برنامه نويسي

برنامه نویسی بازی All in One

Game Programming All in One

دانلود کتاب Game Programming All in One (به فارسی: برنامه نویسی بازی All in One) نوشته شده توسط «Bruno Miguel Teixeira de Sousa»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی All in One

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Muska & Lipman/Premier-Trade

نویسنده: Bruno Miguel Teixeira de Sousa

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 992 / 993

حجم فایل: 26.47 مگابایت

کد کتاب: 1931841233 , 9781931841238

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی All in One

بیشترین سوالی که در هر کانال توسعه بازی در اینترنت پرسیده می شود این است که “چگونه برنامه نویسی بازی را شروع کنم؟” این کتاب به مبتدیان کمک می کند تا شروع کنند و اطلاعات کافی برای ساخت بازی های خود را در اختیار آنها قرار می دهد. کتابی است که نیازی به تجربه قبلی ندارد. با برنامه نویسی، اما درک خوبی از رایانه را فرض می کند. با آموزش اصول برنامه نویسی C++ شروع می شود و جریان اصلی برنامه، دستورات و توابع را پوشش می دهد. برای برنامه نویسی ویندوز، از اصول ایجاد یک پنجره تا توسعه یک بازی کامل می رود. کتابخانه ای با استفاده از آخرین نسخه DirectX. برای برنامه نویسان ویندوز، شامل پوشش تمام عملکردهای اساسی ویندوز، منوها، دیالوگ ها، آیکون ها و برخی از گرافیک ها می شود. این کتاب جامع، دایرکت ایکس، طراحی و معماری بازی، و معماری دو بعدی را نیز پوشش می دهد. موتورهای بازی، ریاضیات بازی، ساختارهای داده و الگوریتم‌ها، هوش مصنوعی، فیزیک، سیستم‌های ذرات و با کل فرآیند توسعه یک پلتفرم دوبعدی به اوج می‌رسد. آمه.”


“The most asked question at any game development channel on the Internet is “How do I start game programming?” This book helps beginners get started and provides them with enough information to create their own games. It is a book that requires no previous experience with programming, but does assume a good understanding of computers. It begins by teaching the basics of C++ programming and covers basic program flow, statements, and functions. For Windows programming, it goes from the basics of creating a window to developing a complete game library using the latest DirectX version. For Windows programmers, it includes coverage of all the basic functionality of windows, menus, dialogs, icons, and some graphics. This all-encompassing book also provides coverage of DirectX, game design, and architecture, 2D game engines, game mathematics, data structures and algorithms, artificial intelligence, physics, particle systems and culminates with the entire development process of a 2D platform game.”

دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی All in One»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید