دانلود کتاب GPU Pro 360 Guide to Image Space (به فارسی: راهنمای GPU Pro 360 برای فضای تصویر) نوشته شده توسط «Wolfgang Engel (Author)»
اطلاعات کتاب راهنمای GPU Pro 360 برای فضای تصویر
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: A K Peters/CRC Press
نویسنده: Wolfgang Engel (Author)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 232
حجم فایل: 16.65 مگابایت
کد کتاب: 1351052195 , 9781351052221
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب راهنمای GPU Pro 360 برای فضای تصویر
راهنمای GPU Pro 360 Wolfgang Engel برای فضای تصویر تمام اطلاعات پیشرفته را از هفت جلد قبلی GPU Pro در یک مجموعه منبع مناسب جمع آوری می کند که الگوریتم های مختلف را پوشش می دهد. که عمدتاً در فضای تصویر عمل می کنند. این جلد با 15 مقاله از برنامه نویسان برجسته کامل شده است که از قدرت و راحتی کار در فضای صفحه نمایش صحبت می کند. راهنمای GPU Pro 360 برای فضای تصویر شامل ایدههای آماده و روشهای کارآمدی است که میتواند به حل بسیاری از چالشهای برنامهنویسی گرافیک کامپیوتری که ممکن است پیش بیاید کمک کند.
ویژگی های کلیدی:
- ارائه نکات و amp; ترفندهایی در رندر زمان واقعی جلوه های ویژه و داده های تجسم در پلتفرم های نرم افزاری رایج مصرف کننده مانند رایانه های شخصی، کنسول های ویدیویی، دستگاه های تلفن همراه
- چالشهای خاص مربوط به ایجاد بازیها در پلتفرمهای مختلف را پوشش میدهد
- آخرین پیشرفتها را در زمینه بهسرعت در حال تکامل رندر زمان واقعی کاوش میکند
- رویکرد عملی دارد که به برنامه نویسان گرافیک کمک می کند تا چالش های روزانه خود را حل کنند
Wolfgang Engel’s GPU Pro 360 Guide to Image Space gathers all the cutting-edge information from his previous seven GPU Pro volumes into a convenient single source anthology that covers various algorithms that operate primarily in image space. This volume is complete with 15 articles by leading programmers speaks to the power and convenience of working in screen space. GPU Pro 360 Guide to Image Space is comprised of ready-to-use ideas and efficient procedures that can help solve many computer graphics programming challenges that may arise.
Key Features:
- Presents tips & tricks on real-time rendering of special effects and visualization data on common consumer software platforms such as PCs, video consoles, mobile devices
- Covers specific challenges involved in creating games on various platforms
- Explores the latest developments in rapidly evolving field of real-time rendering
- Takes practical approach that helps graphics programmers solve their daily challenges
دانلود کتاب «راهنمای GPU Pro 360 برای فضای تصویر»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)