انسان شناسی: تکامل

بازی های تاریخ: بازی ها و بازی ها به عنوان منابع تاریخی

Games of History: Games and Gaming as Historical Sources

دانلود کتاب Games of History: Games and Gaming as Historical Sources (به فارسی: بازی های تاریخ: بازی ها و بازی ها به عنوان منابع تاریخی) نوشته شده توسط «Apostolos Spanos»


اطلاعات کتاب بازی های تاریخ: بازی ها و بازی ها به عنوان منابع تاریخی

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – انسان شناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Apostolos Spanos

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 190 / 200

حجم فایل: 18.53 مگابایت

کد کتاب: 0367358913 , 9780367358914

توضیحات کتاب بازی های تاریخ: بازی ها و بازی ها به عنوان منابع تاریخی

بازی‌های تاریخ درک چگونگی استفاده از بازی‌ها به‌عنوان مصنوعات، منابع متنی و بصری در بازی‌ها و بازی‌ها به‌عنوان یک سرگرمی یا یک فعالیت «جدی» را به‌عنوان منابعی برای مطالعه تاریخ ارائه می‌دهد.

از دنیای وسیع از بازی‌ها، تمرکز کتاب بر روی بازی‌های تخته‌ای و کارتی است، با اشاره به بازی‌های فیزیکی، ورزشی و بازی‌های دیجیتالی. نویسنده با در نظر گرفتن فرهنگ، جامعه، سیاست و متافیزیک، از نمونه‌هایی از مکان‌های مختلف در سراسر جهان و از زمان‌های باستان تا امروز استفاده می‌کند تا نشان دهد که چگونه بازی‌ها و بازی‌ها می‌توانند مسیری جایگزین، اغلب بسیار ارزشمند و گاهی منحصربه‌فرد برای گذشته به مورخ ارائه دهند. این کتاب بحث کاملی از رویکردهای مفهومی و مادی به بازی‌ها به‌عنوان منابع ارائه می‌کند، در حالی که نقطه شروع نظری را برای مطالعه بیشتر در فصل‌های موضوعی خاص به خواننده ارائه می‌دهد. این کتاب با سه مطالعه موردی در مورد انواع مختلف بازی ها و اینکه چگونه می توان آنها را به عنوان منابع تاریخی در نظر گرفت، به پایان می رسد: بازی های گلادیاتوری، شطرنج و بازی دیجیتالی تمدن.

ارائه یک رویکرد جایگزین برای مطالعه تاریخ از طریق آن تمرکز بر بازی‌ها و بازی‌ها به‌عنوان منابع تاریخی، این حجم ایده‌آل برای دانش‌آموزانی است که انواع منابع مختلف را در نظر می‌گیرند و چگونه می‌توان از آنها برای مطالعه تاریخی استفاده کرد، همچنین دانش‌آموزانی که بازی‌ها را به عنوان منابع اولیه یا ثانویه در پروژه‌های تاریخ خود مطالعه می‌کنند.


Games of History provides an understanding of how games as artefacts, textual and visual sources on games and gaming as a pastime or a “serious” activity can be used as sources for the study of history.

From the vast world of games, the book’s focus is on board and card games, with reference to physical games, sports and digital games as well. Considering culture, society, politics and metaphysics, the author uses examples from various places around the world and from ancient times to the present to demonstrate how games and gaming can offer the historian an alternative, often very valuable and sometimes unique path to the past. The book offers a thorough discussion of conceptual and material approaches to games as sources, while also providing the reader with a theoretical starting point for further study within specific thematic chapters. The book concludes with three case studies of different types of games and how they can be considered as historical sources: the gladiatorial games, chess and the digital game Civilization.

Offering an alternative approach to the study of history through its focus on games and gaming as historical sources, this is the ideal volume for students considering different types of sources and how they can be used for historical study, as well as students who study games as primary or secondary sources in their history projects.

دانلود کتاب «بازی های تاریخ: بازی ها و بازی ها به عنوان منابع تاریخی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید