برنامه نويسي

شروع با توسعه بازی دو بعدی Unity 5.x

Getting Started with Unity 5.x 2D Game Development

دانلود کتاب Getting Started with Unity 5.x 2D Game Development (به فارسی: شروع با توسعه بازی دو بعدی Unity 5.x) نوشته شده توسط «Francesco Sapio»


اطلاعات کتاب شروع با توسعه بازی دو بعدی Unity 5.x

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: Francesco Sapio

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 478

حجم فایل: 13.35 مگابایت

کد کتاب: 1784397172 , 9781784397173

توضیحات کتاب شروع با توسعه بازی دو بعدی Unity 5.x

یک بازی دفاع از برج بسازید و با پختن کیک های کوچک و مبارزه با پانداهای ترسناک دندان شیرین، خوراکی های لذیذ C# بدست آورید

درباره این کتاب

  • یک برج دو بعدی کامل و هیجان انگیز بسازید بازی دفاعی از ابتدا.
  • درک و یادگیری انجام هر مرحله از خط لوله توسعه بازی
  • تکالیف و تمرینات برای بهبود مهارت های خود و بردن آنها به سطح بعدی
  • این کتاب برای چه کسی است

    اگر مشتاق هستید که توسعه بازی های دو بعدی را شروع کنید، خواه تازه وارد این دنیا هستید یا از بازی های سه بعدی یا موتورهای بازی دیگر آمده اید، این کتاب برای شماست. . اگرچه ارجاعات زیادی به منابع دیگر در سراسر کتاب وجود دارد، اما فرض بر این است که شما درک کلی از سی شارپ و نحو و ساختار آن دارید.

    چه خواهید آموخت

    • وارد کردن و تنظیم دارایی ها برای دو بعدی توسعه بازی
    • طراحی و پیاده سازی رابط های کاربری پویا و پاسخگو
    • ایجاد و مدیریت سیستم های انیمیشن پیچیده
    • قفل تمام پتانسیل های موتور فیزیک را باز کنید
    • الگوریتم های هوش مصنوعی را پیاده سازی کنید تا به NPC های خود هوشمند ببخشید
    • بازی اسکریپت را بنویسید و به طور کلی ایده های خود را زنده کنید

    در جزئیات

    می خواهید در دنیای دو بعدی شروع کنید توسعه بازی با یونیتی؟ این کتاب دست شما را می گیرد و شما را در این سفر شگفت انگیز راهنمایی می کند تا به شما اطلاع دهد که دقیقاً برای ساخت بازی هایی که می خواهید بسازید، بدون از دست دادن کیفیت، به چه چیزی نیاز دارید. با تمرکز بر ابزارهای تعبیه شده برای توسعه بازی های دو بعدی، درک کاملی از Unity 5.x خواهید داشت. با یادگیری این موارد، همراه با توضیحات دقیق و مثال‌های عملی، طراحی، توسعه، یادگیری نحوه بازاریابی و انتشار یک بازی لذیذ دفاع از برج در مورد کیک‌ها در مقابل پانداها را خواهید آموخت.

    هر فصل در این کتاب به گونه‌ای طراحی شده است. به شما درک کاملی از یک جنبه خاص از خط لوله گردش کار می دهد. هر یک از این جنبه ها برای توسعه بازی ها در Unity ضروری هستند. در یک رویکرد گام به گام، با هر یک از مراحل زیر آشنا خواهید شد: طراحی بازی، وارد کردن دارایی، اسکریپت، رابط های کاربری، انیمیشن ها، فیزیک، هوش مصنوعی، برنامه نویسی بازی، پرداخت و بهبود، بازاریابی، انتشار و بسیاری موارد دیگر. .

    این کتاب در پایان هر فصل تمرین‌ها و تکالیف را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید مهارت‌های خود را به عنوان یک توسعه‌دهنده بازی یونیتی ارتقا دهید. علاوه بر این، هر یک از این بخش ها بر روی یک نقطه بحث مشترک با زبان آموزان دیگر درست مانند شما متمرکز شده است. بنابراین، با به اشتراک گذاشتن ایده های خود با افراد دیگر، نه تنها مهارت های خود را توسعه خواهید داد، بلکه یک شبکه نیز ایجاد خواهید کرد.

    سبک و رویکرد

    این یک رویکرد گام به گام سرگرم کننده در کل خط لوله دو بعدی است. بازی سازی در یونیتی که به سبک محاوره ای و ساده توضیح داده شده است. هر موضوع به صورت متوالی توضیح داده شده است و به شما این امکان را می دهد که هم ویژگی های اولیه و هم ویژگی های پیشرفته Unity را تجربه کنید. با انجام این کار، کتاب می تواند درک کاملی از هر یک از موضوعات را در اختیار شما قرار دهد. به این ترتیب، با درگیر شدن با محتوای کتاب، بررسی ارجاعات اضافی به خواندن بیشتر و تکمیل بخش های تکالیف، می توانید خود را به چالش بکشید و آنچه را که می دانید به روش های مختلف به کار ببرید. هنگامی که خواندن این کتاب را به پایان رساندید، از ابتدا تا انتها در راه توسعه بازی ها خواهید بود!


    Build a tower defense game and earn delectable C# treats by baking cupcakes and fighting fearsome sweet-toothed pandas

    About This Book

    • Build a complete and exciting 2D Tower Defense game from scratch.
    • Understand and learn to perform each phase of the game development pipeline
    • Homework and exercises to improve your skills and take them to the next level

    Who This Book Is For

    If you are looking forward to get started with 2D game development, either if you are a newcomer to this world, or you came from 3D games or other game engines, this book is for you. Although there are many references to other resources throughout the book, it is assumed that you have a general understanding of C# and its syntax and structure.

    What You Will Learn

    • Import and set up assets for 2D game development
    • Design and implement dynamic and responsive User Interfaces
    • Create and handle complex animation systems
    • Unlock all the potentiality of the physics engine
    • Implement Artificial Intelligence algorithms to give intelligence to your NPCs
    • Script gameplay and overall bring your ideas to life

    In Detail

    Want to get started in the world of 2D game development with Unity? This book will take your hand and guide you through this amazing journey to let you know exactly what you need to build the games you want to build, without sacrificing quality. You will build a solid understanding of Unity 5.x, by focusing with the embedded tools to develop 2D games. In learning about these, along with accurate explanations and practical examples, you will design, develop, learn how to market and publish a delectable Tower Defense game about cupcakes versus pandas.

    Each chapter in this book is structured to give you a full understanding on a specific aspect of the workflow pipeline. Each of these aspects are essential for developing games in Unity. In a step-by-step approach, you will learn about each of the following phases: Game Design, Asset Importing, Scripting, User Interfaces, Animations, Physics, Artificial Intelligence, Gameplay Programming, Polishing and Improving, Marketing, Publishing and much more.

    This book provides you with exercises and homework at the end of each chapter so that you can level up your skills as a Unity game developer. In addition, each of these parts are centered on a common point of discussion with other learners just like you. Therefore, by sharing your ideas with other people you will not only develop your skills but you will also build a network.

    Style and approach

    This is a fun step-by-step approach in the whole pipeline of 2D game development in Unity, which is explained in a conversational and easy-to-follow style. Each topic is explained sequentially, allowing you to experience both basics and advanced features of Unity. By doing this, the book is able to provide you with a solid grasp on each of the topics. In this way, by engaging with the book s content, exploring the additional references to further readings and completing the homework sections, you are able to challenge yourself and apply what you know in a variety of ways. Once you have finished reading this book, you will be well on your way to developing games from start to finish!

    دانلود کتاب «شروع با توسعه بازی دو بعدی Unity 5.x»

    مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

    برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید