دانلود کتاب Grouped: How Small Groups of Friends Are the Key to Influence on the Social Web (به فارسی: گروه بندی: چگونه گروه های کوچک دوستان کلید نفوذ در وب اجتماعی هستند) نوشته شده توسط «Paul Adams»
اطلاعات کتاب گروه بندی: چگونه گروه های کوچک دوستان کلید نفوذ در وب اجتماعی هستند
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – دیگران
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: New Riders Press
نویسنده: Paul Adams
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
حجم فایل: 6.06 مگابایت
کد کتاب: 0321804112 , 9780321804112
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب گروه بندی: چگونه گروه های کوچک دوستان کلید نفوذ در وب اجتماعی هستند
وب در حال تغییر اساسی است. از ساختار کنونی اسناد و صفحات مرتبط با هم دور می شود و به سمت ساختار جدیدی می رود که حول افراد ساخته شده است. این یک تغییر عمیق است که بر نحوه ایجاد استراتژی تجاری، طراحی، بازاریابی و تبلیغات تأثیر می گذارد. دلیل این تغییر ساده است. ده ها هزار سال است که ما حیوانات اجتماعی بوده ایم. وب، که تنها 20 سال از عمر آن می گذرد، به سادگی به زندگی آفلاین رسیده است. کسب و کارهای هوشمند از سفر گرفته تا اخبار تا تجارت، تلاش های خود را حول افراد – حول رفتار اجتماعی مشتریان و مشتریان بالقوه خود – تغییر می دهند. برای موفقیت، کسبوکارها باید بدانند که مردم چگونه به هم متصل میشوند، چگونه شبکه اجتماعی آنها بر آنها تأثیر میگذارد، چگونه افراد نزدیک به آنها بیشترین تأثیر را روی آنها میگذارند، و چگونه تمرکز بازاریابان بر گروههای کوچک و مرتبط دوستان اهمیت دارد. این کتاب آخرین تحقیقات دانشگاهها و شرکتهای فنآوری پیشرو را گرد هم میآورد تا چگونگی ارتباط مردم و نحوه انتشار ایدهها و پیامهای برند را از طریق شبکههای اجتماعی توصیف کند. به خوانندگان نشان می دهد که چگونه کسب و کار خود را بر اساس رفتار اجتماعی بازسازی کنند، و محصولاتی را ایجاد کنند که مردم درباره آنها به دوستان خود بگویند.
دانلود کتاب «گروه بندی: چگونه گروه های کوچک دوستان کلید نفوذ در وب اجتماعی هستند»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.