دانلود کتاب GameMaker Studio Book – RPG Design and Coding (به فارسی: کتاب GameMaker Studio – طراحی و کدنویسی RPG) نوشته شده توسط «Mr Ben G Tyers»
اطلاعات کتاب کتاب GameMaker Studio – طراحی و کدنویسی RPG
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: CreateSpace Independent Publishing Platform
نویسنده: Mr Ben G Tyers
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 486
حجم فایل: 4.57 مگابایت
کد کتاب: 154074647X , 9781540746474
نوبت چاپ: First
توضیحات کتاب کتاب GameMaker Studio – طراحی و کدنویسی RPG
آموزش ساخت RPG در GameMaker: Studio
جزئیات پیش برنامه ریزی، طراحی و amp; برنامه نویسی ساخت RPG در گیم میکر: استودیو
داستان
– طرح (طرح داستان)
– طراحی شخصیت (طراحی شخصیت های مورد استفاده در داستان)
– طراحی دشمن ( طراحی دشمنان بدون شخصیت “مینیون های بی نام”)
– اهداف (اهدافی که بازیکن باید بر اساس آنها برای پیشبرد داستان انجام دهد)
– تنظیمات (شامل موضوع کلی برای گرافیک خواهد بود)
زیبایی
– سبک هنری (در بازی از چه سبک هنری استفاده خواهد شد)
– جداسازی کاراکترها (نحوه ترسیم اسپرایت بازیکن، با استفاده از اسپرایت های منفرد یا چند لایه)
– صحنه سازی (نحوه پیاده سازی پیشروی داستان در بازی (این کار معمولاً با استفاده از کات سین انجام می شود)
– طراحی صدا (بازی به چه افکت های صوتی اولیه نیاز دارد، از گام ها می توان برای لحن جدی تری استفاده کرد. و غیره)
– نمایش (بازیکن از کدام زاویه دنیای بازی، اول شخص، از بالا به پایین، سوم شخص و غیره را می بیند)
CORE GAMEPLAY
– نبرد ( ارائه دهنده اصلی چالش در بازی، جنبه نبرد Pac-Man اجتناب از موجودات ارواح است)
– پایان (چگونه بازیکن می تواند به Game Over دست یابد. با مردن، تکمیل اشیاء خاص یا به پایان رساندن داستان)
– کاوش (چگونه بازیکنان در دنیای بازی سفر می کنند، با اکتشاف یا صفحه های انتخابی سطح)
– پیام رسانی (چگونه بازیکنان اطلاعات بازی را دریافت می کنند، همچنین دیالوگ ها)
– امتیازدهی (نحوه کارکرد سیستم امتیازدهی بازی، برای برنامهریزی XP در بازیهای RPG نیز استفاده میشود)
گیمپلی تمدید شده
– کلکسیونها (اینها شامل اهداف ثانویه هستند که استفاده میشوند. برای افزایش طول عمر بازی)
– مدیریت (این شامل موجودی، آیتمها و پاور آپهایی است که بازیکن میتواند برای افزایش عمق بازی از آنها استفاده کند)
– بازیهای کوچک (مانند بازیهای انتخاب قفل که اکنون بسیاری از بازیها استفاده میکنند) )
– Quirks (مکانیک های منحصر به فرد یا عجیب بازی که می خواهید برای متمایز کردن بازی خود از سایرین استفاده کنید)
– ذخیره (ذخیره و بارگذاری فایل های بازی برای افزایش عمر بازی با اجازه دادن به بازیکن لذت بردن از چند ماجراجویی نشستن ing 40 عنصر، از ملاحظات طراحی تا برنامه نویسی در GML:
جلوه متن هشدار
سیستم نبرد
نبرد شخصیت های رئیس
گفتگوی شاخه ای
نبرد کارت
پیشرفت کاراکتر
سیستم سکه خرید
CutScene
Dashing
چرخه روز / شب
گرافیک مبتنی بر عمق
زمین تخریب پذیر
پرتاب تاس
دانلود سطوح جایزه از وب سایت
وسایل نقلیه قابل رانندگی
مسیر دشمن Finding
Fishing Mini Game
Foot Step Sounds
پایان بازی
جلوه های گرافیکی
نکات & نکات
HUD
موجودی
شکست ناپذیری
Mini Game & Dual View
Mini Quests
Multiple Location
Party Mechanics
Positional Audio
Room Puzzle
Quest Complete
Random Level Generation
Respawn Points
Road Builder
> ذخیره
بازی کوچک کشتی
گنج یابی
موارد قابل استفاده
کنترل سلاح
بزرگنمایی
Details The Pre-Planning, Design & Programming Of Making An RPG In GameMaker: Studio
STORY
– Plot (the plot of the story)
– Character Design (design of characters used by the story)
– Enemy Design (the design of non-character enemies “nameless minions”)
– Objectives (the goals upon which the player must complete to advance the story)
– Setting (will include general theme for graphics)
AESTHETICS
– Art-Style (what style of art the game is going to be using)
– Character separation (how the player sprite is going to be drawn, using single or multiple layoured sprites)
– Scening (how story progression is going to be implemented in the game (this is usually done by the use of cut-scenes)
– Sound Design (which basic sound effects the game will need, footsteps can be used for a more serious tone and etc.)
– View (from which angle is the player seeing the game world, first person, top down, third person, etc)
CORE GAMEPLAY
– Battle (the main provider of challenge in the game, Pac-Man’s battle aspect is the avoidance of the ghost creatures)
– Ending (how the player can achieve Game Over. By dying, completing certain objects or finishing the story)
– Exploration (how players will travel the game world, by exploration or level select screens)
– Messaging (how players will receive information from the game, also dialogue)
– Scoring (how the scoring system of the game will work, this is also used to plan for XP in RPG games)
EXTENDED GAMEPLAY
– Collectables (these include secondary objectives that will be used to enhance the game’s lifespan)
– Management (this includes inventory, items and power ups that the player can use to increase game depth)
– Mini-Games (such as the lock-picking games that many games now use)
– Quirks (unique or strange game-play mechanics that you want to use to make your game stand out from the others)
– Saving (saving and loading of game files to extend game life by allowing the player to enjoy multiple sit adventures)
GAME ELEMENTS
The Book Will Also Deal With The Following 40 Elements, From Design Considerations Through To Programming In GML:
Alert Text Effect
Battle System
Boss Characters Battle
Branching Dialogue
Card Battle
Character Progression
Coin System Shop
CutScene
Dashing
Day / Night Cycle
Depth Based Graphics
Destructible Terrain
Dice Rolling
Downloading Bonus Levels From Website
Drivable Vehicles
Enemy Path Finding
Fishing Mini Game
Foot Step Sounds
Game End
Graphical Effects
Hints & Tips
HUD
Inventory
Invincibility
Mini Game & Dual View
Mini Quests
Multiple Locations
Party Mechanics
Positional Audio
Puzzle Room
Quest Completion
Random Level Generation
Respawn Points
Road Builder
Saving
Ship Mini Game
Treasure Hunting
Usable Items
Weapon Control
Zooming
دانلود کتاب «کتاب GameMaker Studio – طراحی و کدنویسی RPG»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.