دانلود کتاب Good to Great: Why Some Companies Make the Leap…And Others Don’t (به فارسی: خوب تا عالی: چرا برخی از شرکت ها جهش می کنند…و برخی دیگر این کار را نمی کنند) نوشته شده توسط «Jim Collins»
اطلاعات کتاب خوب تا عالی: چرا برخی از شرکت ها جهش می کنند…و برخی دیگر این کار را نمی کنند
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: CLBusiness
نویسنده: Jim Collins
زبان: english
فرمت کتاب: MOBI (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
حجم فایل: 8.95 مگابایت
کد کتاب: 0062119206 , 9780062119209
توضیحات کتاب خوب تا عالی: چرا برخی از شرکت ها جهش می کنند…و برخی دیگر این کار را نمی کنند
بررسی Amazon.com پنج سال پیش، جیم کالینز این سوال را مطرح کرد که “آیا یک شرکت خوب می تواند به یک شرکت عالی تبدیل شود و اگر چنین است، چگونه؟” در *خوب به عالی* کالینز، نویسنده *Built to Last*، به این نتیجه می رسد که ممکن است، اما متوجه می شود که هیچ گلوله نقره ای وجود ندارد. کالینز و تیم محققانش جستجوی خود را با مرتبسازی فهرستی از 1435 شرکت آغاز کردند و به دنبال شرکتهایی بودند که در طول زمان عملکرد خود را بهبود بخشیدند. آنها در نهایت به 11- از جمله فانی می، ژیلت، والگرینز و ولز فارگو- پرداختند و صفات مشترکی را کشف کردند که بسیاری از مفاهیم مرسوم موفقیت شرکتی را به چالش کشید. انتقال از خوب به عالی نیازی به مدیر عاملی با سابقه، جدیدترین فناوری، مدیریت تغییرات نوآورانه یا حتی یک استراتژی تجاری دقیق ندارد. در قلب آن شرکتهای کمیاب و واقعاً بزرگ، یک فرهنگ شرکتی وجود داشت که بهشدت افراد منظم را پیدا میکرد و آنها را تشویق میکرد تا به شیوهای منظم فکر و عمل کنند. این کتاب با دهها داستان و مثال از بزرگان و نه چندان بزرگ، نقشه راه مستدلی به سوی تعالی ارائه میکند که هر سازمانی بهتر است در نظر بگیرد. مانند *Built to Last*، *از خوب تا عالی* یکی از آن کتابهایی است که مدیران و مدیران عامل برای سالهای آینده مطالعه و بازخوانی خواهند کرد. –*Harry C. Edwards* از Publishers Weekly در آنچه کالینز پیش درآمدی بر پرفروش ترین کتاب ساخته شده تا آخرین بار با جری پوراس نوشته است، این تلاش ارزشمند به بررسی راه تبدیل سازمان های خوب به سازمان هایی می پردازد که نتایج عالی و پایدار تولید می کنند. برای یافتن کلیدهای عظمت، تیم تحقیقاتی 21 نفره کالینز (در شرکت تحقیقاتی مدیریت او) 6000 مقاله را مطالعه و کدگذاری کردند، بیش از 2000 صفحه متن مصاحبه تولید کردند و 384 مگابایت داده کامپیوتری را در یک پروژه پنج ساله ایجاد کردند. اینکه کالینز میتواند یافتهها را به یک راهنمای متقن، مستدل و آموزنده تبدیل کند، گواهی بر مهارتهای نوشتاری اوست. خدمه کالینز پس از تعریفی از انتقال خوب به عالی که شامل یک دوره آیش 10 ساله و به دنبال آن 15 سال سود بیشتر است، هر شرکتی را که در فهرست 500 فورچون قرار گرفته بود (تقریباً 1400) بررسی کردند و 11 شرکت را یافتند که مطابق با آنها بودند. معیارهایی از جمله Walgreens، Kimberly Clark و Circuit City. در مرکز یافتههای مربوط به موفقیتهای خیرهکننده این شرکتها چیزی است که کالینز آن را مفهوم خارپشت مینامد، محصول یا خدماتی که باعث میشود یک شرکت از همه رقبای جهانی پیشی بگیرد، موتور اقتصادی یک شرکت را به حرکت درآورد و یک شرکت به آن علاقهمند است. در حالی که شرکت هایی که به عظمت دست یافتند، همه در صنایع مختلف بودند، هر کدام درگیر نسخه هایی از استراتژی های کالینز بودند. در حالی که برخی از یافتههای کلی ضد شهودی هستند (به عنوان مثال، مؤثرترین رهبران متواضع و با اراده هستند نه برونگرا)، بسیاری از دیدگاههای کالینز در مورد اداره یک تجارت به طرز شگفتانگیزی ساده و متعارف هستند. با این حال، این بدان معنا نیست که مدیران در همه سطوح از خواندن این کتاب سودی نخواهند برد. به هر حال، تنها 11 شرکت توانستند بفهمند که چگونه نمره B خود را به یک A تغییر دهند. حق چاپ 2001 Cahners Business Information, Inc.
دانلود کتاب «خوب تا عالی: چرا برخی از شرکت ها جهش می کنند…و برخی دیگر این کار را نمی کنند»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.