دانلود کتاب Green Marketing Management (به فارسی: مدیریت بازاریابی سبز) نوشته شده توسط «Marie Dalton – Dawn G. Hoyle – Marie W. Watts»
اطلاعات کتاب مدیریت بازاریابی سبز
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Cengage South-Western
نویسنده: Marie Dalton – Dawn G. Hoyle – Marie W. Watts
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 355
حجم فایل: 8.95 مگابایت
کد کتاب: 0324789149 , 9780324789140
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مدیریت بازاریابی سبز
مدیریت بازاریابی سبز به افراد کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد انتخاب هایی که بر محیط تأثیر می گذارند اتخاذ کنند. این کتاب جدید روشنگر، مقدمهای کامل بر حوزه نوظهور مدیریت بازاریابی سبز، از جمله اکتشاف مفید در مورد روابط یکپارچه بین استراتژی و اقدام بازاریابی، بخشهای اقتصاد کلان، و محیط ارائه میکند. این کتاب علاوه بر ارائه نگاهی دقیق به بسیاری از استراتژیهای سبز، از زنجیرههای تأمین سازگار با محیطزیست گرفته تا پیامدهای زیستمحیطی ایجاد محصول، سیر تکامل بازاریابی را بررسی میکند و توجه قابلتوجهی به شرایط مصرفکنندگان بالقوه برای عمل به شیوهای مسئولانه از نظر زیستمحیطی دارد.
دانلود کتاب «مدیریت بازاریابی سبز»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.