برنامه نويسي

Going to War: Creating Computer War Games

Going to War: Creating Computer War Games

دانلود کتاب Going to War: Creating Computer War Games (به فارسی: Going to War: Creating Computer War Games) نوشته شده توسط «Jason Darby»


اطلاعات کتاب Going to War: Creating Computer War Games

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Jason Darby

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 480 / 481

حجم فایل: 8.23 مگابایت

کد کتاب: 1598635662 , 9781598635669

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب Going to War: Creating Computer War Games

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه بازی های جنگی رایانه ای بسازید، اما نمی دانید چگونه شروع کنید یا هیچ تجربه ای در زمینه برنامه نویسی بازی ندارید؟ “Going to War: Creating Computer War Games” به شما نشان می دهد که چگونه از موتور بازی کشش و رها کردن، Multimedia Fusion 2 استفاده کنید تا بازی های جنگی رایانه ای خود را برای بازی و اشتراک گذاری بسازید. پس از آشنایی با رابط Multimedia Fusion 2 و اصول اولیه نحوه استفاده از آن، بازی را که در طول کتاب ایجاد خواهید کرد، شروع خواهید کرد. شما با ساختن نقشه بازی خود، با استفاده از سیستمی از کاشی های شش گوش برای ایجاد زمین و واحدهای مختلفی که می خواهید در بازی خود بگنجانید مانند سربازان و تانک ها، شروع می کنید. سپس یاد خواهید گرفت که چگونه قوانینی را برای حرکت بازیکن، انواع مختلف زمین و مبارزه تنظیم کنید. شما حتی تکنیک های پیشرفته تری مانند نحوه پیاده سازی افسران، استحکامات و حتی یک سیستم پولی ساده را در بازی های خود خواهید یافت. این کتاب حتی در مورد چگونگی ردیابی و یافتن اشکالات در بازی‌های خود و نحوه ایجاد ویرایشگری که به شما امکان می‌دهد به راحتی داده‌هایی را که قبلاً ایجاد کرده‌اید در بازی‌های جدید اعمال کنید، بحث می‌کند. همه چیزهایی که برای ساختن بازی‌های جنگی خود نیاز دارید همراه با کتاب گنجانده شده است، و تا زمانی که راه خود را از طریق آن کار کرده باشید، بازی جنگی بسیار کاربردی و قابل بازی خود را طراحی کرده‌اید.


Do you want to learn how to create computer war games, but don’t know how to get started or don’t have any experience with game programming? “Going to War: Creating Computer War Games” shows you how to use the drag-and-drop game engine, Multimedia Fusion 2, to make your very own computer war games to play and share. After an introduction to the Multimedia Fusion 2 interface and the basics of how to use it, you’ll get started on the game that you’ll create throughout the course of the book. You’ll begin by making your game map, using a system of hexagon tiles to create the terrain and the different units you want to include in your game such as soldiers and tanks. Then you’ll learn how to set rules for player movement, different types of terrain, and combat. You’ll even find more advanced techniques such as how to implement officers, fortifications, and even a simple monetary system in your games. The book even discusses how to track and find bugs in your games and how to create an editor that allows you to easily apply data you’ve already created to new games. Everything you need to build your own war games is included with the book, and by the time you’ve worked your way through it you’ll have designed your very own working and playable war game.

دانلود کتاب «Going to War: Creating Computer War Games»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید