برنامه نویسی: بازی

الگوریتم ها و تکنیک های برنامه نویسی بازی یک رویکرد پلتفرم-آگنوستیک

Game Programming Algorithms and Techniques  A Platform-Agnostic Approach

دانلود کتاب Game Programming Algorithms and Techniques A Platform-Agnostic Approach (به فارسی: الگوریتم ها و تکنیک های برنامه نویسی بازی یک رویکرد پلتفرم-آگنوستیک) نوشته شده توسط «Sanjay Madhav»


اطلاعات کتاب الگوریتم ها و تکنیک های برنامه نویسی بازی یک رویکرد پلتفرم-آگنوستیک

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Addison-Wesley Professional

نویسنده: Sanjay Madhav

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 172

حجم فایل: 36.66 مگابایت

کد کتاب: 0321940156 , 9780321940155

توضیحات کتاب الگوریتم ها و تکنیک های برنامه نویسی بازی یک رویکرد پلتفرم-آگنوستیک

الگوریتم‌ها و تکنیک‌های برنامه‌نویسی بازی، مروری دقیق بر بسیاری از الگوریتم‌ها و تکنیک‌های مهمی است که امروزه در برنامه‌نویسی بازی‌های ویدیویی استفاده می‌شوند. این کتاب برای برنامه نویسانی که با برنامه نویسی شی گرا و ساختارهای داده اولیه آشنا هستند طراحی شده است، بر مفاهیم کاربردی تمرکز دارد که در صنعت بازی کاربرد واقعی دارند. Sanjay Madhav یک رویکرد منحصربفرد مبتنی بر پلتفرم و چارچوب آگنوستیک دارد که به توسعه تقریباً هر بازی، در هر سبک، با هر زبان یا چارچوبی کمک می‌کند. او تکنیک های اساسی برای کار با گرافیک های دو بعدی و سه بعدی، فیزیک، هوش مصنوعی، دوربین ها و موارد دیگر را ارائه می دهد. هر مفهوم با شبه کدی روشن می شود که برای هر برنامه نویس C#، جاوا یا سی پلاس پلاس قابل درک است و در دوره های برنامه نویسی بازی Madhav در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی اصلاح و اثبات شده است. مرور سؤالات بعد از هر فصل کمک می کند تا مهم ترین مفاهیم را قبل از ادامه کار تقویت کنید.


Game Programming Algorithms and Techniques is a detailed overview of many of the important algorithms and techniques used in video game programming today. Designed for programmers who are familiar with object-oriented programming and basic data structures, this book focuses on practical concepts that see actual use in the game industry. Sanjay Madhav takes a unique platform- and framework-agnostic approach that will help develop virtually any game, in any genre, with any language or framework. He presents the fundamental techniques for working with 2D and 3D graphics, physics, artificial intelligence, cameras, and much more. Each concept is illuminated with pseudocode that will be intuitive to any C#, Java, or C++ programmer, and has been refined and proven in Madhav’s game programming courses at the University of Southern California. Review questions after each chapter help solidify the most important concepts before moving on.

دانلود کتاب «الگوریتم ها و تکنیک های برنامه نویسی بازی یک رویکرد پلتفرم-آگنوستیک»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید