بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی چریکی برای مشاوران: تاکتیک‌های موفقیت آمیز برای به دست آوردن مشتریان سودآور

Guerrilla Marketing for Consultants: Breakthrough Tactics for Winning Profitable Clients

دانلود کتاب Guerrilla Marketing for Consultants: Breakthrough Tactics for Winning Profitable Clients (به فارسی: بازاریابی چریکی برای مشاوران: تاکتیک‌های موفقیت آمیز برای به دست آوردن مشتریان سودآور) نوشته شده توسط «Jay Conrad Levinson – Michael W. McLaughlin»


اطلاعات کتاب بازاریابی چریکی برای مشاوران: تاکتیک‌های موفقیت آمیز برای به دست آوردن مشتریان سودآور

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Jay Conrad Levinson – Michael W. McLaughlin

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 305

حجم فایل: 1.92 مگابایت

کد کتاب: 047161873X , 9780471618737

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازاریابی چریکی برای مشاوران: تاکتیک‌های موفقیت آمیز برای به دست آوردن مشتریان سودآور

مشاوره قابل اعتماد در مورد مشاوره موفق از نویسندگان مجموعه پرفروش بازاریابی چریکی Consulting با انبوهی از اطلاعات در دستان آنها و تردید در مورد ارزش افزوده مشاوران وارد عصر مشتریان چریکی – خریداران می شود. بازاریابی چریکی برای مشاوران اولین کتابی است که نشان می‌دهد چگونه بازاریابی چریکی می‌تواند چالش‌های امروزی را به فرصت‌های طلایی برای برنده شدن در کار سودآور از نسل جدید مشتریان مشاوره تبدیل کند. مملو از اطلاعات، این راهنمای گام به گام ۱۲ راز بازاریابی را که هر مشاور باید بداند، آناتومی یک طرح بازاریابی، وب‌سایت‌ها، منابع تبلیغات رایگان، بازاریابی پستی مستقیم، پیشنهادات برنده و غیره را شرح می‌دهد. جی کنراد لوینسون (سن رافائل، کالیفرنیا) رئیس هیئت مدیره بازاریابی بین المللی چریکی و نویسنده یا نویسنده بیش از 30 کتاب از جمله پرفروش ترین مجموعه بازاریابی چریکی است. مایکل دبلیو مک لافلین (Mill Valley، CA) از سال 1994 با Deloitte Consulting شریک بوده است.


Trusted advice on successful consulting from the authors of the bestselling Guerrilla Marketing series Consulting is entering the era of the guerrilla client-buyers with a glut of information at their fingertips and doubts about the value consultants add. Guerrilla Marketing for Consultants is the first book to reveal how guerrilla marketing can transform today’s challenges into golden opportunities for winning profitable work from the new breed of consulting clients. Packed with information, this step-by-step guide details the 12 marketing secrets every consultant should know, the anatomy of a marketing plan, Web sites, sources of free publicity, direct-mail marketing, winning proposals, and more. Jay Conrad Levinson (San Rafael, CA) is the Chairman of the Board of Guerrilla Marketing International and the author or coauthor of more than 30 books, including the bestselling Guerrilla Marketing series. Michael W. McLaughlin (Mill Valley, CA) has been a partner with Deloitte Consulting since 1994.

دانلود کتاب «بازاریابی چریکی برای مشاوران: تاکتیک‌های موفقیت آمیز برای به دست آوردن مشتریان سودآور»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید