دانلود کتاب Game Physics Engine Development: How to Build a Robust Commercial-Grade Physics Engine for your Game (Second Edition) (به فارسی: توسعه موتور فیزیک بازی: چگونه یک موتور فیزیک قوی تجاری برای بازی خود بسازیم (نسخه دوم)) نوشته شده توسط «Ian Millington»
اطلاعات کتاب توسعه موتور فیزیک بازی: چگونه یک موتور فیزیک قوی تجاری برای بازی خود بسازیم (نسخه دوم)
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Morgan Kaufmann
نویسنده: Ian Millington
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 553
حجم فایل: 6.30 مگابایت
کد کتاب: 0123819776 , 9780123819772
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب توسعه موتور فیزیک بازی: چگونه یک موتور فیزیک قوی تجاری برای بازی خود بسازیم (نسخه دوم)
فیزیک برای برنامه نویسان بازی که باید بدانند چگونه رئالیسم فیزیکی را به بازی های خود اضافه کنند، بسیار مهم است. آنها باید قوانین فیزیک را هنگام ایجاد یک موتور شبیهسازی یا بازی، بهویژه در گرافیکهای رایانهای سهبعدی، در نظر بگیرند تا جلوهها را برای ناظر یا بازیکن واقعیتر نشان دهند. موتور بازی باید ویژگیهای فیزیکی آن را تشخیص دهد. اشیایی که هنرمندان خلق می کنند و آنها را با حرکت واقع گرایانه ترکیب می کنند. Physics ENGINE یک برنامه رایانهای است که در بازی خود کار میکنید و فیزیک نیوتنی را شبیهسازی میکند و اثرات را در شرایط مختلف پیشبینی میکند. در بازی های ویدیویی، موتور فیزیک از فیزیک بلادرنگ برای بهبود واقع گرایی استفاده می کند. این تنها کتاب در دسته خود است که خوانندگان را در فرآیند ساختن یک موتور فیزیک کامل آماده بازی از ابتدا می برد. موتور بازی Cyclone که در کتاب ارائه شده است به طور خاص برای این کتاب نوشته شده است و در پروژههای توسعه برنامه آیفون و Adobe Flash استفاده شده است. اطلاعات زیادی در سطح استاد وجود دارد، اما تقریباً هیچ چیز در هیچ قالبی که اصول اولیه را به روشی عملی آموزش دهد، وجود ندارد. نسخه دوم شامل مطالب جدید و/یا اصلاحشده درباره تشخیص برخورد، فیزیک دوبعدی، فیزیک بازیهای معمولی برای بازیهای فلش، مراجع بیشتر، واژهنامه، و تمرینهای پایان فصل است. وبسایت همراه شامل کد منبع کامل موتور فیزیک Cyclone به همراه برنامههای کاربردی است که سیستم فیزیک را در حال کار نشان میدهند. – یک متن واقعاً قابل دسترس که به برنامه نویسان تازه کار نیز اجازه می دهد تا موتورهای فیزیک قدرتمندی را برای بازی های خود ایجاد کنند. – جلوههای ذرات، شبیهسازی پرواز، تصاویر ماشین، جعبهها، اشیاء تخریبپذیر، پارچهها و عروسکها و غیره را پوشش میدهد. – از هر مفهوم جدید با نمودارها، کدها، تمرینات پایان فصل و منابع پشتیبانی می کند. –این نسخه شامل مواد کاملاً جدید در مورد: تشخیص برخورد، فیزیک دوبعدی، فیزیک بازیهای معمولی برای بازیهای فلش است. – ارائه وبسایت مرتبط قدرتمند: کد منبع کامل موتور فیزیک Cyclone، به همراه برنامههای کاربردی مثالی که سیستم فیزیک را در حال کار نشان میدهند. موتور Cyclone در توسعه بازی های تجاری استفاده شده است.
دانلود کتاب «توسعه موتور فیزیک بازی: چگونه یک موتور فیزیک قوی تجاری برای بازی خود بسازیم (نسخه دوم)»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.