برنامه نويسي

GPU Pro 5: تکنیک های رندر پیشرفته

GPU Pro 5: Advanced Rendering Techniques

دانلود کتاب GPU Pro 5: Advanced Rendering Techniques (به فارسی: GPU Pro 5: تکنیک های رندر پیشرفته) نوشته شده توسط «Wolfgang Engel»


اطلاعات کتاب GPU Pro 5: تکنیک های رندر پیشرفته

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: A K Peters/CRC Press

نویسنده: Wolfgang Engel

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 522 / 524

حجم فایل: 88.05 مگابایت

کد کتاب: 1482208644 , 9781482208641

توضیحات کتاب GPU Pro 5: تکنیک های رندر پیشرفته

در GPU Pro5: Advanced Rendering Techniques، ویرایشگران بخش Wolfgang Engel، Christopher Oat، Carsten Dachsbacher، Michal Valient، Wessam Bahnassi و Marius Bjorge بار دیگر مجموعه ای با کیفیت بالا از تکنیک های پیشرفته را برای واحد پردازش گرافیکی پیشرفته (GPU) جمع آوری کرده اند. برنامه نويسي. این کتاب به شش بخش تقسیم شده است، رندر، نورپردازی، جلوه ها در فضای تصویر، دستگاه های تلفن همراه، طراحی موتور سه بعدی و محاسبات را پوشش می دهد. شطرنجی‌سازی مایعات، ردیابی پرتوی دارایی‌های هنری را که در غیر این صورت در یک موتور شطرنجی استفاده می‌شد، چراغ‌های ناحیه مبتنی بر فیزیکی، جلوه‌های نور حجمی، چمن فضای صفحه، استفاده از کواترنیون‌ها، و پیاده‌سازی چهاردرختی روی GPU را بررسی می‌کند. همچنین به آخرین پیشرفت‌ها در نورپردازی معوق در دستگاه‌های تلفن همراه، بهینه‌سازی OpenCL برای دستگاه‌های تلفن همراه، اهداف مورف و روش‌های ترکیب معوق کاشی‌شده می‌پردازد. به صورت رنگی، GPU Pro5 تنها کتابی است که مشارکت‌های بیش از 50 متخصص را در بر می‌گیرد که آخرین پیشرفت‌ها در برنامه‌نویسی گرافیکی برای بازی‌ها و فیلم‌ها را پوشش می‌دهند. ایده ها و روش های آماده ای را ارائه می دهد که می تواند به حل بسیاری از چالش های برنامه نویسی گرافیکی روزانه شما کمک کند. برنامه های نمونه با کد منبع در صفحه وب CRC Press کتاب ارائه شده است.


In GPU Pro5: Advanced Rendering Techniques, section editors Wolfgang Engel, Christopher Oat, Carsten Dachsbacher, Michal Valient, Wessam Bahnassi, and Marius Bjorge have once again assembled a high-quality collection of cutting-edge techniques for advanced graphics processing unit (GPU) programming. Divided into six sections, the book covers rendering, lighting, effects in image space, mobile devices, 3D engine design, and compute. It explores rasterization of liquids, ray tracing of art assets that would otherwise be used in a rasterized engine, physically based area lights, volumetric light effects, screen-space grass, the usage of quaternions, and a quadtree implementation on the GPU. It also addresses the latest developments in deferred lighting on mobile devices, OpenCL optimizations for mobile devices, morph targets, and tiled deferred blending methods. In color throughout, GPU Pro5 is the only book that incorporates contributions from more than 50 experts who cover the latest developments in graphics programming for games and movies. It presents ready-to-use ideas and procedures that can help solve many of your daily graphics programming challenges. Example programs with source code are provided on the book’s CRC Press web page.

دانلود کتاب «GPU Pro 5: تکنیک های رندر پیشرفته»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید