کسب و کار

گیمرها در محل کار: داستان های پشت بازی هایی که مردم بازی می کنند

Gamers at Work: Stories Behind the Games People Play

دانلود کتاب Gamers at Work: Stories Behind the Games People Play (به فارسی: گیمرها در محل کار: داستان های پشت بازی هایی که مردم بازی می کنند) نوشته شده توسط «Morgan Ramsay – Peter Molyneux»


اطلاعات کتاب گیمرها در محل کار: داستان های پشت بازی هایی که مردم بازی می کنند

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – کسب و کار کوچک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Morgan Ramsay – Peter Molyneux

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 356

حجم فایل: 1.01 مگابایت

کد کتاب: 1430233516 , 9781430233510

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب گیمرها در محل کار: داستان های پشت بازی هایی که مردم بازی می کنند

بازی‌کنندگان در محل کار یک منبع حیاتی برای رهبران کسب‌وکار جدید و باتجربه است—برای هر کسی که احساس می‌کند برای آزمایش‌های سخت و به ظاهر غیرقابل عبور پیش‌روی خود آماده نیست.” —Peter Molyneux OBE، بنیانگذار استودیو Lionhead

Gamers at Work تمام ظرافت های قابل تصور صنعت بازی های ویدئویی را از طریق داستان های جذاب کسانی که ریسک ها را پذیرفته اند و پاداش ها را درو کرده اند بررسی می کند. ” —هال هالپین، رئیس انجمن مصرف‌کنندگان سرگرمی

“نمی‌توانستم تصور کنم که مقدار توصیه‌های موجود در این کتاب را دریافت کنم.” —Josh Fairhurst، یکی از بنیانگذاران Mighty Rabbit Studios

“این کتابی است که می تواند سخت ترین گیمرها را برای چند ساعت مطالعه مفید از رایانه های شخصی، مک ها یا کنسول هایشان دور کند.” —North County Times

شرکت های کمی در صنعت بازی های ویدیویی وجود دارند که در آزمون زمان مقاومت کرده باشند. اکثر استارت آپ ها به همان سرعتی که وارد می شوند خارج می شوند. در گیمرها در محل کار: داستان‌های پشت بازی‌هایی که مردم بازی می‌کنند، چالش‌های بی‌شماری ایجاد توسعه‌دهندگان و ناشران موفق بازی‌های ویدیویی در این صنعت ناپایدار از طریق مصاحبه‌هایی شامل داستان‌های سرگرم‌کننده، حکایات طنزآمیز و درس‌های آموخته شده بررسی می‌شوند. راه سخت.

بازی‌کنندگان در محل کار نگاهی درونی به نحوه بازی 18 رهبر صنعت، استفاده از فرصت‌ها و تبدیل کسب‌وکارهای کوچک به کسب‌وکارهای بزرگ ارائه می‌دهد. در اینجا، در بازیکن‌ها در محل کار، داستان‌های آن‌ها را مملو از مبارزات شخصی، دسیسه‌های شرکتی، و بینش‌هایی در مورد استراتژی، رهبری و مدیریت خواهید دید.

گیمرها در محل کار:

  • تشکیل شرکت‌های نرم‌افزار سرگرمی را از دیدگاه بنیان‌گذاران موفقی که شانس‌ها را بازی کرده‌اند بررسی می‌کند
  • بینشی را در مورد اینکه چرا حرفه‌ای‌های باتجربه قربانی می‌کنند ارائه می‌کند. راحتی شغل پرسود برای عدم اطمینان و ریسک استارتاپ
  • تجارب و درسهایی را به اشتراک می گذارد که زندگی، تصمیمات و مبارزات کارآفرینان را در این تجارت پرنوسان شکل می دهد

کارآفرینان برجسته:

