دانلود کتاب Get Content Get Customers: Turn Prospects into Buyers with Content Marketing (به فارسی: دریافت محتوا مشتریان را جذب کنید: با بازاریابی محتوا، مشتریان بالقوه را به خریداران تبدیل کنید) نوشته شده توسط «Joe Pulizzi – Newt Barrett»
اطلاعات کتاب دریافت محتوا مشتریان را جذب کنید: با بازاریابی محتوا، مشتریان بالقوه را به خریداران تبدیل کنید
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: McGraw-Hill
نویسنده: Joe Pulizzi – Newt Barrett
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 286
حجم فایل: 7.56 مگابایت
کد کتاب: 0071628827 , 9780071628822
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب دریافت محتوا مشتریان را جذب کنید: با بازاریابی محتوا، مشتریان بالقوه را به خریداران تبدیل کنید
با محتوای جذاب به مشتریان متصل شوید! قوانین بازاریابی تغییر کرده است. به جای ادعاهای پر سر و صدا در مورد برتری محصول، چیزی که مشتریان واقعا می خواهند محتوای ارزشمندی است که زندگی آنها را بهبود می بخشد. دریافت محتوا دریافت مشتریان توضیح میدهد که چگونه میتوان محتوای قانعکننده ایجاد کرد و آن را بهطور یکپارچه به مشتریان ارائه کرد – بدون اینکه زندگی آنها را مختل کند. این روش جدید بازاریابی است و تنها راه برای ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار و متعهد است. پولیزی و بارت ارتباطات بازاریابی یکپارچه را به سطح بعدی رسانده اند. . . . هر بازاریاب، بزرگ یا کوچک، میتواند از این متن برای ایجاد روابط بهتر با مشتری استفاده کند.» دان شولتز، پروفسور بازنشسته، ارتباطات بازاریابی یکپارچه، دانشگاه نورث وسترن، جو و نیوت با پیمایش ماهرانه در دنیای روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی ثابت کردند که راز واقعی بازاریابی عالی یک شعار درخشان نیست، بلکه ایجاد جذاب و متقاعدکننده است. مطالب مفید.” —روهیت بهارگاوا، معاون ارشد بازاریابی دیجیتال، Ogilvy 360 Digital Influence، و نویسنده کتاب Personality Not Included «دریافت محتوا، مشتریان را دریافت کنید، برای هر بازاریاب که جدی است از این بسته جدا شود، بازی به بازی ارائه می دهد.» -گرگ وردینو، افسر ارشد استراتژی، کرایون، LLC

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.