نرم افزار: نرم افزار آفیس

Gone To The Shops: خرید در انگلستان ویکتوریایی (زندگی و زمان ویکتوریا)

Gone To The Shops: Shopping In Victorian England (Victorian Life and Times)

دانلود کتاب Gone To The Shops: Shopping In Victorian England (Victorian Life and Times) (به فارسی: Gone To The Shops: خرید در انگلستان ویکتوریایی (زندگی و زمان ویکتوریا)) نوشته شده توسط «Kelley Graham»


اطلاعات کتاب Gone To The Shops: خرید در انگلستان ویکتوریایی (زندگی و زمان ویکتوریا)

موضوع اصلی: شعر – شعر آمریکایی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Praeger

نویسنده: Kelley Graham

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 176 / 174

حجم فایل: 1.32 مگابایت

کد کتاب: 0313071470 , 9780313071478

توضیحات کتاب Gone To The Shops: خرید در انگلستان ویکتوریایی (زندگی و زمان ویکتوریا)

وقتی آدام اسمیت در سال 1776 نوشت که انگلستان کشوری از مغازه داران است، منظور او این بود که تجارت عامل اصلی تصمیم گیری های سیاسی است. مشاهدات اسمیت حتی برای انگلستان ویکتوریایی بیشتر مورد هدف قرار گرفت: مغازه داران، مغازه ها و خرید بخشی حیاتی از زندگی بودند. آن ویکتوریایی‌هایی که منابع داشتند می‌توانستند اغلب خرید کنند و انتخاب‌های زیادی داشتند. صنعتی شدن و ارتباطات امپراتوری آنها مجموعه تقریباً بی سابقه ای از کالاها را به آنها داد. حتی طبقات فقیر و کارگر با پیشرفت قرن، چیزهای بیشتری برای خوردن و هزینه های بیشتری داشتند. در اینجا، گراهام دنیای فروشگاه های ویکتوریایی و خرید را با جزئیات رنگارنگ بررسی می کند. او اطلاعاتی در مورد انواع مغازه‌ها و کالاهایی که ارائه می‌کردند، افرادی که آن‌ها را داشتند و اداره می‌کردند، کسانی که در آن‌ها رفت و آمد می‌کردند، و سهم مغازه‌ها و خرید در سبک زندگی و اقتصاد ویکتوریایی ارائه می‌داد. خرید در انگلستان ویکتوریایی به سطحی از اهمیت رسید که نه حتی توسط خود ویکتوریایی ها کاملاً قدردانی می شود. انواع جدیدی از مغازه‌ها ظاهر شدند و مجموعه‌ای در حال گسترش از کالاها را به‌صورت مبتکرانه بسته‌بندی و برای گروهی از خریداران در حال گسترش ارائه می‌کردند. همانطور که مغازه ها رشد می کردند، فعالیت ?€” بخشی از گشت و گذار برای آذوقه، بخشی برای سرگرمی افزایش یافت. زنان بیشتر خرید می کردند، اما مردان نیز مغازه های خود را داشتند. ویکتوریایی‌ها می‌توانستند تا پایان قرن نوزدهم، حتی بدون خروج از خانه‌هایشان خرید کنند: سفارش‌ها می‌توانستند از طریق پست، تلگراف یا تلفن ارسال شوند. فروشگاه‌هایی که همه طبقات را تأمین می‌کنند؟» ثروتمندان، فقیرها و افراد بین‌المللی. این کتاب به خوانندگان مدرن کمک می‌کند تا با بردن آنها به داخل مغازه‌ها و بالای پیشخوان‌ها، تجربه خرید ویکتوریایی را تصور کنند. خوانندگان یاد خواهند گرفت که فروشگاه چگونه سازماندهی شده است، چه خدمات و کالاهایی در دسترس بوده و چگونه کالاها از مغازه به خانه راه پیدا کرده اند. گزارش قانع کننده گراهام نگاهی اجمالی به جنبه حیاتی زندگی ویکتوریایی دارد؟”اما تا حد زیادی قدردانی نشده است”.


When Adam Smith wrote in 1776 that England was a nation of shopkeepers, he meant that commerce was a major factor in political decisions. Smith’s observation was even more on-target for Victorian England: shopkeepers, shops, and shopping were a vital part of life. Those Victorians with resources could shop often and had many choices. Industrialization and their imperial connections gave them an almost unprecedented array of goods. Even the poor and working classes had more to eat and more to spend as the century progressed. Here, Graham explores the world of Victorian shops and shopping in colorful detail. She offers information on the types of shops and goods they offered, the people who owned and operated them, those who frequented them, and the contribution of shops and shopping to the Victorian lifestyle and economy.Shopping in Victorian England reached a level of importance not wholly appreciated even by Victorians themselves. New types of shops appeared, offering an expanding array of goods inventively packaged and displayed for an expanding group of shoppers. As the shops grew, so did the activity ?€” part excursion for provisions, part entertainment. Women shopped most often, but men, too, had their shops. Victorians could, by the end of the 19th century, shop without even leaving their homes: orders could be placed by mail, telegraph, or telephone. Shops catered to all classes ?€” the rich, the poor, and the in-betweens.This book will help modern readers envision the Victorian shopping experience by taking them inside the shops and up to the counters. Readers will learn how the shop was organized, what services and goods were available, and how goods made their way from the shop to the home. Graham’s compelling account provides a vivid glimpse into a vital?€”but largely unappreciated?€” aspect of Victorian life.

دانلود کتاب «Gone To The Shops: خرید در انگلستان ویکتوریایی (زندگی و زمان ویکتوریا)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید