دانلود کتاب Game Theory Approach to Managerial Strategies and Value Creation (به فارسی: رویکرد نظریه بازی به استراتژی های مدیریتی و ارزش آفرینی) نوشته شده توسط «Abdelhakim Hammoudi – Nabyla Daidj»
اطلاعات کتاب رویکرد نظریه بازی به استراتژی های مدیریتی و ارزش آفرینی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley-ISTE
نویسنده: Abdelhakim Hammoudi – Nabyla Daidj
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 282 / 271
حجم فایل: 4.69 مگابایت
کد کتاب: 1848219733 , 9781848219731
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب رویکرد نظریه بازی به استراتژی های مدیریتی و ارزش آفرینی
بازیگران اقتصادی اغلب باید بین چندین گزینه استراتژیک در یک محیط رقابتی شدید انتخاب کنند که در آن تعامل با رقبا تصمیمگیریها را بسیار پیچیده میکند. نظریه بازی ها بینش های مفیدی را برای انتخاب یک تصمیم بهینه یا حداقل مبنایی برای تصمیم گیری منطقی با توجه به محدودیت های محیط ذینفعان ارائه می دهد. این کتاب در ارائه مفاهیم و ساختار منطقی استدلال ارائه شده توسط نظریه بازی ها و کاربردهای آنها، فرآیند عقلانی تصمیم گیری را در چارچوب مدیریت شرکت و رقابت بازار توضیح می دهد. با اجتناب از پیچیدگی معمول ارائه اغلب به دلیل فرمالیسم ریاضی، کتاب بازتاب و بینش عملی نظریه بازی را برای پزشکان (مدیران، استراتژیست ها) و محققان اجتماعی، مدیریتی و اقتصادی پیشنهاد می کند. این کتاب آموزههای کلی و تحلیلی جامع را که برای مطالعات موردی خاص بخشهای مختلف اقتصاد اعمال میشود، نشان میدهد.
Economic players must often choose between several strategic options in a fierce competitive environment where interactions with competitors make decisions particularly complex. Game theory offers useful insights to choose an optimal decision or at least a basis for making rational decision given the constraints of the stakeholders’ environment. In presenting the concepts and the logical structure of the reasoning offered by game theory and their applications, the book explains the rational process of decision making in the framework of firm management and market competition. By avoiding the usual complexity of presentation often due to mathematical formalism, the book proposes a reflection and practical insights of game theory for practitioners (managers, strategists) and social, managerial and economic researchers. The book will expose both general teachings and a comprehensive analysis applied to specific case studies of various sectors of the economy.
دانلود کتاب «رویکرد نظریه بازی به استراتژی های مدیریتی و ارزش آفرینی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.