تجارت

سرنخ های بزرگ: شش راه ساده برای شروع هر پیام فروش

Great Leads: The Six Easiest Ways to Start Any Sales Message

دانلود کتاب Great Leads: The Six Easiest Ways to Start Any Sales Message (به فارسی: سرنخ های بزرگ: شش راه ساده برای شروع هر پیام فروش) نوشته شده توسط «Masterson Michael – Forde John»


اطلاعات کتاب سرنخ های بزرگ: شش راه ساده برای شروع هر پیام فروش

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: American Writers & Artists Inc.

نویسنده: Masterson Michael – Forde John

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 211

حجم فایل: 2.57 مگابایت

کد کتاب: 0982150032 , 9780982150030

توضیحات کتاب سرنخ های بزرگ: شش راه ساده برای شروع هر پیام فروش

تحقیقات بازاریابی نشان می‌دهد که ۸۰ درصد موفقیت یک آگهی یا نامه فروش از سرفصل و سرنخ ناشی می‌شود. هر بازاریاب که ارزش نامش را دارد می تواند به شما بگوید که عنوان چقدر مهم است. اما بسیاری از همین بازاریابان اهمیت حیاتی پیشتاز را نادیده می گیرند.

در سرنخ های بزرگ: شش ساده ترین راه برای شروع هر پیام فروش، نابغه بازاریابی مایکل مسترسون و استاد کپی رایتر جان، فورد از این جهل عبور کرد تا یک راهنمای واضح، مختصر و آسان برای نوشتن سرنخ های موفق ارائه دهد. اما این یک کتاب ساده “چگونه” در مورد سرنخ ها نیست. سرنخ های بزرگ بسیار عمیق تر می شود. مایکل و جان جنبه‌های حیاتی نوشتن سرنخ‌های قدرتمند و موفق را بررسی می‌کنند و نشان می‌دهند که چگونه این فرآیند مدت‌ها قبل از اینکه یک کلمه روی کاغذ بیاید آغاز می‌شود.

سرنخ‌های بزرگ در ابتدا به عنوان کتابی در مورد فروش در نظر گرفته شد. نامه منجر می شود اما در مراحل برنامه‌ریزی، به سرعت به یک بررسی بسیار گسترده‌تر و مفیدتر در مورد نحوه نوشتن سرنخ‌های مؤثر برای هر نوع آگهی پاسخ مستقیم تبدیل شد.

این کتاب این نیست. بهترین کتاب در نوع خود درباره نحوه نوشتن سرنخ های موفق. این تنها کتاب در نوع خود است.


Marketing research shows that 80% of an ad’s or sales letter’s success comes from the headline and lead. Every marketer worth the name can tell you how important the headline is. But far too many of those same marketers ignore the critical importance of the lead.

In Great Leads: The Six Easiest Ways to Start Any Sales Message marketing genius Michael Masterson and master copywriter John Forde break through that ignorance to provide a clear, concise, and easy-to-follow guide to writing successful leads. But this is not a simple “How To” book on leads. Great Leads goes far deeper. Michael and John examine crucial aspects o writing powerful, successful leads and show how this process starts long before one word is put on paper.

Great Leads was originally conceived as a book about sales letter leads. But in the planning stages, it quickly morphed into a far broader, far more useful examination of how to write effective leads for any type of direct response ad.

This book is not the best book of its kind about how to write successful leads. It is the only book of its kind.

دانلود کتاب «سرنخ های بزرگ: شش راه ساده برای شروع هر پیام فروش»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید