دانلود کتاب Game Programming All in One (به فارسی: برنامه نویسی بازی All in One) نوشته شده توسط «Bruno Miguel Teixeira de Sousa»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی All in One
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Muska & Lipman/Premier-Trade
نویسنده: Bruno Miguel Teixeira de Sousa
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 992 / 993
حجم فایل: 26.47 مگابایت
کد کتاب: 1931841233 , 9781931841238
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی All in One
بیشترین سوالی که در هر کانال توسعه بازی در اینترنت پرسیده می شود این است که “چگونه برنامه نویسی بازی را شروع کنم؟” این کتاب به مبتدیان کمک می کند تا شروع کنند و اطلاعات کافی برای ساخت بازی های خود را در اختیار آنها قرار می دهد. کتابی است که نیازی به تجربه قبلی ندارد. با برنامه نویسی، اما درک خوبی از رایانه را فرض می کند. با آموزش اصول برنامه نویسی C++ شروع می شود و جریان اصلی برنامه، دستورات و توابع را پوشش می دهد. برای برنامه نویسی ویندوز، از اصول ایجاد یک پنجره تا توسعه یک بازی کامل می رود. کتابخانه ای با استفاده از آخرین نسخه DirectX. برای برنامه نویسان ویندوز، شامل پوشش تمام عملکردهای اساسی ویندوز، منوها، دیالوگ ها، آیکون ها و برخی از گرافیک ها می شود. این کتاب جامع، دایرکت ایکس، طراحی و معماری بازی، و معماری دو بعدی را نیز پوشش می دهد. موتورهای بازی، ریاضیات بازی، ساختارهای داده و الگوریتمها، هوش مصنوعی، فیزیک، سیستمهای ذرات و با کل فرآیند توسعه یک پلتفرم دوبعدی به اوج میرسد. آمه.”
دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی All in One»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.