensive or flashy to be effective. Whether you’re promoting a fast-growing indie band, record label or solo act from your basement, the Guerrilla Music Marketing Handbook gives you the tools you need to get the most out of your music career. Within these pages you’ll find: Dozens of simple, high-impact ways to promote yourself, your band or your new release Tips on how to double your music sales (in 90 days or less) 25 ways to finance your next recording project, music video or major equipment purchase The 29 most important elements in creating sizzling music publicity materials “The most directly applicable, start-tomorrow, creatively inspiring book I’ve ever seen on promoting your music!” -Derek Sivers, founder of CD Baby “After applying many of Bob’s ideas, and without any wholesaling or distribution, I sold more than 20,000 CDs and cassettes of my music over the last five years. Using his suggestions, I increased my fan base by 35% in just one year. Pretty good for a non-performing artist who does all studio work. Bob is the master of music marketing!” -Kris Lee-Scott, Hanai Music Don’t create great music in the dark. Get the Guerrilla Music Marketing Handbook today. It’s already helped thousands of artists get more exposure and generate more gigs and music sales. Now it’s your turn to soak up these ideas and put them to work for you.

دانلود کتاب «راهنمای بازاریابی موسیقی چریکی: 201 ایده برای خود تبلیغی برای آهنگسازان، نوازندگان و گروه‌های موسیقی با بودجه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید