دانلود کتاب GameMaker Programming By Example (به فارسی: برنامه نویسی GameMaker به عنوان مثال) نوشته شده توسط «Brian Christian – Steven Isaacs»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی GameMaker به عنوان مثال
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Brian Christian – Steven Isaacs
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 212
حجم فایل: 2.43 مگابایت
کد کتاب: 1785887963 , 9781785887963
توضیحات کتاب برنامه نویسی GameMaker به عنوان مثال
با یادگیری استفاده از زبان و ابزار قدرتمند GameMaker ارائه شده توسط GameMaker: استودیو فضای کاری و موتور، در توسعه بازی های دو بعدی تسلط پیدا کنید!
درباره این کتاب
- به سرعت با استفاده از موتور قدرتمند و در عین حال آسان برای استفاده آسان GameMaker: موتور استودیو
- جامع: این یک راهنمای جامع است که به شما کمک می کند تا ویژگی های GameMaker را یاد بگیرید و پیاده سازی کنید.
- مرحله را طی کنید. آموزش های گام به گام برای طراحی و توسعه بازی های منحصر به فرد
این کتاب برای چه کسی است
اگر حداقل تجربه برنامه نویسی اولیه از جاوا اسکریپت یا هر زبان دیگری شبیه به C را دارید، این کتاب برای شما عالی باشد هیچ تجربه ای فراتر از آن فرض نمی شود. اگر تجربه ساخت بازی ندارید و به دنبال سرگرمی هستید، یک بازیساز باتجربه هستید که به دنبال تسلط بر برخی ویژگیهای پیشرفته هستید یا در هر جایی از آن طیف قرار میگیرید، GameMaker: Studio و این کتاب برای کمک به شما بسیار مفید هستند. بازیهای هیجانانگیز ایجاد کنید.
آنچه یاد خواهید گرفت
- درک رابط GameMaker: Studio و ابزارهایی برای ایجاد سریع داراییهای مختلف مورد استفاده در بازیهای خود
- ترجمه برخی از GameMaker: Studio کشیدن و رها کردن توابع به زبان GameMaker
- ایجاد بازی با عناصر تصادفی برای گیم پلی هیجان انگیز
- استفاده از ورودی/خروجی فایل GameMaker و سیستم های رمزگذاری
- استفاده از عملکردهای شبکه GameMaker برای ایجاد بازی های چند نفره
- روتین های هوش مصنوعی را به دشمنان خود بدهید تا گیم پلی چالش برانگیز ایجاد کنند
- ایجاد سیستم های ذرات برای ارائه گرافیک هیجان انگیز به بازی شما
- درک انواع مختلف تکنیک های اشکال زدایی موجود در GameMaker: Studio
In Detail
این کتاب بسیار عالی است منبعی برای توسعه دهندگان با هر سطحی از تجربه GameMaker. در ابتدا، مروری بر کاربرد اصلی GameMaker: Studio ارائه میکنیم و به شما نشان میدهیم که چگونه یک بازی پایه را راهاندازی کنید که در آن ورودیها و برخوردها را در یک بازی پرسپکتیو از بالا به پایین مدیریت کنید.
ما همچنان به نمایش ویژگی های پیشرفته تر آن از طریق شش پروژه نمونه مختلف ادامه می دهیم. اولین بازی مثال، پلتفرم شدن را با فایل ورودی/خروجی نشان میدهد و به دنبال آن انیمیشن، نماها و شبکههای چند نفره قرار میگیرد. بازی بعدی هوش مصنوعی و سیستم های ذرات را نشان می دهد، در حالی که بازی آخر شما را با موتور فیزیک داخلی Box2D شروع می کند. در پایان این کتاب، شما بر بسیاری از تکنیکهای قدرتمند تسلط دارید که میتوان از آنها در بازیهای دو بعدی مختلف استفاده کرد.
سبک و رویکرد
این راهنمای گام به گام که در ادامه و با جزئیات در مورد موضوعات مختلف در سراسر جهان ارائه میشود. ایجاد نمونه های مختلف.
Master the development of 2D games by learning to use the powerful GameMaker Language and tools provided by the GameMaker: Studio workspace and engine!
About This Book
- Rapidly develop games using the powerful yet easy easy-to to-use GameMaker: Studio engine
- Comprehensive: This is a comprehensive guide to help you learn and implement GameMaker’s features.
- Go through step-by-step tutorials to design and develop unique games
Who This Book Is For
If you have at least some basic programming experience of JavaScript or any other C-like languages, then this book will be great for you. No experience beyond that is assumed. If you have no game development experience and are looking for a hobby, are an experienced game developer looking to master some advanced features, or fit anywhere in that spectrum, then you will find GameMaker: Studio and this book to be very useful in helping you create exciting games.
What You Will Learn
- Understand the GameMaker: Studio interface and tools to quickly create the various assets used in your games
- Translate some of the GameMaker: Studio drag and drop functions to the GameMaker language
- Create games with random elements for exciting gameplay
- Use the basic GameMaker file I/O and encryption systems
- Utilize the GameMaker networking functions to create multiplayer games
- Give AI routines to your enemies to make challenging gameplay
- Create particle systems to give your game exciting graphics
- Understand the various debugging techniques available in GameMaker: Studio
In Detail
This book is excellent resource for developers with any level of experience of GameMaker. At the start, we’ll provide an overview of the basic use of GameMaker: Studio, and show you how to set up a basic game where you handle input and collisions in a top-down perspective game.
We continue on to showcase its more advanced features via six different example projects. The first example game demonstrates platforming with file I/O, followed by animation, views, and multiplayer networking. The next game illustrates AI and particle systems, while the final one will get you started with the built-in Box2D physics engine. By the end of this book, you have mastered lots of powerful techniques that can be utilized in various 2D games.
Style and approach
A This step-by-step guide that follows and with details ons different topics throughout the creation of various examples.
دانلود کتاب «برنامه نویسی GameMaker به عنوان مثال»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.