  • Trip Hawkins، Electronic Arts (Madden NFL)
  • Nolan Bushnell، Atari (Pong)
  • Wild Bill Stealey، MicroProse Software (Sid Meier’s Civilization)
  • تونی گودمن، Ensemble Studios (عصر امپراتوری)
  • Feargus Urquhart، Obsidian Entertainment (Star Wars: Knights of the Old Repu blic II)
  • تیم کین، Troika Games (Arcanum، Vampire: The Masquerade—Bloodlines)
  • وارن اسپکتور، Junction Point Studios (Disney Epic Mickey)
  • داگ و گری کارلستون، نرم افزار Broderbund (شاهزاده ایرانی، کارمن سندیگو)
  • دان داگلو، Stormfront استودیو (Neverwinter Nights، Tony La Russa Baseball)
  • John Smedley، Verant Interactive (EverQuest، PlanetSide)
  • Ken Williams، Sierra On-Line (King’s Quest, Leisure Suit Larry)
  • Lorne Lanning، Oddworld Inhabitants (Oddworld)
  • کریس اولم، Appy Entertainment (FaceFighter، Trucks & جمجمه ها)
  • توبی ساولنیر، اولین قابل بازی (کونگ ژو، خرس یوگی)
  • کریستوفر ویور، بتسدا سافت ورکز (The Elder) طومارها)
  • جیسون رابین، ناتی داگ (کراش باندیکوت، جک و داکستر)
  • تد پرایس، بازی‌های اینسومنیاک (اسپیرو) , Ratchet & Clank)

Gamers at Work is a critical resource for new and experienced business leaders—for anyone who feels unprepared for the demanding and seemingly insurmountable trials ahead of them.” —Peter Molyneux OBE, founder, Lionhead Studios

Gamers at Work explores every imaginable subtlety of the video-game industry through the fascinating stories of those who took the risks and reaped the rewards.” —Hal Halpin, president, Entertainment Consumers Association

“I couldn’t have dreamed of ever getting the amount of advice that is contained within this book.” —Josh Fairhurst, cofounder, Mighty Rabbit Studios

“This is the sort of book that can tear the most hardcore gamers away from their PCs, Macs, or consoles for a few hours of rewarding reading.” —North County Times

There are few companies in the video-game industry that have withstood the test of time; most startups exit as quickly as they enter. In Gamers at Work: Stories Behind the Games People Play, the countless challenges of building successful video-game developers and publishers in this unstable industry are explored through interviews containing entertaining stories, humorous anecdotes, and lessons learned the hard way.

Gamers at Work presents an inside look at how 18 industry leaders play the odds, seize opportunities, and transform small businesses into great businesses. Here, in Gamers at Work, you will find their stories replete with their personal struggles, corporate intrigue, and insights into strategy, leadership, and management.

Gamers at Work:

  • Explores the formation of entertainment software companies from the perspectives of successful founders who played the odds
  • Provides insight into why experienced professionals sacrifice the comfort of gainful employment for the uncertainty and risk of the startup
  • Shares the experiences and lessons that shape the lives, decisions, and struggles of entrepreneurs in this volatile business

Featured Entrepreneurs:

  • Trip Hawkins, Electronic Arts (Madden NFL)
  • Nolan Bushnell, Atari (Pong)
  • Wild Bill Stealey, MicroProse Software (Sid Meier’s Civilization)
  • Tony Goodman, Ensemble Studios (Age of Empires)
  • Feargus Urquhart, Obsidian Entertainment (Star Wars: Knights of the Old Republic II)
  • Tim Cain, Troika Games (Arcanum, Vampire: The Masquerade—Bloodlines)
  • Warren Spector, Junction Point Studios (Disney Epic Mickey)
  • Doug and Gary Carlston, Broderbund Software (Prince of Persia, Carmen Sandiego)
  • Don Daglow, Stormfront Studios (Neverwinter Nights, Tony La Russa Baseball)
  • John Smedley, Verant Interactive (EverQuest, PlanetSide)
  • Ken Williams, Sierra On-Line (King’s Quest, Leisure Suit Larry)
  • Lorne Lanning, Oddworld Inhabitants (Oddworld)
  • Chris Ulm, Appy Entertainment (FaceFighter, Trucks & Skulls)
  • Tobi Saulnier, 1st Playable (Kung Zhu, Yogi Bear)
  • Christopher Weaver, Bethesda Softworks (The Elder Scrolls)
  • Jason Rubin, Naughty Dog (Crash Bandicoot, Jak and Daxter)
  • Ted Price, Insomniac Games (Spyro, Ratchet & Clank)

دانلود کتاب «گیمرها در محل کار: داستان های پشت بازی هایی که مردم بازی می کنند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید