سرمایه گذاری

عالی با انتخاب: عدم قطعیت، هرج و مرج، و شانس — چرا برخی با وجود همه آنها پیشرفت می کنند

Great by Choice: Uncertainty, Chaos, and Luck--Why Some Thrive Despite Them All

دانلود کتاب Great by Choice: Uncertainty, Chaos, and Luck–Why Some Thrive Despite Them All (به فارسی: عالی با انتخاب: عدم قطعیت، هرج و مرج، و شانس — چرا برخی با وجود همه آنها پیشرفت می کنند) نوشته شده توسط «Jim Collins – Morten T. Hansen»


اطلاعات کتاب عالی با انتخاب: عدم قطعیت، هرج و مرج، و شانس — چرا برخی با وجود همه آنها پیشرفت می کنند

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – امور مالی شخصی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: HarperBusiness

نویسنده: Jim Collins – Morten T. Hansen

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

حجم فایل: 2.40 مگابایت

کد کتاب: 0062120999 , 9780062120991

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب عالی با انتخاب: عدم قطعیت، هرج و مرج، و شانس — چرا برخی با وجود همه آنها پیشرفت می کنند

پرسش جدید ده سال پس از پرفروش‌ترین کتاب جهانی خوب به عالی، جیم کالینز با یک اثر پیشگامانه دیگر بازمی‌گردد، این بار برای این که بپرسد: چرا برخی از شرکت‌ها در عدم قطعیت، حتی هرج و مرج رشد می‌کنند، و برخی دیگر نه؟ کالینز و همکارش مورتن هنسن بر اساس 9 سال تحقیق، همراه با تجزیه و تحلیل دقیق و مملو از داستان‌های جذاب، اصولی را برای ایجاد یک شرکت واقعاً بزرگ در زمان‌های غیرقابل پیش‌بینی، پر فراز و نشیب و سریع برمی‌شمارند. مطالعه جدید Great by Choice با تمرکز نه تنها بر عملکرد، بلکه بر روی نوع محیط‌های بی‌ثباتی که رهبران امروزی با آن مواجه هستند، خود را از کارهای قبلی کالینز متمایز می‌کند. کالینز و هانسن با تیمی متشکل از بیست محقق، شرکت‌هایی را مورد بررسی قرار دادند که در محیط‌هایی با نیروهای بزرگ و تغییرات سریعی که رهبران نمی‌توانستند پیش‌بینی یا کنترل کنند، به سطح بالایی رسیدند – شاخص‌های صنعت خود را حداقل ده برابر در طول پانزده سال شکستند. سپس تیم تحقیقاتی این «شرکت‌های 10X» را با مجموعه‌ای از شرکت‌های مقایسه که با دقت انتخاب شده بودند، مقایسه کردند که نتوانستند در محیط‌های شدید مشابه به عظمت دست یابند. یافته های جدید نتایج مطالعه پر از شگفتی های تحریک آمیز بود. مانند: بهترین رهبران ریسک پذیرتر، رویاگراتر و خلاق تر از مقایسه ها نبودند. آنها منظم تر، تجربی تر و پارانوئیدتر بودند. نوآوری به خودی خود برگ برنده در دنیای آشفته و نامطمئن نیست. مهمتر از آن توانایی در مقیاس نوآوری، ترکیب خلاقیت با نظم و انضباط است. پیروی از این باور که رهبری در یک “دنیای سریع” همیشه به “تصمیمات سریع” و “عمل سریع” نیاز دارد، راه خوبی برای کشته شدن است. شرکت‌های بزرگ نسبت به شرکت‌های مقایسه در واکنش به دنیایی که به شدت در حال تغییر است، کمتر تغییر کردند. نویسندگان خرد متعارف را با مفاهیم تفکربرانگیز، چسبنده و فوق العاده کاربردی به چالش می کشند. آنها عبارتند از: 10Xers; مارس 20 مایلی; گلوله های آتش، سپس گلوله های توپ. پیشرو در بالای خط مرگ؛ بزرگنمایی، سپس بزرگنمایی؛ و دستور SMaC. سرانجام، در فصل آخر، کالینز و هانسن تحریک‌کننده‌ترین و اصلی‌ترین تحلیل خود را ارائه می‌کنند: تعریف، کمی کردن و مطالعه نقش شانس. شرکت‌های بزرگ و رهبرانی که آن‌ها را ساختند، خوش‌شانس‌تر از مقایسه‌ها نبودند، اما بازده شانس بیشتری داشتند. این کتاب کالینز کلاسیک است: متضاد، مبتنی بر داده و ارتقاء دهنده. او و هانسن به طور قانع کننده ای نشان می دهند که، حتی در یک دنیای پر هرج و مرج و نامطمئن، عظمت با انتخاب اتفاق می افتد، نه شانس.


The new question Ten years after the worldwide bestseller Good to Great, Jim Collins returns with another groundbreaking work, this time to ask: Why do some companies thrive in uncertainty, even chaos, and others do not? Based on nine years of research, buttressed by rigorous analysis and infused with engaging stories, Collins and his colleague, Morten Hansen, enumerate the principles for building a truly great enterprise in unpredictable, tumultuous, and fast-moving times. The new study Great by Choice distinguishes itself from Collins’s prior work by its focus not just on performance, but also on the type of unstable environments faced by leaders today. With a team of more than twenty researchers, Collins and Hansen studied companies that rose to greatness—beating their industry indexes by a minimum of ten times over fifteen years—in environments characterized by big forces and rapid shifts that leaders could not predict or control. The research team then contrasted these “10X companies” to a carefully selected set of comparison companies that failed to achieve greatness in similarly extreme environments. The new findings The study results were full of provocative surprises. Such as: The best leaders were not more risk taking, more visionary, and more creative than the comparisons; they were more disciplined, more empirical, and more paranoid. Innovation by itself turns out not to be the trump card in a chaotic and uncertain world; more important is the ability to scale innovation, to blend creativity with discipline. Following the belief that leading in a “fast world” always requires “fast decisions” and “fast action” is a good way to get killed. The great companies changed less in reaction to a radically changing world than the comparison companies. The authors challenge conventional wisdom with thought-provoking, sticky, and supremely practical concepts. They include: 10Xers; the 20 Mile March; Fire Bullets, Then Cannonballs; Leading above the Death Line; Zoom Out, Then Zoom In; and the SMaC Recipe. Finally, in the last chapter, Collins and Hansen present their most provocative and original analysis: defining, quantifying, and studying the role of luck. The great companies and the leaders who built them were not luckier than the comparisons, but they did get a higher Return on Luck. This book is classic Collins: contrarian, data-driven, and uplifting. He and Hansen show convincingly that, even in a chaotic and uncertain world, greatness happens by choice, not chance.

دانلود کتاب «عالی با انتخاب: عدم قطعیت، هرج و مرج، و شانس — چرا برخی با وجود همه آنها پیشرفت می کنند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید