تجارت

درست کردن آن برای اولین بار: چگونه شرکت های نوآور تقاضا را پیش بینی می کنند

Getting It Right the First Time: How Innovative Companies Anticipate Demand

دانلود کتاب Getting It Right the First Time: How Innovative Companies Anticipate Demand (به فارسی: درست کردن آن برای اولین بار: چگونه شرکت های نوآور تقاضا را پیش بینی می کنند) نوشته شده توسط «John Katsaros – Peter Christy»


اطلاعات کتاب درست کردن آن برای اولین بار: چگونه شرکت های نوآور تقاضا را پیش بینی می کنند

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Praeger

نویسنده: John Katsaros – Peter Christy

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

حجم فایل: 940 کیلوبایت

کد کتاب: 0275984796 , 9780275984793

توضیحات کتاب درست کردن آن برای اولین بار: چگونه شرکت های نوآور تقاضا را پیش بینی می کنند

شکی نیست که سرعت تجارت تسریع شده است – محصولات سریعتر از همیشه از مفهومی به سمت دیگر عرضه می شوند، شراکت ها و اتحادهای تجاری با سرعت بیشتری ایجاد می شوند (و منحل می شوند)، رقبا به هر تغییری در زمین بازی سریعتر واکنش نشان می دهند. خواه کسب و کار شما ریزپردازنده باشد یا ساخت هواپیما، به میزانی که بتوانید تقاضا برای محصولات و خدمات خود را پیش بینی کنید، زنده می ماند یا می میرد. جان کاتساروس و پیتر کریستی در کتاب «درست برای اولین بار» استدلال می‌کنند که موفق‌ترین کسب‌وکارها آن‌هایی هستند که به‌دقت شرایط بازار را پیش‌بینی می‌کنند، به‌ویژه تغییرات بازاری که در پنجره حیاتی نوآوری ۱۸ تا ۳۶ ماهه رخ می‌دهد. یا به تعبیر وین گرتزکی، فوق ستاره هاکی: اسکیت بازی کنید تا جایی که جن قرار است باشد، نه به جایی که هست. نویسندگان طرح دقیقی را ارائه می دهند که چگونه شما و شرکتتان می توانید یاد بگیرید: مشتریان برتر خود را قبل از ورود به بازار شناسایی کنید، شرکت و محصولاتش را به طور موفقیت آمیزی در مقابل آن مشتریان قرار دهید و روندهای نوظهور را قبل از رقبای خود مشاهده کنید. پرهیز از تکنیک‌های سنتی تحقیقات بازار – مانند گروه‌های متمرکز، نظرسنجی‌ها و نظرسنجی‌ها – Katsaros و Christy نشان می‌دهند که چگونه مصاحبه‌های متخصص با کاربران اولیه بالقوه می‌تواند به شناسایی اپلیکیشن قاتل شما کمک کند – عملکردی که مشتریان بیشترین ارزش را دارند – و از آزمون و خطای پرهزینه اجتناب کنند. در دنیای رقابتی شرورانه که شرکت شما ممکن است تنها یک فرصت برای کسب امتیازهای بزرگ داشته باشد، «در اولین بار درست به دست آوردن آن» راهنمایی‌های ضروری را برای کارآفرینان، بازاریابان، توسعه‌دهندگان محصول و استراتژیست‌های کسب‌وکار ارائه می‌کند و بینش جدیدی از پویایی نوآوری ارائه می‌دهد.


There is no doubt that the pace of business has accelerated—products go from concept to release faster than ever, business partnerships and alliances are established (and dissolved) more quickly, competitors react more swiftly to any tilt in the playing field. Whether your business is microprocessors or airplane manufacturing, it will live or die by the degree to which you can anticipate demand for your products and services. In Getting It Right the First Time, John Katsaros and Peter Christy argue that the most successful businesses will be those that accurately predict market conditions—especially the market changes that will occur within the crucial 18-to-36-month innovation window. Or, to paraphrase hockey superstar Wayne Gretzky: skate to where the puck is going to be, not to where it is.Showcasing dozens of colorful examples of lucrative successes and missed opportunities (from high-tech to financial services to medical devices), the authors present a detailed plan for how you and your company can learn to: identify your top customers in advance of entering the market, successfully position your company and its products to those customers, and catch emerging trends before your competitors do. Eschewing traditional market research techniques—such as focus groups, polls, and surveys— Katsaros and Christy demonstrate how expert interviews with potential early adopters can help identify your killer app—the function that customers most value—and avoid costly trial-and-error. In a viciously competitive world where your company may have only one chance to score big, Getting It Right the First Time provides essential guidance for entrepreneurs, marketers, product developers, and business strategists, and offers new insight into the dynamics of innovation.

دانلود کتاب «درست کردن آن برای اولین بار: چگونه شرکت های نوآور تقاضا را پیش بینی می کنند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید