تجارت

استراتژی کسب و کار جهانی: شرکت های چند ملیتی در حال ورود به بازارهای نوظهور

Global Business Strategy: Multinational Corporations Venturing into Emerging Markets

دانلود کتاب Global Business Strategy: Multinational Corporations Venturing into Emerging Markets (به فارسی: استراتژی کسب و کار جهانی: شرکت های چند ملیتی در حال ورود به بازارهای نوظهور) نوشته شده توسط «Kazuyuki Motohashi (auth.)»


اطلاعات کتاب استراتژی کسب و کار جهانی: شرکت های چند ملیتی در حال ورود به بازارهای نوظهور

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer Tokyo

نویسنده: Kazuyuki Motohashi (auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 259 / 265

حجم فایل: 5.02 مگابایت

کد کتاب: 443155467X , 9784431554677

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب استراتژی کسب و کار جهانی: شرکت های چند ملیتی در حال ورود به بازارهای نوظهور

این کتاب تئوری‌ها و مطالعات موردی را برای شرکت‌های کشورهای توسعه‌یافته، از جمله ژاپن، برای طراحی استراتژی‌هایی برای به حداکثر رساندن فرصت‌ها و به حداقل رساندن تهدیدها در گسترش کسب‌وکار در کشورهای در حال توسعه ارائه می‌کند. مطالعات موردی ارائه شده در اینجا بر آسیا، از جمله چین و هند متمرکز است و از نمونه هایی از تولیدکنندگان ژاپنی استفاده می کند. پنج مطالعه موردی از جمله Hitachi Construction Machinery و Shiseido در چین و Maruti Suzuki در هند ارائه شده است. این موارد درک خواننده را از محیط های تجاری در اقتصادهای نوظهور تسهیل می کند. این جلد به ویژه برای بازرگانانی که مسئول توسعه تجارت بین‌المللی هستند، به ویژه در چین و هند توصیه می‌شود. علاوه بر این، این کتاب به عنوان یک منبع مفید برای دانشجویان در دوره های تحصیلات تکمیلی مدیریت بین المللی عمل می کند.


This book presents theories and case studies for corporations in developed nations, including Japan, for designing strategies to maximize opportunities and minimize threats in business expansion into developing nations. The case studies featured here focus on Asia, including China and India, and use examples of Japanese manufacturers. Five case studies are provided, including Hitachi Construction Machinery and Shiseido in China and Maruti Suzuki in India. These cases facilitate the reader’s understanding of the business environments in emerging economies. This volume is especially recommended for businesspeople responsible for international business development, particularly in China and India. In addition, the book serves as a useful resource for students in graduate-level courses in international management.

دانلود کتاب «استراتژی کسب و کار جهانی: شرکت های چند ملیتی در حال ورود به بازارهای نوظهور»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید