دانلود کتاب Getting It Right the First Time: How Innovative Companies Anticipate Demand (به فارسی: درست کردن آن برای اولین بار: چگونه شرکت های نوآور تقاضا را پیش بینی می کنند) نوشته شده توسط «John Katsaros – Peter Christy»
اطلاعات کتاب درست کردن آن برای اولین بار: چگونه شرکت های نوآور تقاضا را پیش بینی می کنند
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Praeger
نویسنده: John Katsaros – Peter Christy
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
حجم فایل: 940 کیلوبایت
کد کتاب: 0275984796 , 9780275984793
توضیحات کتاب درست کردن آن برای اولین بار: چگونه شرکت های نوآور تقاضا را پیش بینی می کنند
شکی نیست که سرعت تجارت تسریع شده است – محصولات سریعتر از همیشه از مفهومی به سمت دیگر عرضه می شوند، شراکت ها و اتحادهای تجاری با سرعت بیشتری ایجاد می شوند (و منحل می شوند)، رقبا به هر تغییری در زمین بازی سریعتر واکنش نشان می دهند. خواه کسب و کار شما ریزپردازنده باشد یا ساخت هواپیما، به میزانی که بتوانید تقاضا برای محصولات و خدمات خود را پیش بینی کنید، زنده می ماند یا می میرد. جان کاتساروس و پیتر کریستی در کتاب «درست برای اولین بار» استدلال میکنند که موفقترین کسبوکارها آنهایی هستند که بهدقت شرایط بازار را پیشبینی میکنند، بهویژه تغییرات بازاری که در پنجره حیاتی نوآوری ۱۸ تا ۳۶ ماهه رخ میدهد. یا به تعبیر وین گرتزکی، فوق ستاره هاکی: اسکیت بازی کنید تا جایی که جن قرار است باشد، نه به جایی که هست. نویسندگان طرح دقیقی را ارائه می دهند که چگونه شما و شرکتتان می توانید یاد بگیرید: مشتریان برتر خود را قبل از ورود به بازار شناسایی کنید، شرکت و محصولاتش را به طور موفقیت آمیزی در مقابل آن مشتریان قرار دهید و روندهای نوظهور را قبل از رقبای خود مشاهده کنید. پرهیز از تکنیکهای سنتی تحقیقات بازار – مانند گروههای متمرکز، نظرسنجیها و نظرسنجیها – Katsaros و Christy نشان میدهند که چگونه مصاحبههای متخصص با کاربران اولیه بالقوه میتواند به شناسایی اپلیکیشن قاتل شما کمک کند – عملکردی که مشتریان بیشترین ارزش را دارند – و از آزمون و خطای پرهزینه اجتناب کنند. در دنیای رقابتی شرورانه که شرکت شما ممکن است تنها یک فرصت برای کسب امتیازهای بزرگ داشته باشد، «در اولین بار درست به دست آوردن آن» راهنماییهای ضروری را برای کارآفرینان، بازاریابان، توسعهدهندگان محصول و استراتژیستهای کسبوکار ارائه میکند و بینش جدیدی از پویایی نوآوری ارائه میدهد.
دانلود کتاب «درست کردن آن برای اولین بار: چگونه شرکت های نوآور تقاضا را پیش بینی می کنند»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.