کامپیوترها

توسعه موتور فیزیک بازی: چگونه یک موتور فیزیک قوی تجاری برای بازی خود بسازیم (نسخه دوم)

Game Physics Engine Development: How to Build a Robust Commercial-Grade Physics Engine for your Game (Second Edition)

دانلود کتاب Game Physics Engine Development: How to Build a Robust Commercial-Grade Physics Engine for your Game (Second Edition) (به فارسی: توسعه موتور فیزیک بازی: چگونه یک موتور فیزیک قوی تجاری برای بازی خود بسازیم (نسخه دوم)) نوشته شده توسط «Ian Millington»


اطلاعات کتاب توسعه موتور فیزیک بازی: چگونه یک موتور فیزیک قوی تجاری برای بازی خود بسازیم (نسخه دوم)

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Morgan Kaufmann

نویسنده: Ian Millington

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 553

حجم فایل: 6.30 مگابایت

کد کتاب: 0123819776 , 9780123819772

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب توسعه موتور فیزیک بازی: چگونه یک موتور فیزیک قوی تجاری برای بازی خود بسازیم (نسخه دوم)

فیزیک برای برنامه نویسان بازی که باید بدانند چگونه رئالیسم فیزیکی را به بازی های خود اضافه کنند، بسیار مهم است. آن‌ها باید قوانین فیزیک را هنگام ایجاد یک موتور شبیه‌سازی یا بازی، به‌ویژه در گرافیک‌های رایانه‌ای سه‌بعدی، در نظر بگیرند تا جلوه‌ها را برای ناظر یا بازیکن واقعی‌تر نشان دهند. موتور بازی باید ویژگی‌های فیزیکی آن را تشخیص دهد. اشیایی که هنرمندان خلق می کنند و آنها را با حرکت واقع گرایانه ترکیب می کنند. Physics ENGINE یک برنامه رایانه‌ای است که در بازی خود کار می‌کنید و فیزیک نیوتنی را شبیه‌سازی می‌کند و اثرات را در شرایط مختلف پیش‌بینی می‌کند. در بازی های ویدیویی، موتور فیزیک از فیزیک بلادرنگ برای بهبود واقع گرایی استفاده می کند. این تنها کتاب در دسته خود است که خوانندگان را در فرآیند ساختن یک موتور فیزیک کامل آماده بازی از ابتدا می برد. موتور بازی Cyclone که در کتاب ارائه شده است به طور خاص برای این کتاب نوشته شده است و در پروژه‌های توسعه برنامه آیفون و Adobe Flash استفاده شده است. اطلاعات زیادی در سطح استاد وجود دارد، اما تقریباً هیچ چیز در هیچ قالبی که اصول اولیه را به روشی عملی آموزش دهد، وجود ندارد. نسخه دوم شامل مطالب جدید و/یا اصلاح‌شده درباره تشخیص برخورد، فیزیک دوبعدی، فیزیک بازی‌های معمولی برای بازی‌های فلش، مراجع بیشتر، واژه‌نامه، و تمرین‌های پایان فصل است. وب‌سایت همراه شامل کد منبع کامل موتور فیزیک Cyclone به همراه برنامه‌های کاربردی است که سیستم فیزیک را در حال کار نشان می‌دهند. – یک متن واقعاً قابل دسترس که به برنامه نویسان تازه کار نیز اجازه می دهد تا موتورهای فیزیک قدرتمندی را برای بازی های خود ایجاد کنند. – جلوه‌های ذرات، شبیه‌سازی پرواز، تصاویر ماشین، جعبه‌ها، اشیاء تخریب‌پذیر، پارچه‌ها و عروسک‌ها و غیره را پوشش می‌دهد. – از هر مفهوم جدید با نمودارها، کدها، تمرینات پایان فصل و منابع پشتیبانی می کند. –این نسخه شامل مواد کاملاً جدید در مورد: تشخیص برخورد، فیزیک دوبعدی، فیزیک بازی‌های معمولی برای بازی‌های فلش است. – ارائه وب‌سایت مرتبط قدرتمند: کد منبع کامل موتور فیزیک Cyclone، به همراه برنامه‌های کاربردی مثالی که سیستم فیزیک را در حال کار نشان می‌دهند. موتور Cyclone در توسعه بازی های تجاری استفاده شده است.


Physics is really important to game programmers who need to know how to add physical realism to their games. They need to take into account the laws of physics when creating a simulation or game engine, particularly in 3D computer graphics, for the purpose of making the effects appear more real to the observer or player.The game engine needs to recognize the physical properties of objects that artists create, and combine them with realistic motion. The physics ENGINE is a computer program that you work into your game that simulates Newtonian physics and predict effects under different conditions. In video games, the physics engine uses real-time physics to improve realism. This is the only book in its category to take readers through the process of building a complete game-ready physics engine from scratch. The Cyclone game engine featured in the book was written specifically for this book and has been utilized in iPhone application development and Adobe Flash projects.  There is a good deal of master-class level information available, but almost nothing in any format that teaches the basics in a practical way. The second edition includes NEW and/or revised material on collision detection, 2D physics, casual game physics for Flash games, more references, a glossary, and end-of-chapter exercises. The companion website will include the full source code of the Cyclone physics engine, along with example applications that show the physics system in operation. –A truly accessible text that allows even novice programmers to create powerful physics engines for their games. –Covers particle effects, flight simulation, car pysics, crates, destructible objects, cloth and ragdolls, and more. –Supports each new concept with diagrams, code, end-of-chapter exercises and resources. –This edition includes completely NEW material on: collision detection, 2D physics, casual game physics for Flash games. –Powerful associated website offering: the full source code of the Cyclone physics engine, along with example applications that show the physics system in operation. The Cyclone engine has been used in commercial game development.

دانلود کتاب «توسعه موتور فیزیک بازی: چگونه یک موتور فیزیک قوی تجاری برای بازی خود بسازیم (نسخه دوم)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید