دانلود کتاب Graphics Shaders Theory and Practice, Second Edition (به فارسی: Graphics Shaders Theory and Practice، ویرایش دوم) نوشته شده توسط «Mike Bailey – Steve Cunningham»
اطلاعات کتاب Graphics Shaders Theory and Practice، ویرایش دوم
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: A K PetersCRC Press
نویسنده: Mike Bailey – Steve Cunningham
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
تعداد صفحه: 516
حجم فایل: 11.93 مگابایت
کد کتاب: 1568814348 , 9781568814346
توضیحات کتاب Graphics Shaders Theory and Practice، ویرایش دوم
Graphics Shaders: Theory and Practice برای دوره دوم گرافیک کامپیوتری در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در نظر گرفته شده است که برنامه نویسی شیدر را به طور کلی معرفی می کند، اما با تمرکز بر زبان سایه زنی GLSL. نویسندگان ضمن آموزش نحوه نوشتن شیدرهای قابل برنامه ریزی، اصول گرافیک کامپیوتری را نیز آموزش داده و تقویت می کنند. ویرایش دوم بهروزرسانی شده است تا تغییرات در OpenGL API (OpenGL 4.x و GLSL 4.x0) را در خود جای دهد و همچنین دارای یک فصل در مورد سایهزنهای جدید Tessellation، شامل بسیاری از مثالهای کاربردی است.
دانلود کتاب «Graphics Shaders Theory and Practice، ویرایش دوم»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.