برنامه نويسي

Graphics Shaders Theory and Practice، ویرایش دوم

Graphics Shaders  Theory and Practice, Second Edition

دانلود کتاب Graphics Shaders Theory and Practice, Second Edition (به فارسی: Graphics Shaders Theory and Practice، ویرایش دوم) نوشته شده توسط «Mike Bailey – Steve Cunningham»


اطلاعات کتاب Graphics Shaders Theory and Practice، ویرایش دوم

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: A K PetersCRC Press

نویسنده: Mike Bailey – Steve Cunningham

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 516

حجم فایل: 11.93 مگابایت

کد کتاب: 1568814348 , 9781568814346

توضیحات کتاب Graphics Shaders Theory and Practice، ویرایش دوم

Graphics Shaders: Theory and Practice برای دوره دوم گرافیک کامپیوتری در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در نظر گرفته شده است که برنامه نویسی شیدر را به طور کلی معرفی می کند، اما با تمرکز بر زبان سایه زنی GLSL. نویسندگان ضمن آموزش نحوه نوشتن شیدرهای قابل برنامه ریزی، اصول گرافیک کامپیوتری را نیز آموزش داده و تقویت می کنند. ویرایش دوم به‌روزرسانی شده است تا تغییرات در OpenGL API (OpenGL 4.x و GLSL 4.x0) را در خود جای دهد و همچنین دارای یک فصل در مورد سایه‌زن‌های جدید Tessellation، شامل بسیاری از مثال‌های کاربردی است.


Graphics Shaders: Theory and Practice is intended for a second course in computer graphics at the undergraduate or graduate level, introducing shader programming in general, but focusing on the GLSL shading language. While teaching how to write programmable shaders, the authors also teach and reinforce the fundamentals of computer graphics. The second edition has been updated to incorporate changes in the OpenGL API (OpenGL 4.x and GLSL 4.x0) and also has a chapter on the new tessellation shaders, including many practical examples.

دانلود کتاب «Graphics Shaders Theory and Practice، ویرایش دوم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید